Dat wordt minstens een maandbanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef dawg het volgende:
Jezus! Het topic! Pheno, wat heb je gedaan?![]()
Nu krijg je met Cc te maken.![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:19 schreef dawg het volgende:
Jezus! Het topic! Pheno, wat heb je gedaan?![]()
Nu krijg je met Cc te maken.![]()
Dan is het zaterdag? En dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
De rapen zijn gaar!!!![]()
Nog 4 nachtjes slapen tot zaterdag![]()
Dan meeten Moonah en ik met Dawg en Litpho...quote:
Ook dat!quote:
Ik wil je best zatvoeren een wodkaatje aanbieden hoor.quote:
Laat ik nou jouw oog voor prioriteiten altijd al bewonderd hebben...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Krijg ik het langverwachte biertje van Cc.
Ik heb nog steeds geen handschoenen gehaald.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat ik nou jouw oog voor prioriteiten altijd al bewonderd hebben...*).
en ook je standvastige principes, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen handschoenen gehaald.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
en ook je standvastige principes, ja.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:41 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kijkt naar TT en ziet dat het gelukkig weer klopt.
Overmoed komt voor de val......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik dan toch té overheersend zijn, zoals me in feedback van SHO werd verweten.
Dat zei ik van de week ook tegen mijn neefje van negen... voordat ik 'm inmaakte met midgetgolf...quote:
Was hij de midgetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook tegen mijn neefje van negen... voordat ik 'm inmaakte met midgetgolf....
Ik stel mijn oordeel nog een paar daagjes uit, als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik dan toch té overheersend zijn, zoals me in feedback van SHO werd verweten.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spinning met een airco die per ongeluk uit staat is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo ook naar de sportschool... maar ik heb helemaal geen zihin.
die sportabonnementen toch héquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:03 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo ook naar de sportschool... maar ik heb helemaal geen zihin.
Ik train op mijn conditie. Ik wil tijdens het spinnen een gem. hartslag van 150+ halen, op de laatste 2 nummers wil ik 180-190+ halen. Kwestie van doorfietsen, met flink wat weerstand.quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die sportabonnementen toch hé![]()
daarom koop ik nooit zo'n ding, mijn conditie zou echt wel beter mogen zijn, maar ik weet dat ik nooit zin heb om dan uiteindelijk naar de sportschool te gaan en dat het weggesmeten geld is
![]()
Gewichtenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:18 schreef nixxx het volgende:
Sportscholen is niets voor mij, vooral dat sleuren met gewichten...Nu squash ik regelmatig, dat vind ik veel leuker
Te saai voor woorden zelfs. En al die puberpatsertjes die in de spiegel met gewichten bezig zijn....quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:36 schreef nixxx het volgende:
heb het een tijdje gedaan, maar het is zo saai
Ik doe altijd eerst een klasje abs attack, dan ga ik aan de fitness aparaten hangen -maar zeker niet aan de gewichten- en tenslotte nog een half uurtje crosstrainen terwijl ik televisie kijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
Te saai voor woorden zelfs. En al die puberpatsertjes die in de spiegel met gewichten bezig zijn....
Nee, sorry, ik voel me daar niet thuis.
lekker trainen tijdens je soaps? Misschien ga ik van de zomer wel beginnen met hardlopen, dat lijkt me wel watquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:45 schreef Copycat het volgende:
Ik doe altijd eerst een klasje abs attack, dan ga ik aan de fitness aparaten hangen -maar zeker niet aan de gewichten- en tenslotte nog een half uurtje crosstrainen terwijl ik televisie kijk.
Normaliter tijdens Boulevard, maar nu met de herhalingen van Paradise Hotelquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:07 schreef nixxx het volgende:
lekker trainen tijdens je soaps? Misschien ga ik van de zomer wel beginnen met hardlopen, dat lijkt me wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |