Akcent - Kyliequote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Partyman het volgende:
Nummertje 144 was vol dus hier verder![]()
Goed topic dit
zit nml. ook nog met een nummer waarvan ik de titel cq artiest niet weet nml. het is zo'n typisch zomers nummer en je hoort hem nu regelmatig op de radio.. het nummer is oorspronklijk van een roemeense band maar door een andere artiest overgenomen en in het engels ingezongen ...
meer info heb ik niet ? iemand enig id ?
thxs !
C Sixty Four - On A Good Thing ? maar ik denk eerder aan Uniting Nations-You and mequote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik zoek zo'n nummer, zag het laatst op TMF ofzo met zo'n heel hoog call on me gehalt, qua muziek dan. Het was verder een hele vrolijke clip met allemaal mensen die stonden te dansen, maar die je dan alleen maar zwart zag. En af en toe een gast er doorheen die van die rare moves maakte...Het was geen So much love to give en ook niet into your eyes... sorry voor de gebrekkige info...
Audio Bullys - Shot you downquote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Nashje het volgende:
Gisteren geinig nummertje gehoord, volgens mij op 538. Het is iets met 'Shut me down' ofzo en 'Bang bang'.
Praise Cats - Shined on me ?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Miranda27 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en ik wil zo graag nog een mp3 mee nemen maar ik weet niet welke titel het heeft.
Het is de groep die een aantal jaar geleden een nummer uitbracht met een clip met heel veel beeste.
Het was een clip me een huisje en een auto met katten enzo.
Nu is er een nummer van volgens mij dezelfde groep wat ik mooit vind maar ik weet de titel niet,
Help!!
Bedankt alvast
Outkast - Miss Jackson?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:12 schreef Miranda27 het volgende:
Ik ga morgen op vakantie en ik wil zo graag nog een mp3 mee nemen maar ik weet niet welke titel het heeft.
Het is de groep die een aantal jaar geleden een nummer uitbracht met een clip met heel veel beeste.
Het was een clip me een huisje en een auto met katten enzo.
Nu is er een nummer van volgens mij dezelfde groep wat ik mooit vind maar ik weet de titel niet,
Help!!
Bedankt alvast
KT Tunstall -" Black Horse & The Cherry Tree "?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:46 schreef sijkweiv het volgende:
Ik zoek ook een nummer waarvan ik de titel en de artiest niet van weet. Wel weet ik dat het door een vrouw gezongen wordt en een zomerhit schijnt te worden. Er komt vaak No, no no no in het nummer voor. Dacht eerst dat het van Shania Twain o.i.d maar kan van haar geen nummers vinden die er op lijken.
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef blup het volgende:
met telefoon opgenomen..
klinkt heel onduidelijk, maar als je hem kent moet je hem wel herkennen
tis een vrij relaxed reggea achtig liedje
http://www.trancevibez.com/wieweet.mp3
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?.
Oke...gezien dat blub blub blub: K3 - Blub, ik ben een vis?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dude, met een telefoon opnemen is tot daar aan toe, maar onder water?.
The O'Jays - For The Love Of The Money dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Weet iemand hoe het nr heet dat bij Trumps Troonopvolger de titelsong was? Ik hoorde het op vakantie op de radio.
Carolina Marquez - The killer song, dacht ikquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef TheRoman het volgende:
Ben naar Turkije op vakantie geweest, hoorde daar iedere ochtend dat nummer dat zo irritant in je hoofd blijft hangen met dat gefluit.. heel simpel melodietje. Wil het nu downloaden als achtergrondmuziek voor mn filmpje, maar weet de naam niet!
Groet Ro
Yann Tiersen - Musique de films - Amelie Poulainquote:[b]Op zondag 17 juli 2005 18:10 schreef DaGroninger het volgende:
ik zoek een liedje van de tour de france, dat hoor je op de achtergrond als de klassementen getoond worden op tv. Vorig jaar (misschien is het dit jaar ook wel zo) hoorde je dat als de kaart van frankrijk in 3D in beeld kwam en de ettape van de dag bij langs werd gelopen. het is dus geen tune die je op de radio hoort bij de nos, want die heb ik wel. die kan je hier ook krijgen:
http://www.nos.nl/nosstud(...)tem/tunes/index.html
Op maandag 18 juli 2005 16:38 schreef Neleos
het is een instrumentaal nummer
Misschien is het een nummer van Yann Tiersen van de score van Amelie. Die heb ik in ieder geval gehoord. Ik dacht aan het begin van de uitzending wanneer de kaart van Frankrijk in beeld kwam. Mooie muziek is dat trouwens.
Klopt, dat is 'm. Bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
The O'Jays - For The Love Of The Money dacht ik.
Zoek je nu een nummer dat Prodigy samples gebruikt, of het nummer waar Prodigy de samples van heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef Semiphonic het volgende:
Hoe heet dat nummer met de samples van Prodigy - Outerspace (en van wie)?
"Une belle histoire" van Michel Fugain.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:06 schreef la-nina het volgende:
een frans nr. (fat chance zeker?)
en het begint zo: c'est un beau romance , c'est une belle histoire .......
en het is zoooo bekend, jaren 70 ofzo , maar denk : ballade
quote:Couplet:
To say goodbye
Touched me deep inside
Baby, i hope it's nog farewell
You can count on me
When it's a friend uni ??
All the same, I hope it all goes well
refrein:
Be good to yourself
Every day and every night
get yourself a girl, ?? depend ?? threads you right
THNXquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Une belle histoire" van Michel Fugain.
ik dus al 3 dagenquote:En nu zit ik er mee in mijn hoofd..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:57 schreef Swoos het volgende:
Nieuw nummertje van Gorillaz. Hoe heet ie?
Working class hero is de "b kant"/ 2e track van de CDS 'Disposable teens' [2000]quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zoek de titel van een CD van Marylin manson althans ik hoop dat het een album is.
Der staan veel covers op. nl; Five to One, Working Class Hero, Get Your Rocks Off, Suicide Is Painless.
Ik hoop trouwens dat dit een album is, want dit heb ik gedownload als een map...
Ik help u..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef Semiphonic het volgende:
Deep Dish waarschijnlijk... maar er is een paar jaar geleden een leukere versie van gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:14 schreef Burrug het volgende:
hoi, ik zoek een soort dance mix van het nummer: money for nothing van de dire straits. Hij werd eerst altijd in de sarbonne in rotterdam gedraaid, weet iemand van wie die is of weet iemand waar ik hem kan vinden? bedankt!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:15 schreef xienix84 het volgende:
Hallo, ik zoek een nummer, hoop dat mensen mijn omschrijving snappen. In de clip is het een zangeres, vrij donkere clip, ze heeft felrode lippenstift op. Ze speelt gitaar en zingt. En regelmatig zegt ze whoohoo tussendoor.
Ik hoop dat iemand hier wijs uit kan.
Dat nummer wil ik al dagen downloaden, maar vergeet het telkens weer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
KT Tunstall - Black horse & the cherry tree [2005]
Videoclip
Geen idee hoor eigenlijk maar is dat niet You don't stop van uhm... kom ik op terugquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:58 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek al enige tijd een nummer met de volgende terugkerende tekst:
"bawitdaba-da-bang-da-dang-diggy-diggy-diggy-said-the
Boogie-said-up-jump-the-boogie"
Deze samples ken ik van Kid rock - Bawitdaba. Maar in het nummer wat ik zoek zijn het niet de orginele vocals van Kid rock.
Het is een "breakbeat"-achtig nummer.
Voor de kenners..... In Tivoli (Utrecht) is dit nummer weleens op donderdagavond te horen, voordat er Drum 'n' bass gedraaid wordt.
Het is niet:
-Sugarhill Gang - Rappers delight [1979]
-Def Squad
Iemand?
Max Romeo - Chase The Devilquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:21 schreef Semiphonic het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik help u..
DJ Deekline Presents Cut & Run - Outta Space
Thank joe ferry muts!!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:48 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Deep Dish waarschijnlijk... maar er is een paar jaar geleden een leukere versie van gemaakt.
Edit: die andere versie is van Avancada!(Ik wist het wel...
)
Tchaikovsky - Nutcracker Suitequote:Op woensdag 20 juli 2005 19:51 schreef Chanandler het volgende:
Ik zoek dit nummer:
http://members.lycos.nl/arlac/msk/
Moet je ff op tringeling klikken. Ik ben echt al maaanden op zoek
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Little_Angel het volgende:
Goed, ik zoek nog steeds het nummer dat je hoort in een reclame van de Nederlandse hartstichting.
Het is een best droevig nummer en begint met de piano volgens mij. Er wordt niet in gezongen (althans, dat hoor je niet) en in het begin van de reclame gaat het over een vrouw die ooit eens een beroerte heeft gehad en nu de dag van haar leven beleeft. Daarna krijg je een voorbeeld van een man te zien met z'n dochtertje Lara. Mark kwam met Daniel Lemma - Anything can happen maar dat blijkt niet het nummer te zijn waar ik naar op zoek ben. Wie o wie weet het antwoord op mijn vraag..
Best of Youquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:10 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zag vandaag een clip van de foo fighters ze speelden op een strand. weet iemand wel nummer dat is? Dave Grohl maakt in die clip gebruik van een oude microfoon, sterk ingezoomd.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik is op zoek naar wie dat liedje waarin een vrouw herhaaldelijk oehoe zingt zingt...
Een rock achtig nummer is het
quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:39 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
KT Tunstall - Black horse & the cherry tree [2005]
Videoclip
MsN voor de tracklistquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:20 schreef LaMarc het volgende:
Tevens heeft iemand de tracklist van Latin Village - The Compulation al is ergens gezien. Ik kan hem niet vinden bij de wel bekende sites zeg maar.
Top man!quote:
Bread - The Guitar Man, tevens gecoverd door Cake.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:34 schreef MichielPH het volgende:
Een rustig jaren 60 / 70 (?) nummer, waarin ze het over 'the guiterman' hebben.
Niet die van Elvis!
leuk...leuk...leuk...quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een heel fout "bubbling" achtig nummer..... het enige dat ik weet, dat het op dit moment vrij populair is.![]()
ram het in op google met lyrics erachter en je bent er zo achterquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik zoek een vrolijk dancenummer en ik weet de tekst al grotendeels!
'I just saw you and i can't believe,
what it feels like when you look at me.
You look so fine,
walking down the street.
Try to speak, but i just can think:
uhh uhh yeah yeah, uuh uuh yeah yeah'
(etc)
Iemand?
Haha ja zo help ik altijd velen in dit topic, dus dat had ik al wel gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ram het in op google met lyrics erachter en je bent er zo achter
ik vond op google iets van mayday girl ofzo, kweetniet of dat de titel is?quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:10 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Haha ja zo help ik altijd velen in dit topic, dus dat had ik al wel gedaan![]()
Kan niet iemand gewoon wat noemen? Het was eigenlijk best serieus.quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een heel fout "bubbling" achtig nummer..... het enige dat ik weet, dat het op dit moment vrij populair is.![]()
'Ik wil 24/7 bij je zijn?" ??quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:56 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Kan niet iemand gewoon wat noemen? Het was eigenlijk best serieus.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik hoor af en toe een leuk spaans salsa liedje op de radio met vooral gitaar.. iemand enig idee?
A-Ha - Take On Mequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef satecl het volgende:
leidje die zo gaat: taaaaaaaaaaaaaaake meeeeeee oooooon, taaaaaake oon meeee
(take me on, take on me;met een leuk deuntje erbij;))
hoe heet die|????????
Thnx...zoek no0g een nummer...paar jaar geleden nummer 1 hit...gaat zoiets van: life...oo life...ooooooooooo liiifee oyeah !!quote:
leuk liedjequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Belle Perez - Que viva la vida [2005]
PS: Sorry.... heb haar vanmiddag nog 15 minuten gesproken![]()
Dat heeft zo z'n uitwerking...![]()
i'm afraid of the dark especially when i'm in the park I rather have a piece of toast and watch the evening news. Beste tekst ooit geschrevenquote:
grapje zeker?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef Knucklezz het volgende:
hoi!
ik ben op zoek naar een liedje, r&b/ hiphop achtig en de tekst die ik ken is: Hey mister dj..... verder ken ik em niet..
iemand een id?
thnx!!
mjah.. of deze...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grapje zeker?
voor de zekerheid: tis Madonna:D
MVP - Roc Ya Body Mic Check 1, 2quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef UFOtje het volgende:
Ying-Yang Twins, titel weet ik ff niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef Markman het volgende:
ik zoek een nummer waarin 2 negers zingen. paar meiden enzo in de clip, alles is binnen opgenomen. Wat zo opvallend was dat ze het liedje 'fluisterden', dus op fluistertoon zongen. Wel apart. Iemand een naam??
ik zal eensch kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Harvey Danger - Flagpole Sitter zegt Google
Music van Madonna zeker ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grapje zeker?
voor de zekerheid: tis Madonna:D
op www.ster.nl kun je alle muziek van commercials vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef XiQ het volgende:
Weet iemand welk achtergrondnummer er gebruikt wordt in de Chevrolet komt naar Europa-reclame, die enige tijd geleden veel op tv was...?
When the dawn breaks - Narcotic Thrustquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
dance nummer
een vent die zingt, beetje lichte stem
Iets met " You half Russian, Rusing all over me" (geloof ik)
daarnaast, in zn lichte stem 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (nice?)
en daarna , opnieuw die 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (ik denk 'good' hier)
iemand die weet wat ik bedoel?
DJ Jean - Supersoundsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef ThaDamien het volgende:
Goede Avond..Ik zoek een Dance/Trance nummer waar in een wat zwaarder stemmetje zegt "Super sounds of the 70's, The 70's Survived" gevolgd door een jengeltje..
Klinkt vaag ma dit is mijn laatste hoop![]()
Alvast bedankt!voorbeeld
'Engine, engine number 9' toevallig?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb een liedje gehoord en nu wil ik dat hebben, dan krijg ik het ten minste uit mijn kop. Ik ken alleen het begin: Number Number 9
Thnx, dat was hem. Het Lloret de Mar gevoel komt weer naar boven.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:41 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
'Engine, engine number 9' toevallig?
In dat geval: Fatman Scoop - Be Faithful
Is dat niet die remix van "silence" van Sarah Mc Lachlan door Delerium?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:03 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet ook alweer dat nummer waarin bij de clip een vrouw een man vastbind aan haar pols met een touw, en dan gaan ze door allemaal bergen en plassen rennen, een paar keer struikelen etc? Hij komt wel eens op tmf, het is een dance nummertje.
thnx
remember van Derb geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:28 schreef snowqueen911 het volgende:
HELLUP:
ik zoek een nummer waarin een man zingt met zo'n "dance-stem", een deel in het engels, een deel in het Spaans ofzo.
De muziek is denk ik van The Sun Club, zo klinkt het in ieder geval. Af en toe komt er een bobbelingritme doorheen. Wie weet welk nummer dit is?
yep dat is hem.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 21:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is dat niet die remix van "silence" van Sarah Mc Lachlan door Delerium?
En DJ Tiësto had er ook iets mee te maken, dacht ik. Het werd een paar jaar geleden in ieder geval tot in den treure toe gedraaid, volgens mij bedoel je dit nummer.
1) das rodney mullenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek een naam van het nummer uit dit filmpje. Het filmpje zelf is ook extreem cool, have fun
TONY HAWK IS NOOB
Klinkt als NOFX ofzo. Het liedje komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek een naam van het nummer uit dit filmpje. Het filmpje zelf is ook extreem cool, have fun
TONY HAWK IS NOOB
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denke, één of andere mafkees die het nodig vond om weer eens een oud nummer nieuw leve in te blaze, kmoet um wel zegge dat het um goed is gelukt!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:51 schreef -AnneX- het volgende:
das iig een remix van een klassiek nummer...weet zo niet van welke...
volgens mij moeder is het een symphonie van beethovenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef bb_penske het volgende:
[..]
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denke, één of andere mafkees die het nodig vond om weer eens een oud nummer nieuw leve in te blaze, kmoet um wel zegge dat het um goed is gelukt!![]()
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine Kleine Nachtmusik (dat is het origineel, maar die remix weet ik niet, zou het Scooter kunnen zijn?)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:06 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
volgens mij moeder is het een symphonie van beethoven
welke weet ik niet en weet ook niet hoe de remix ervan heet
A.F.I. - The Boy Who Destroyed The Worldquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
TONY HAWK IS NOOB
Donkey Rollers - Immeasurablyquote:Op zondag 24 juli 2005 11:31 schreef BadderAapje het volgende:
ik heb een vraagje omdat ik de titel nodig heb van een lied.
Maar als ik op internet zoek krijg ik een andere titel.
dus ik bedoel: ik weet welk nummer het is.. maar niet hoe die heet.
Het gaat hier om het stukje in de liveset van de donkey rollers op defqon 1.
het betreft het stukje vanaf +/- minuut 26.
Als jullie voor mijn die titel hebben![]()
Alex Gopher - The Childquote:Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek het liedje dat in de film Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain gedraaid wordt tijdens de scene waarin de stripper in de sexshop danst. Die stripperdame is een collega van de vriend van Amelie.
Dit wordt een aantal keer herhaald.quote:going back to my roots,
born in Africa
Doe es toevoegen danquote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik heb dit nummer .. maar via limewire krijg ik een totaal ander lied![]()
Ik heb geen idee wat je probeert te spelen, maar uit de tekst zou ik zeggen: REM - Bang And Blamequote:Op zondag 24 juli 2005 14:54 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik de begintoon kan aanslaan op mijn gitaar, maar van de rest weet ik niks. Het is een metalnummer.
Een heel klein beetje zoals-ie gaat: http://www.compumania.nl/gitaar23.mp3
Vooral het laatste is een zooitjeHeb een slechte mic en ben een slechte gitarist, vandaar
Het gaat in tekst zo:
BAM BAM BAM BAM
bam bam bam
BAM BAM BAM
Hoge toon
hoge toon
Hele hoge toon
Alvast bedankt!
Doet me een beetje aan een nummer van Machine Head denken maar ik kan zo niet op de titel komenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:54 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik de begintoon kan aanslaan op mijn gitaar, maar van de rest weet ik niks. Het is een metalnummer.
Een heel klein beetje zoals-ie gaat: http://www.compumania.nl/gitaar23.mp3
Vooral het laatste is een zooitjeHeb een slechte mic en ben een slechte gitarist, vandaar
Het gaat in tekst zo:
BAM BAM BAM BAM
bam bam bam
BAM BAM BAM
Hoge toon
hoge toon
Hele hoge toon
Alvast bedankt!
Dat dacht ik ook inderdaad!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan een nummer van Machine Head denken maar ik kan zo niet op de titel komen
Ik quote 'm maar even, hij stond als laatste post op de vorige pagina.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:34 schreef HuHu het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik afgelopen vakantie heb gehoord. Een deel van het refrein is:
"going back to my roots,
born in Africa"
Dit wordt een aantal keer herhaald.
Verder worden er tussendoor nog wat namen van landen genoemd, zoals Bolivia en Tunisia (Tunesië). Op Google vond ik wel iets uit een hitlijst van 1969 - 1989 ofzo, maar volgens mij is het wel een redelijk nieuw nummer.
On the Floor van DJ Felix Projectquote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef JOPPI3 het volgende:
Er is een hardstyle (misschien jump of zo) nummer met een tekst daarin
Is there anyone on the floor who will treat me like a ho
Make me scream and bag for more
Word vaak in de Zino in Tilburg gedraait.... wil dit nummer zo graag hebben
HELLLPPPPP MEEE thnx
Dat nummer met ''Ali Bombali'' heet Dale Don Dale van Don Omar. Heb ik zelf ook erg vaak gehoord deze vakantie in Turkijequote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef TheRoman het volgende:
Ben naar Turkije op vakantie geweest, hoorde daar iedere ochtend dat nummer dat zo irritant in je hoofd blijft hangen met dat gefluit.. heel simpel melodietje. Wil het nu downloaden als achtergrondmuziek voor mn filmpje, maar weet de naam niet!
Kan iemand me helpen en evt. nog een paar nummers vertellen die die in Turkije gehoord heeft deze zomer? (zoals ook dat nummer met "Ali Bombali" ofzo??)
Groet Ro
Dr.Kucho - Lies to Yourself?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:58 schreef fudgie het volgende:
ik was op kreta en daar was een nummer en daar zongen ze: Why dont you permitted you can never really lie to yourself" of zoiets weet iemand de titel van dit nummer het is een dance nummer...
Het is echt een goed dancenummer
S'Express - Theme from S'Expressquote:Op zondag 24 juli 2005 20:05 schreef Dandilion het volgende:
i've got the hots for you pompompe pompompe pompompe
welk dance nummer is dit? via google i've got the hots for you kwam ik op niets uit, alleen andere nummers die het juist niet zijn.
Carl Orff - Carmina Burana?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:00 schreef Viperdesign het volgende:
http://www2.b3ta.com/pornalike-quiz/
10/15, welk nummer is dat?
TUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Sylver - Forever in Lovequote:Op zondag 24 juli 2005 20:00 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een dance nummer.. wordt erg vaak herhaald "forever in love you and i"
Dan nog een zinnetje met surrender ofzo..
*download*quote:Op zondag 24 juli 2005 21:31 schreef Ms.Bitters het volgende:
Carl Orff - Carmina Burana?
Misschien dat je hier iets mee kunt? De tracklist:quote:Op zondag 24 juli 2005 11:31 schreef BadderAapje het volgende:
ik heb een vraagje omdat ik de titel nodig heb van een lied.
Maar als ik op internet zoek krijg ik een andere titel.
dus ik bedoel: ik weet welk nummer het is.. maar niet hoe die heet.
Het gaat hier om het stukje in de liveset van de donkey rollers op defqon 1.
het betreft het stukje vanaf +/- minuut 26.
Als jullie voor mijn die titel hebben![]()
Iemand?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
You look so fine,
walking down the street.
(etc)
Mylo - Drop The Pressure?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:34 schreef sapperdeflapper het volgende:
Ik heb dit nummer heel vaak gehoord (is ook zeer bekend), maar nooit de artiest/titel. Ik heb hem ff met keyboard gespeeld(nogal vervelend met de pc):
*klik*
Iemand die m herkend?
Iemand?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:11 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
[quote] quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef DJ_Fritz het volgende:
You look so fine,
walking down the street.
(etc)
quote:Op maandag 25 juli 2005 04:45 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Lidell Townsell - Nu nu [1992]
*bounce*quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:32 schreef err het volgende:
NOg maar 's een poging..heb al tientallen chillout compilation cd's afgeluisterd
Het enige wat ik heb is de melodie van het nummer wat ik zoek, nagespeeld in renoise.....ik hoop dat iemand het herkent. http://www.ucpzone.com/temp/unknown.mp3
Het zal uit de franse chillout hoek komen (hotel costes oid)
quote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen van Turkije,
En daar draaide ze steeds n turks nummer met n stukje tekst wat lijkt op "ali bombali" ik weet natuurlijk niet of ze dat zeggen maar het klinkt wel zo. Iemand misschien enig idee??
Greetz
quote:Dat nummer met ''Ali Bombali'' heet Dale Don Dale van Don Omar. Heb ik zelf ook erg vaak gehoord deze vakantie in Turkije
Thx dat is 'mquote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Koepert het volgende:
Dat nummer met ''Ali Bombali'' heet Dale Don Dale van Don Omar. Heb ik zelf ook erg vaak gehoord deze vakantie in Turkije
Don Omar - Dale Don Dalequote:Op maandag 25 juli 2005 12:17 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben gisteren terug gekomen van Turkije,
En daar draaide ze steeds n turks nummer met n stukje tekst wat lijkt op "ali bombali" ik weet natuurlijk niet of ze dat zeggen maar het klinkt wel zo. Iemand misschien enig idee??
Greetz
http://www.cdrehberi.com/kanal/index.htmlquote:Op maandag 25 juli 2005 13:19 schreef HuHu het volgende:
Nu we toch met Turkse nummers bezig zijn... weet iemand waar je de Turkse Top40 ofzo kan vinden. Daar staan wellicht ook wat bekende nummers tussen die op de vakantie werden gedraait.
Ik heb al lopen zoeken met Google, maar mijn Turks is niet zo goed
Guano Apes - Open your eyes is datquote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef ralfseltje het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet onder dit filmpje, of welke groep het is?
http://www.collegehumor.com/movies/1596980/
Stoer filmpje ook overigens....
Scott MacKenzie - San Franciscoquote:Op maandag 25 juli 2005 15:52 schreef paultjuhhh het volgende:
ze draaide op Kreta heel vaak een nummer met erin de tekst ... " san franciso ! " voor de rest kan ik het niet uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |