dat is geheel volgens afspraak met de KNVBquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat is het toch een armlastig clubje, benieuwd wie nu weer bijspringt, ook benieuwd of de KNVB net zo hard tegen Faillitesse optreed als tegen Fortuna (2x -3)...
Iemand bijspringen zal wel gebeuren, optreden van de KNVB zal wel weer niet 't is immers Vitessequote:
Het is volgens de afspraak dat je een begrotingstekort hebt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat is geheel volgens afspraak met de KNVB
\Die draden met spotjes vind ik geen geschikte oplossing voor een peuterkamer eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk wordt het stopcontact dus geschakeld.
Het makkelijkste is dan om een lamp tegen het plafond te schroeven met een stekker eraan.
De draad van de stekker doe je dan in een "Attema P25 gootje" en de stekker in het stopcontact.
Andere oplossing is om "2 draden met spotjes" te nemen. Deze kun je tussen de muren bevestigen met de stekker in het stopcontact.
zoiets dus:
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=9&productId=21036&langId=-22&parentCats=10111*10448
Volgens mij zitten we niet helemaal op één lijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
\Die draden met spotjes vind ik geen geschikte oplossing voor een peuterkamer eigenlijk...
Maar zo'n rookmelderding tussen de lampjes en het stopcontact doen? Werkt dan de lichtknop niet gewoon? Ik heb niks verwijderd/gewijzigd?
Jep, dat is geheel volgens afspraak. Een aantal jaren een teruglopend begrotingstekort en na een aantal jaren, volgend jaar dus, een sluitende begroting.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Iemand bijspringen zal wel gebeuren, optreden van de KNVB zal wel weer niet 't is immers Vitesse
[..]
Het is volgens de afspraak dat je een begrotingstekort hebt?
Daar hoop ik zo ook op, moet ook naar de tandarts.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:42 schreef DarkShine het volgende:
Terug van de tandarts, alles was in orde.![]()
Komt trouwens een flinke regenbui aan hier
De selectie teams? Of de "gewone" jeugdteams?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:17 schreef just me het volgende:
Die KNVB moet eens opschieten met bekend maken in welke klasse de jeugd-teams ingedeeld zijn![]()
"gewone" jeugdteamsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:19 schreef Vom het volgende:
[..]
De selectie teams? Of de "gewone" jeugdteams?
Ja daar zit ik ook al op te wachten, net als de indeling van de seniorenquote:
wachten duurt lang hèquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja daar zit ik ook al op te wachten, net als de indeling van de senioren
Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakkenquote:
Mogguh clauwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakken![]()
En welke tegenstanders het team heeft wat ik train...
Oud nieuws manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Dit is de enige juiste pub die er is!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Welkom op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor mij niet, zie het net pas
buiten GC, VBL, MUZ, SP en TV kom ik bijna nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |