Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakkenquote:
Mogguh clauwquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:26 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:28 schreef Vom het volgende:
Ja ik wil weten welke teams we dit jaar in de pan gaan hakken![]()
En welke tegenstanders het team heeft wat ik train...
Oud nieuws manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Dit is de enige juiste pub die er is!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
hebben we ook al [PUB] hier of Fok, met een 14 jarige mod, waar gaat het heen...![]()
Welkom op Fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor mij niet, zie het net pas
buiten GC, VBL, MUZ, SP en TV kom ik bijna nergens
Kijk dat is altijd prettigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De tandarts had geen werk aan mij, behalve even kijken.
doet rondje koffie meequote:
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:41 schreef Againzender het volgende:
Problemen op Schiphol ofzo? Er komen hier opeens vrij veel vliegtuigen op ongebruikelijke routes en hoogte langs.
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lees nog niks op internet / of hoor op de radio..
Kijk easyjet.. .dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ze hebben net het banengebruik omgegooid blijkt. Kennelijk was er een Easyjet toestel dat daarom vond dat hij wel even een stukkie kon afsnijden door erg laag over de stad te vliegen. Zijn collega's volgden in ieder geval een wat hogere route, maar het zag er opvallend uit.
trouwen ??????quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef appelsientje het volgende:
o trouwen
trouwensquote:
Thnxquote:
Succes !!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
even met iemand van de lustrumcommissie op zoek naar polo's !
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
Zit hier niets iets voor je bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:51 schreef just me het volgende:
* just me gaat op jacht
even met iemand van de lustrumcommissie op zoek naar polo's !
moeilijk te vinden hoor, we zoeken een zwarte polo (goeie kwaliteit) met een wit biesje langs de boord en langs de mouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |