Mijn bierplaatje, wat doe jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 05:57 schreef JaWi het volgende:
828 moet het zijn.
En wat moeten we met marions kookboek?
Afijn, ik was slapen.
Wakker wel. Alleen nog niet onlinequote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kwart over 6 al en nog geen hool wakker?
Wat hebben jullie allemaal voor kut 9 tot 5 ambtenaar baantjes
eerst maar eens koffie.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:33 schreef Sloggi het volgende:
Biertje?
Ja!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:55 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
Lionheaad is ook weer wakker zo te zien
last van de wandelaars ?
Tja dat krijg je ervan als je in de buurt van Nijmegen zitquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
Ik ga vandaag sollie-enIn Amsterdam... en ik zal oppassen voor wandelaars
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.quote:
Aaaa dat klinkt gezellig ja ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
Ach, het is elk jaar weer hetzelfde liedje.
Ik moet elk jaar weer lang een kruising met stoplichten, waar de wandelaars oversteken.
Maar als het voor hun rood is, dan stoppen ze toch echt niet.
En dan vraag je vriendelijk of je mag passeren, dan loopt er altijd wel zo'n klojo tussen die je gaat vertellen dat je maar vrij moet nemen! Als ik eer dan een minuut of 5 sta te wachten en het is voor mij weer een keer groen, dan douw ik de auto er tussen door, worden ze nog kwwad ook!!
Succesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
wat voor functie popo ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.
Dat dacht ik al. Andere nederlandse plaatsnamen kunnen wel, toch??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet helemaal, een paar duizend kilometer verderop.
Leuk!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:20 schreef Bluezz het volgende:
Hai
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:27 schreef appelsientje het volgende:
Succesgewoon lief glimlachen en dan komt het wel goed
Gewoon simpel systeembeheer, niks bijzonders eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
Dank
Was wel grappig, gisteren belde een manager mij op (op zondag notabene) om een tweede interview te doen over de telefoon
Maar goed, ik zat bij de laatste vier en hij wilde wat vertellen over de werkzaamheden, sec. voorwaarden etc. Klonk allemaal erg goed.
Z'n eerste vraag was "Are we still talking?" toen hij informeerde wat het startsalaris was, ik zo van "Uhh yeahheah"
Dus misschien als laatse nog een gesprek van 3 tot 4 uurGaat wat anders dan in Nederland maar goed, ik zie het wel.
Je moet gewoon mijn naam noemen dat werkt ookquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten... zeg ehm Bluezz, waarom geef je geen antwoorden op de vragen die we stellen?
Nou, op fok zeiden ze dat glimlachen alleen genoeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |