A-Ha - Take On Mequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef satecl het volgende:
leidje die zo gaat: taaaaaaaaaaaaaaake meeeeeee oooooon, taaaaaake oon meeee
(take me on, take on me;met een leuk deuntje erbij;))
hoe heet die|????????
Thnx...zoek no0g een nummer...paar jaar geleden nummer 1 hit...gaat zoiets van: life...oo life...ooooooooooo liiifee oyeah !!quote:
leuk liedjequote:Op donderdag 21 juli 2005 22:34 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Belle Perez - Que viva la vida [2005]
PS: Sorry.... heb haar vanmiddag nog 15 minuten gesproken![]()
Dat heeft zo z'n uitwerking...![]()
i'm afraid of the dark especially when i'm in the park I rather have a piece of toast and watch the evening news. Beste tekst ooit geschrevenquote:
grapje zeker?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:29 schreef Knucklezz het volgende:
hoi!
ik ben op zoek naar een liedje, r&b/ hiphop achtig en de tekst die ik ken is: Hey mister dj..... verder ken ik em niet..
iemand een id?
thnx!!
mjah.. of deze...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grapje zeker?
voor de zekerheid: tis Madonna:D
MVP - Roc Ya Body Mic Check 1, 2quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:00 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek een heel fout "bubbling" achtig nummer..... het enige dat ik weet, dat het op dit moment vrij populair is.![]()
Ying-Yang Twins, titel weet ik ff niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:39 schreef Markman het volgende:
ik zoek een nummer waarin 2 negers zingen. paar meiden enzo in de clip, alles is binnen opgenomen. Wat zo opvallend was dat ze het liedje 'fluisterden', dus op fluistertoon zongen. Wel apart. Iemand een naam??
ik zal eensch kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Harvey Danger - Flagpole Sitter zegt Google
Music van Madonna zeker ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grapje zeker?
voor de zekerheid: tis Madonna:D
op www.ster.nl kun je alle muziek van commercials vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:44 schreef XiQ het volgende:
Weet iemand welk achtergrondnummer er gebruikt wordt in de Chevrolet komt naar Europa-reclame, die enige tijd geleden veel op tv was...?
When the dawn breaks - Narcotic Thrustquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:01 schreef Piaf het volgende:
dance nummer
een vent die zingt, beetje lichte stem
Iets met " You half Russian, Rusing all over me" (geloof ik)
daarnaast, in zn lichte stem 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (nice?)
en daarna , opnieuw die 'I dont wanna, feeeel *iets onverstaanbaars* (ik denk 'good' hier)
iemand die weet wat ik bedoel?
DJ Jean - Supersoundsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 19:07 schreef ThaDamien het volgende:
Goede Avond..Ik zoek een Dance/Trance nummer waar in een wat zwaarder stemmetje zegt "Super sounds of the 70's, The 70's Survived" gevolgd door een jengeltje..
Klinkt vaag ma dit is mijn laatste hoop![]()
Alvast bedankt!voorbeeld
'Engine, engine number 9' toevallig?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:20 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb een liedje gehoord en nu wil ik dat hebben, dan krijg ik het ten minste uit mijn kop. Ik ken alleen het begin: Number Number 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |