1) das rodney mullenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek een naam van het nummer uit dit filmpje. Het filmpje zelf is ook extreem cool, have fun
TONY HAWK IS NOOB
Klinkt als NOFX ofzo. Het liedje komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek een naam van het nummer uit dit filmpje. Het filmpje zelf is ook extreem cool, have fun
TONY HAWK IS NOOB
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denke, één of andere mafkees die het nodig vond om weer eens een oud nummer nieuw leve in te blaze, kmoet um wel zegge dat het um goed is gelukt!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:51 schreef -AnneX- het volgende:
das iig een remix van een klassiek nummer...weet zo niet van welke...
volgens mij moeder is het een symphonie van beethovenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:57 schreef bb_penske het volgende:
[..]
Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denke, één of andere mafkees die het nodig vond om weer eens een oud nummer nieuw leve in te blaze, kmoet um wel zegge dat het um goed is gelukt!![]()
Wolfgang Amadeus Mozart - Eine Kleine Nachtmusik (dat is het origineel, maar die remix weet ik niet, zou het Scooter kunnen zijn?)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:06 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
volgens mij moeder is het een symphonie van beethoven
welke weet ik niet en weet ook niet hoe de remix ervan heet
A.F.I. - The Boy Who Destroyed The Worldquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:36 schreef EggsTC het volgende:
TONY HAWK IS NOOB
Donkey Rollers - Immeasurablyquote:Op zondag 24 juli 2005 11:31 schreef BadderAapje het volgende:
ik heb een vraagje omdat ik de titel nodig heb van een lied.
Maar als ik op internet zoek krijg ik een andere titel.
dus ik bedoel: ik weet welk nummer het is.. maar niet hoe die heet.
Het gaat hier om het stukje in de liveset van de donkey rollers op defqon 1.
het betreft het stukje vanaf +/- minuut 26.
Als jullie voor mijn die titel hebben![]()
Alex Gopher - The Childquote:Op zondag 24 juli 2005 02:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik zoek het liedje dat in de film Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain gedraaid wordt tijdens de scene waarin de stripper in de sexshop danst. Die stripperdame is een collega van de vriend van Amelie.
Dit wordt een aantal keer herhaald.quote:going back to my roots,
born in Africa
Doe es toevoegen danquote:Op zondag 24 juli 2005 13:57 schreef BadderAapje het volgende:
[..]
ik heb dit nummer .. maar via limewire krijg ik een totaal ander lied![]()
Ik heb geen idee wat je probeert te spelen, maar uit de tekst zou ik zeggen: REM - Bang And Blamequote:Op zondag 24 juli 2005 14:54 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik de begintoon kan aanslaan op mijn gitaar, maar van de rest weet ik niks. Het is een metalnummer.
Een heel klein beetje zoals-ie gaat: http://www.compumania.nl/gitaar23.mp3
Vooral het laatste is een zooitjeHeb een slechte mic en ben een slechte gitarist, vandaar
Het gaat in tekst zo:
BAM BAM BAM BAM
bam bam bam
BAM BAM BAM
Hoge toon
hoge toon
Hele hoge toon
Alvast bedankt!
Doet me een beetje aan een nummer van Machine Head denken maar ik kan zo niet op de titel komenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:54 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik de begintoon kan aanslaan op mijn gitaar, maar van de rest weet ik niks. Het is een metalnummer.
Een heel klein beetje zoals-ie gaat: http://www.compumania.nl/gitaar23.mp3
Vooral het laatste is een zooitjeHeb een slechte mic en ben een slechte gitarist, vandaar
Het gaat in tekst zo:
BAM BAM BAM BAM
bam bam bam
BAM BAM BAM
Hoge toon
hoge toon
Hele hoge toon
Alvast bedankt!
Dat dacht ik ook inderdaad!quote:Op zondag 24 juli 2005 16:11 schreef bartrid het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan een nummer van Machine Head denken maar ik kan zo niet op de titel komen
Ik quote 'm maar even, hij stond als laatste post op de vorige pagina.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:34 schreef HuHu het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik afgelopen vakantie heb gehoord. Een deel van het refrein is:
"going back to my roots,
born in Africa"
Dit wordt een aantal keer herhaald.
Verder worden er tussendoor nog wat namen van landen genoemd, zoals Bolivia en Tunisia (Tunesië). Op Google vond ik wel iets uit een hitlijst van 1969 - 1989 ofzo, maar volgens mij is het wel een redelijk nieuw nummer.
On the Floor van DJ Felix Projectquote:Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef JOPPI3 het volgende:
Er is een hardstyle (misschien jump of zo) nummer met een tekst daarin
Is there anyone on the floor who will treat me like a ho
Make me scream and bag for more
Word vaak in de Zino in Tilburg gedraait.... wil dit nummer zo graag hebben
HELLLPPPPP MEEE thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |