Mijn bierplaatje, wat doe jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:57 schreef JaWi het volgende:
828 moet het zijn.
En wat moeten we met marions kookboek?
Afijn, ik was slapen.
Wakker wel. Alleen nog niet onlinequote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kwart over 6 al en nog geen hool wakker?
Wat hebben jullie allemaal voor kut 9 tot 5 ambtenaar baantjes
eerst maar eens koffie.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:33 schreef Sloggi het volgende:
Biertje?
Ja!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Lionheaad is ook weer wakker zo te zien
last van de wandelaars ?
Tja dat krijg je ervan als je in de buurt van Nijmegen zitquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Ik ga vandaag sollie-enIn Amsterdam... en ik zal oppassen voor wandelaars
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.quote:
Aaaa dat klinkt gezellig ja ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
Ach, het is elk jaar weer hetzelfde liedje.
Ik moet elk jaar weer lang een kruising met stoplichten, waar de wandelaars oversteken.
Maar als het voor hun rood is, dan stoppen ze toch echt niet.
En dan vraag je vriendelijk of je mag passeren, dan loopt er altijd wel zo'n klojo tussen die je gaat vertellen dat je maar vrij moet nemen! Als ik eer dan een minuut of 5 sta te wachten en het is voor mij weer een keer groen, dan douw ik de auto er tussen door, worden ze nog kwwad ook!!
Succesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
wat voor functie popo ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.
Dat dacht ik al. Andere nederlandse plaatsnamen kunnen wel, toch??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Succesgewoon lief glimlachen en dan komt het wel goed
Gewoon simpel systeembeheer, niks bijzonders eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
Dank
Was wel grappig, gisteren belde een manager mij op (op zondag notabene) om een tweede interview te doen over de telefoon
Maar goed, ik zat bij de laatste vier en hij wilde wat vertellen over de werkzaamheden, sec. voorwaarden etc. Klonk allemaal erg goed.
Z'n eerste vraag was "Are we still talking?" toen hij informeerde wat het startsalaris was, ik zo van "Uhh yeahheah"
Dus misschien als laatse nog een gesprek van 3 tot 4 uurGaat wat anders dan in Nederland maar goed, ik zie het wel.
Je moet gewoon mijn naam noemen dat werkt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten... zeg ehm Bluezz, waarom geef je geen antwoorden op de vragen die we stellen?
Nou, op fok zeiden ze dat glimlachen alleen genoeg was
Verliefd ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:35 schreef just me het volgende:
deleten voordat je gedonder krijgtquote:
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Behoed je voor het ergste,
wees heel goed voorbereid
Houd het hoofd maar boven water
in deze turbulente tijd
Straks gaat het gebeuren
Het is eens en dan nooit meer
De hemel breekt pas open
en dan gaat het hier tekeer
hier schijnt de zon nog
Ze straalt Bleuzzie in appeltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:34 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed Popo
Nou, ik ga ervoor, straal me in jongens
aaaa op die manierquote:
Je hebt bij de bouwmarkten voor weinig van die verdeeldozen. Stopcontacten vervangen door die verdeeldozen en dan ga je met stroomtouw naar de verschillende punten waar jij stroom nodig hebt. 1 en ander afdekken met van die handige afdekkapjes en je ziet er niks van.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Lion!
Elektravraagje: ik heb in het nieuwe huis op zowel onze slaapkamer als die van de mascotte geen plafondaansluiting voor een lamp, alleen maar stopcontacten hoog. Hoe kan ik daar een fatsoenlijke lamp ophangen?
Stopcontacten zitten op de muur??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Lion!
Elektravraagje: ik heb in het nieuwe huis op zowel onze slaapkamer als die van de mascotte geen plafondaansluiting voor een lamp, alleen maar stopcontacten hoog. Hoe kan ik daar een fatsoenlijke lamp ophangen?
Ja. De vorige bewoners werkten met spotjes, is prima te doen, maar ben niet zo handig. Zij hadden een rij lampen en tussen de spotjes en het stopcontact zo'n 'rookmelderachtig geval'...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:16 schreef Lionheaad het volgende:
Stopcontacten zitten op de muur??
En ja, er zit ook een schakelaar...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Stopcontacten zitten op de muur??
en zit er wel een schakelaar op de muur??
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...quote:Vitesse blijft verlieslatend
Vitesse heeft dit seizoen een begrotingstekort van 700.000 euro. Directeur Paul van der Kraan verwacht 12,5 miljoen euro uit te geven, terwijl hij hoopt op 11,8 miljoen euro aan inkomsten.
Het afgelopen seizoen kwam er twee miljoen euro minder binnen bij Vitesse. De stijging van de TV-gelden brengt nu één miljoen extra op voor de Arnhemmers, waardoor het begrotingstekort rond de 700.000 euro zou vallen.
"Dat moeten we wel halen volgend seizoen. Het seizoen daarna moet de begroting sluitend zijn", aldus Van der Kraan.
Bron: Voetbalkrant
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja. De vorige bewoners werkten met spotjes, is prima te doen, maar ben niet zo handig. Zij hadden een rij lampen en tussen de spotjes en het stopcontact zo'n 'rookmelderachtig geval'...
Waarschijnlijk wordt het stopcontact dus geschakeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En ja, er zit ook een schakelaar...![]()
dat is geheel volgens afspraak met de KNVBquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...
Iemand bijspringen zal wel gebeuren, optreden van de KNVB zal wel weer niet 't is immers Vitessequote:
Het is volgens de afspraak dat je een begrotingstekort hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat is geheel volgens afspraak met de KNVB
\Die draden met spotjes vind ik geen geschikte oplossing voor een peuterkamer eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wordt het stopcontact dus geschakeld.
Het makkelijkste is dan om een lamp tegen het plafond te schroeven met een stekker eraan.
De draad van de stekker doe je dan in een "Attema P25 gootje" en de stekker in het stopcontact.
Andere oplossing is om "2 draden met spotjes" te nemen. Deze kun je tussen de muren bevestigen met de stekker in het stopcontact.
zoiets dus:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=21036&langId=-22&parentCats=10111*10448
Volgens mij zitten we niet helemaal op één lijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
\Die draden met spotjes vind ik geen geschikte oplossing voor een peuterkamer eigenlijk...
Maar zo'n rookmelderding tussen de lampjes en het stopcontact doen? Werkt dan de lichtknop niet gewoon? Ik heb niks verwijderd/gewijzigd?
Jep, dat is geheel volgens afspraak. Een aantal jaren een teruglopend begrotingstekort en na een aantal jaren, volgend jaar dus, een sluitende begroting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iemand bijspringen zal wel gebeuren, optreden van de KNVB zal wel weer niet 't is immers Vitesse
[..]
Het is volgens de afspraak dat je een begrotingstekort hebt?
Daar hoop ik zo ook op, moet ook naar de tandarts.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Terug van de tandarts, alles was in orde.![]()
Komt trouwens een flinke regenbui aan hier
De selectie teams? Of de "gewone" jeugdteams?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef just me het volgende:
Die KNVB moet eens opschieten met bekend maken in welke klasse de jeugd-teams ingedeeld zijn![]()
"gewone" jeugdteamsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef Vom het volgende:
[..]
De selectie teams? Of de "gewone" jeugdteams?
Ja daar zit ik ook al op te wachten, net als de indeling van de seniorenquote:
wachten duurt lang hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook al op te wachten, net als de indeling van de senioren
Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakkenquote:
Mogguh clauwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakken![]()
En welke tegenstanders het team heeft wat ik train...
Oud nieuws manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Dit is de enige juiste pub die er is!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Welkom op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor mij niet, zie het net pas
buiten GC, VBL, MUZ, SP en TV kom ik bijna nergens
Kijk dat is altijd prettigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De tandarts had geen werk aan mij, behalve even kijken.
doet rondje koffie meequote:
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:41 schreef Againzender het volgende:
Problemen op Schiphol ofzo? Er komen hier opeens vrij veel vliegtuigen op ongebruikelijke routes en hoogte langs.
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..
Kijk easyjet.. .dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.
trouwen ??????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
o trouwen
trouwensquote:
Thnxquote:
Succes !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
even met iemand van de lustrumcommissie op zoek naar polo's !
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
Zit hier niets iets voor je bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat op jacht
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
denkt gelijk aan een kakkers-truiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat op jacht
Tja lustrumcommissie zegt al genoegquote:
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze donders leuke commissie?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja lustrumcommissie zegt al genoeg![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze mieters leuke commissie?![]()
nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zaeg kearel, wat heb jij tegen onze donders leuke commissie?![]()
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker rustig hier Tolk, ben je vrolijk?
Vast welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo, valt er hier nog wat te neuken?
Staat nog een paard in de gangquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
O ja woensdag is de dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net even de laatste dingen gehaald/geregeld voor de vakantie.
Sorry, ik meer het type Shetland Ponies!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:21 schreef VoreG het volgende:
Staat nog een paard in de gang
Het gat van de deurquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH is er nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky had het toch ook niet over Shitland pony's?quote:
Dat wou ik net zeggenquote:
Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
nouw kijk, mijn vaduhrr, heehft een mercedûs en latuhrr wil ik net zo worden als mijn vaduhrr......![]()
Dan ga jij op vakantie ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, maar woensdag wordt ook een leuke dag hoor.
Oee spannend Bluezzie!!! Nu maar wachten bij de foon? Hopen dat het stralen geholpen heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Terug van sollie, erg leuke baan, leuk gesprek, ik word vanmiddag gebeld.
Bedankt voor het stralen
klinkt goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Bedankt voor het stralen
En hielp het lachen nog ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:41 schreef Bluezz het volgende:
Bedankt voor het stralen
ik wist hetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik pakte ze 1 voor 1 in![]()
Wat is het buiten een verschil met gisteren zeg
bekijk het positief: het is zonniger dan gisterenmiddag!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik pakte ze 1 voor 1 in![]()
Wat is het buiten een verschil met gisteren zeg
Zorgcentrum Torendael, rivierenbuurt, teamleider receptiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
bekijk het positief: het is zonniger dan gisterenmiddag!
waar was die sollicitatie als ik vragen mag?
dat scheelt, anders moet je straks het stro weer vervangen in je holquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n blaas in ieder geval wel flink geleegd.![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent er nu alweer uit Robbie?
je had iets anders moeten vragen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja![]()
ik lag net nog in bed half wakkera te worden, hoor ik ineens de bel dus ik dacht van ja toch maar ff kijken wie het is. ikke snel boxer aan en naar beneden staat er 1 of andere verkoopsnol aan de deur:
"hallo, ga je wel eens naar de sauna"
Ik: Zie ik eruit of ik naar de sauna ga? Ik lig te slapen!
zij: ow sorry meneer het spijt me.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan ik waarderen: prioriteiten stellen !quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
je had iets anders moeten vragen....
wil je neuken dan??![]()
Zn alarm ging af ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:05 schreef Bananenman het volgende:
En Jawi maar zeggen dat ie een keer vroeg ging slapen![]()
zeker! Daar heb ik afgelopen nacht hele tijd gezeten tot JaWi online kwamquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, wat mis ik allemaal in PUB? Veel geile tienersletjes?
Hoelang duurt zo'n ban trouwens![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
zeker! Daar heb ik afgelopen nacht hele tijd gezeten tot JaWi online kwam![]()
Jouw aanwezigheid is toch niet onopgemerkt gebleven. Ze hebben je zelf in de OP van het SC topic gezetquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:09 schreef Bananenman het volgende:
Zeg, wat mis ik allemaal in PUB? Veel geile tienersletjes?
Hoelang duurt zo'n ban trouwens![]()
'[GEZ] 14 jarige sletjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Wat heb je ervoor gedaan Bananenman?
Hoelang duurt die ban nou? Ik wil ook sletjes oppikken daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid is toch niet onopgemerkt gebleven. Ze hebben je zelf in de OP van het SC topic gezet
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef StarGazer het volgende:
PUB bans part 1:
Matness
janteh
kaazkop_
freeflyer
tho_omas
Sunchaser
realzm
Bananenman
Erosjuhhh
sunchaser
allahhoesnackbar
superheld
kastafel (full ban)
big_boss_man
frasier
Martijntj
cherrymoontraxx
star_gazer
d.rose
nashje
georgew.bush (full ban)
Gaat echt rap daar![]()
![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoelang duurt die ban nou? Ik wil ook sletjes oppikken daar
Wat een boutforum is het ook
Maarre Jawi lult vertrouwelijke informatie door! Ik woon niet naast molens! Ik vecht tegen ze!
Wtf permanentquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen ideeVolgens mij is het permanent
![]()
En die molens... tsjah...![]()
Weet ik het, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:28 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wtf permanent
En hoerenjawi kom eens op MSN![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
'[GEZ] 14 jarige sletjes
Kusjes BHFH'
Viel niet zo in de smaak![]()
Nee sorry.. want ??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
iemand een kerr per ongeluk die DHZ topics doorgelezen
Nee degene die een beamer kan fixen is op vakantie en als hij terugkomt gaan wij net weg. Dus dat schiet lekker opquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:35 schreef Bananenman het volgende:
Hoe is het nou met dat doek Robbie? Al af of nog bezig ermee dmv projector?
DHZ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
iemand een kerr per ongeluk die DHZ topics doorgelezen
sorry, FHZ...Fok! Klus het zelf!quote:
uhm tja....hand-elleboog??quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:45 schreef Was het volgende:
Hebben jullie dat nu ook? Telkens als ik het verlengsnoer pak krijg ik het niet uit"gerold" omdat de hele bende in elkaar gedraaid zit. Heeft iemand een manier het netjes op te bergen, zodat het ook weer eenvoudig uit te rollen is?
Fortuna ga ik niet heen, Bielefeld neem ik hem wel mee denk ik. Al weet ik niet of dat handig is want ik moet nog zien hoe de dag verloopt daar als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaatie mee naar Bielefeld en Fortuna?
Maar goed je gaat tenminste naar je vriendinquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:55 schreef DarkShine het volgende:
Straks naar de vriendin, 3 uur in de trein zitten & 3x overstappen (Maastricht, Luik & Leuven). Zuigt behoorlijk dat ik geen auto ter beschikking heb deze keer.
Vinokourov, eerder vandaag al moeten lossen en nu wilt hij weer in de aanval...
Helemaal niet als je met Jawi gaat, je weet nooit waar hij weer tegenaan loopt en hoe snel je weer weg moet wezenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah ok, dan zie ik vast wel ergens een fototje verschijnen![]()
En een doek is idd niet altijd handig om bij te hebben.Afgelopen seizoen ook meegemaakt.. maar toen zat er nog een meterslange vlaggen stok (niet inschuifbaar) bij ook..
Mooi Appelsientjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:53 schreef appelsientje het volgende:
Zo mijn scriptie 5x uitgeprint...
Nu laten inbinden en dan morgen inleveren en dan ben ik er mee klaar
Met m'n scriptie dan
Cyberchannelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:01 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mooi Appelsientje
Wat is de titel van je scriptie?
Klinkt interessant, tell me more! (wat studeer je eiglijk?)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cyberchannel
De online bar voor jongeren
Gefeliciteerd...!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik mag door naar het 2e gesprek, a.s. donderdag
Opgegeven voor Big Brother?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Congratz!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
even goed kijken maar zanks Eilandjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:56 schreef Eilanden het volgende:
http://www.link-shop.com/smp_shop/product.php?article=22400991
Hoef je de deur ook niet uit....
quote:
Ik ben student Mediatechnoloogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Klinkt interessant, tell me more! (wat studeer je eiglijk?)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:08 schreef DarkShine het volgende:
Nog iemand de tour aan het kijken?
Feliquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Idd, ben er al gebannedquote:
Zo'n toeschouwer staat te zwaaien met iets van de reclamekaravaan en slaat een renner daarmee een bloedneus.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat gebeurde er precies dan? Darkshine?
Wow toffe studie...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben student Mediatechnoloog
Een wat ik aan het doen ben (in het kort)
er is een website voor jongeren (foto van een bar) daarin staan karakters.. maar die staan daar alleen maar en iedere keer dezelfde tekst.. en dat is saai en niet aantrekkelijk..
Ik moet:
a) een beheerderstool maken die het eenvoudig maakt om nieuwe karakters te implementeren
b) Het moet eenvoudig zijn om zinnen / dialogen in te voeren
c) een workflow schrijven om eenvoudig en snel een karakter te maken (fotoshoot enz)
hopelijke dat het duidelijk is ??
Zou wel tof zijn als je dan van je barkruk kan donderenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wow toffe studie...
Is dat niet wat voor Hools zo'n bar? Lijkt me wel leuk om met een Spider-manpak dronken aan de bar te zitten (virtueel dan)
Hmm zoiets zou wel mogelijk moeten zijn ja...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wow toffe studie...
Is dat niet wat voor Hools zo'n bar? Lijkt me wel leuk om met een Spider-manpak dronken aan de bar te zitten (virtueel dan)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens als je naar rechts gaat in de bar... dan zie je mij in het beeldverschijnen, op het podium (op z'n kop)
quote:
Whehehe, beetje uitpuilende ogenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:19 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens als je naar rechts gaat in de bar... dan zie je mij in het beeldverschijnen, op het podium (op z'n kop)
Dat deed ik expres.. thema is binnen komenquote:
Ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das deed ik expres.. thema is binnen komen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:36 schreef Vom het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, alleen die 3 aan de bar
![]()
Tnxxx (allemaal) ik heb zo'n idee dat de andere medewerkers nu mij (en mss de andere sollicitant) willen zien/spreken voor er een besluit valt.quote:
Ja dat is waar, en je had zelf ook al een stug gevoel erover, het werkt altijd naar allebei de kanten toequote:Ik ga donderdag niet meer![]()
Ze hebben vandaag drie keer gebeld nog weer, over het verzetten van het gesprek (niet erg natuurlijk) maar ik heb donderdag ook nog twee andere (belangrijke) afspraken dus veel schuiven kon ik niet. Toen kreeg ik te horen of ik het écht wel graag wilde
Zelf vond ik het gesprek gisteren ook al niet geweldig soepel gaan als ik heel eerlijk ben (Je hebt eigenlijk te weinig commerciele ervaring, geen auto, enz.). Nu bleek die online test die ik gisteren moest doen ook nog niet aan te sluiten bij hun wensen/ongeldig te zijn voor de functie
Naja goed heel gedoe, afgeketst dus, van beide kanten. Heel erg vind ik het niet, ik heb inmiddels weer wat contact met m'n afstudeerplek, alleen hoor ik daar pas na 8 augustus iets van i.v.m. vakanties..maar das wél met communicatie...
Jammer, maar ik maak er geen drama van...er komt echt nog wel weer iets en heb sowieso nog wat dingen lopen.
Toch?
Je bent niet bejaard.. je bent belegenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxxx (allemaal) ik heb zo'n idee dat de andere medewerkers nu mij (en mss de andere sollicitant) willen zien/spreken voor er een besluit valt.
En nogmaals, ik héb een leuke baan, dat scheelt.... Luxe he Clau, maar die tijd krijg jij ook als je zo bejaard bent als ik
[..]
Ja dat is waar, en je had zelf ook al een stug gevoel erover, het werkt altijd naar allebei de kanten toe
Komt goed clau
Ook 1 van de voordelen.... ik ben er binnen 3 kwartier.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:![]()
Cewl... leuk om te horen.. en hoe is de afstand (met OV enz? )
Kijk dat is beter dan wat je nu hebt..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook 1 van de voordelen.... ik ben er binnen 3 kwartier.
Haarlem-A'dam Amstel-7 min stadsbusje, 2 min. lopen.
nee het schiet niet echt op ....quote:
bananenman heeft er laats eentje gemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef Superheld het volgende:
Jawi & co, jullie weten vast wel wat een goede manier is om een doekkie te spuiten (nee, geen tifo ofzo).
Help eens.![]()
Waar kan ik goedkoop stof halen(markt denk ik?)
Waar kan ik goede bussen halen.
Welke deurtjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef just me het volgende:
Ik heb met mijn stomme kop een ikea-verpakking weggegooid en nu kan ik die deurtjes niet terugbrengen
da's jammer heb net andere deurtjesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:16 schreef just me het volgende:
Het zijn deurtjes van een Bonde-kast type 10078908
Oh ja... eerst even een afwasje en dan een fotootje maken ok?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:18 schreef rubbereend het volgende:
en Bluezz waar blijft de foto van mn jonkies?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja... eerst even een afwasje en dan een fotootje maken ok?
Het is idd de kast die de kids in elkaar hebben gezet en die mijn ex aan de muur heeft vastgezet. Deurtjes zijn prima hoor maar het wordt dan zo'n donker geheel en nu wil ik ipv deurtjes mandjes erin zettenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Is dat van die slpk. kast die de kids in elkaar hebben gezet, en dat past niet of zo?
Dappermarktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:01 schreef Superheld het volgende:
Jawi & co, jullie weten vast wel wat een goede manier is om een doekkie te spuiten (nee, geen tifo ofzo).
Help eens.![]()
Waar kan ik goedkoop stof halen(markt denk ik?)
Waar kan ik goede bussen halen.
Zijn er dan nog speciale bussen of?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dappermarkt
Gamma? Praxis? Zoiets gewoon
ja maar, die paste toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Appeltje, grote jongen
Eend, de pic laat op zich wachten.. ik ga eerst ff de deur uit.
De deurtjes van JustMe pasten niet leeuwquote:
awards al netjes ingeleverd bij meester mm?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
awards al netjes ingeleverd bij meester mm?
Belegen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
Je bent niet bejaard.. je bent belegen
quote:
volgens mij kan jij al wel rekenen op een awardquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:24 schreef Vom het volgende:
Komt er ook nog iets als de DG pest award ofzo?![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij kan jij al wel rekenen op een award
dingertje, kom hoe heet ie ook alweerquote:
Ik weet het al: meest irritante userquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dingertje, kom hoe heet ie ook alweer
rondje op kosten van Ondrej Sosenka
quote:
Minardi?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]en een rondje op kosten avn Robert Doornbos
quote:
Whehehequote:
Heb je ook een bron, zodat ik m'n familie niet naar een user, met een rubber eendje naast z'n post hoef te wijzen....quote:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=93099quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je ook een bron, zodat ik m'n familie niet naar een user, met een rubber eendje naast z'n post hoef te wijzen....
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=93099
deurtjes teruggebrachtquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Highbury is zeer scherp in beeld te krijgen
De badkuip ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Highbury is zeer scherp in beeld te krijgen
Ik kreeg de coordinaten via MSN ervanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt stiekem zitten kijken dus?
terwijl dat niet eens meer bestaatquote:
moet je even kijken in GC in het topic daar staan ze welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik kreeg de coordinaten via MSN ervan
Geef coordinaten eens van Old Trafford en Highbury (en The New Den)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |