Die was cool ja!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:10 schreef Abigail het volgende:
Ken er nog 1:
Well, Fristi is my favourite drink
[...]
Eerste baan, uitverkoop, rijschoolrekeningquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
De Bondsspaarbank voor alle mensen
Voor alle wensen
De Bondsspaarbank
Volgens mij begon-ie zo:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:49 schreef Pietverdriet het volgende:
De Bondsspaarbank voor alle mensen
Voor alle wensen
De Bondsspaarbank
Dat klinkt idd beter.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:54 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Volgens mij begon-ie zo:
Scholieren, studenten
Wie houdt er niet van rente?
...
...
Bij de Bondsspaarbank voor alle mensen
Voor alle zaken
De Bondsspaarbank
Mijn oma had een Anker, mijn moeder heeft een Ankerquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn moeder heeft een Anker, Mijn oma heeft een anker,
Annnker
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:21 schreef Vindaloo het volgende:
En de laatste After Eight is altijd voor James, onze trouwe butler..
Wolt ihr elf meter schießen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Haribo macht kinder froh
und Erwachsene ebenso![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
en mn vader heeft weer zin
in gebkakken zeemeermin
yogho yogho!!
Omdat nederlands nooit mijn goeiste vak wasquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom zet je wel een 't' achter 'rol' en 'plak' en niet achter 'brand'?
waar ging die over?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
"Mama, mag ik pompen?"
Roosviceequote:
zou je nou niet meer kunnen makenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
RoosviceeJe zou er heel wat anders bij denken hè?
quote:HALLO HALLO!!!
iEDEREEN MOET WETEN DAT IK EEN ENORME STOMMELING BEN!
iK BEN ECHT ONGELOOFLIJK STOM!
KOOP IK EEN TWEEDEHANDS AUTO, VERGEET IK NAAR HET BOVAG GARANTIEBEWIJS TE VRAGEN!
STOMMELING, UILSKUIKEN, OELEWAPPER!
"Zijn we al bij de pomp mam?"quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:23 schreef Berkery het volgende:
"Mama, mag ik pompen?"
Dat was een parodiequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft kees van kooten nu echt een reclame voor de Fiat Croma gemaakt, of was dat een parodie. Ik kan me herinneren dat de vieze man zei, dat ie niet spatterde...
Hahaha, mijn opa dronk dit ook altijd.....Kwam een keer op visite, opa lag te slapen en voor hem stond een Jonge Olifant-jeneverfles, een aantal pootjes lichterquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:29 schreef remlof het volgende:
"licht eens een olifant een pootje"
jonge olifant(?) jenever
Volgens mij was dat F. Jacobsequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Heeft kees van kooten nu echt een reclame voor de Fiat Croma gemaakt, of was dat een parodie. Ik kan me herinneren dat de vieze man zei, dat ie niet spatterde...
Flevohof, dat is een kijk-speel en doepark voor het hele gezin!quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:17 schreef remlof het volgende:
"Beleef de dag van je leven op de Flevohof"
Oh ja zo ging ie! Voordat het Walibi-Flevo werdquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:29 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Flevohof, dat is een kijk-speel en doepark voor het hele gezin!
Flevo- Flevo- Flevooooohof
(en voor 7 gulden kun je overal in!!!)![]()
Ik wil naar Walibi,quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja zo ging ie! Voordat het Walibi-Flevo werd![]()
"Wibidibi naar Walibi!" ofzo
Ja, al die stomme melodietjes blijven in je hoofd hangenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
" Snoep gezond. Eet een appel "
Wat een kuttopic![]()
"En had je nog geld over?"quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Fence het volgende:
Silaaaaaan, de zuinige waskracht,
driemaal geconcentreerd,
dus veeeel voordeliger
Ja hoor es je moet wel goed citeren ;-)quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
" Snoep gezond verstandig. Eet een appel "
Wat een kuttopic![]()
Voor alle zekerheid!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef Frollo het volgende:
"Spórt-huis Cen-trum!"
Weet je dat zeker? Metrisch klopt het wel met de vage herinnering die ik in m'n hoofd heb zitten, maar waarom zouden ze een bungalowpark aanprijzen met een verwijzing naar 'zekerheid'?quote:
Ik heb t ook nooit begrepenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Metrisch klopt het wel met de vage herinnering die ik in m'n hoofd heb zitten, maar waarom zouden ze een bungalowpark aanprijzen met een verwijzing naar 'zekerheid'?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Fence het volgende:
Silaaaaaan, de zuinige waskracht,
driemaal geconcentreerd,
dus veeeel voordeliger
Jaha, zat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:14 schreef Frollo het volgende:
"En had je nog geld over?"
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef Santjuh het volgende:
Oh! het spook! Hij is nog nooit zo wit geweest!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef 456 het volgende:
Hoe ging die ook weer met die betuwe jam
'Dit is de lekkerste jam van het land'
'Neehee, van europa'
'Neeeeheee, van de wereld'
'Neeeeheeeee van het heelal Melkweg'
'Ja straks is m'n brood weg...'
Die's toch niet oud? Toen studeerde ik alquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
Oei daar ringt geen belletjequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe was die van die pannen ook al weer, "brand niet aan, brand niet aan" was een reclame voor RVS pannen van een italiaanse fabrikant.
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef Ole het volgende:
"Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond.."
Heeft ie een bril, dan is het Jackquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Scandalous het volgende:
WIE IS HET! van mb
jij kan het shaken - geweldig act van Peer Masciniquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
O ja, dat kwam er nog voor, voor het [fixt iets] .. dan doet ie het heel goed en dan zegt die hannes (Johny Kraaykamp jr.) Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
..
ik durf het bijna niet te vragen....
Neem zijn zuinigheid 1 op 17,2 bij 90 kmquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Berkery het volgende:
" Met de fiat panda lach je iedereen uit "
"Je hebt een druk leven. Je bent de hele dag in touw. En af en toe neem je nét iets te weinig tijd om te eten..."quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
Rennie, als je maag moeite heeft je tempo bij te houden..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
Ze hadden er een liedje bij:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Vindaloo het volgende:
Kies exact, met exacte vakken kom je verder
Ritmisch klopte er geen hout van, maar is dus wel blijven hangenquote:Kies Exact! Kies een studie met perspectief!
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.
Als je het weet, post het hier dan ook even
het was ca. 1996, iets met time (beating time ofzoiets)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.
Hoe heette dat nummer wat jij zocht toen?
Voorheen: dubrodoekje... Op Chopin's Minutenwalsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Ballerinadoekje! Hoe ging die ook alweer?
Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
"Pa, ma gefeliciteerd met jullie trouwdag! En vanavond trakteer ik op een etentje."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
Vraag het anders even in MUZ, het centrale" ïk zoek een nummer" topicquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Wat een ernstigeziektereklame was dat zeg.... Je krijgt zo associaties met slecht slachtafvalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef TrenTs het volgende:
Boe boe, bla bla we maken Domo Vla
Boe boe, bla bla, hopjes, vanille en chocolade
Aardbeien en blanke vla
heerlijk houdbare vla
We maken Domo, Domo, Domovla
In van die makkelijke pakken
Boeeee
of zo dacht ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Duo penotti, twee kleuren in een potti,
Ik ben wit, ik ben bruin
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker dus das anders lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar pit in zit,
dus als je niets op tafel hebtzet, dan lekkere frisse een lekkere heinz sandwich spread!
(oid)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders, lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar fris op zit,
dus wat ik steeds op tafel zet, is lekkere frisse saaaaaaaandwich spread!
dat is hem iddquote:
Hoorde dat niet bij die andere M&M voorganger, Treets?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef Ole het volgende:
Smelt in je mond en niet in je hand! (bonitos, tegenwoordig M&M's)
Klopt, maar ik dacht dat "de melkchocolade smelt in de mond etc." bij de pinda (Treets dus) hoorde. Kan me vergissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:25 schreef Ole het volgende:
Treets was met pinda er in. Bonitos met chocola toch?
Ja overal bij elk plezierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef Ole het volgende:
AAAmstel biehier, Amstel biehier, Amstel biehier
Amstel
Was dat niet met andre hazes?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:13 schreef Frozen het volgende:
Een gele kaart!!!!
Of tenminste, dat is het enige dat ik mij kan herinneren van die reclame. Man komt nogal onderuitgeschoffeld thuis na een voetbalwedstrijd, krijg van zijn vrouw een bord yoghurt, met in het midden een gele rechthoekige kledder vla. Een gele kaart dus!
Maarrrr waarvan was dat ook alweer?
Volgens mij was het niet hazes. Tenminste, zijn stem kan ik mij nog voor de geest halen en die klonk niet als hem.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:22 schreef 456 het volgende:
[..]
Was dat niet met andre hazes?
'nou, geef me dan de volgende keer ook maar een rode kaart'
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef Frozen het volgende:
Volgens mij was het niet hazes. Tenminste, zijn stem kan ik mij nog voor de geest halen en die klonk niet als hem.
Nu weet ik het zeker: Dat was wel hazes in die reclame! Verkleed als voetballertje kwam hij te laat thuis bij zijn moeder, en kreeg dus een gele kaart (in de vla gedrappeerd). Waarvoor de reclame was is me even ontschoten.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:14 schreef zwaaibaai het volgende:
"en mijn bal is ook al lek... " ( waar was die van?)
Het was idd hazes, en volgens mij ging het om vlaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef 456 het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik het zeker: Dat was wel hazes in die reclame! Verkleed als voetballertje kwam hij te laat thuis bij zijn moeder, en kreeg dus een gele kaart (in de vla gedrappeerd). Waarvoor de reclame was is me even ontschoten.
Ik geef mij gewonnen....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Het was idd hazes, en volgens mij ging het om vla
Daar zou ik best wel een beschuitje mee willen etenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Alleen voor beschuit kom ik er uit!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie is toch die man die zondags het vlees snijdt?
Und Erwachsene ebenso.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Haribo macht kinder froh
Stimmt, wie auch auf die erste zeite dieses topics gepostquote:
Ich bitte um Verzeihung.quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Stimmt, wie auch auf die erste zeite dieses topics gepost![]()
(het stikt hier zo langzamerhand wel erg van de dubbelen)![]()
Bont...Vuil...Bont...Vuil...quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dobbelman is prima.
Geweldig lekker.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:52 schreef kasper het volgende:
1-2-3 je proeft het zo
het is ijs van caraco,
mexicaantje, oranje hoed
caraco ijs geweldig goed!
[afbeelding]
Edet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef 456 het volgende:
Mr. Edit zo ist maar net
... O wat een tijijijijijijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Nijn11 het volgende:
Vrij zijn blij zijn heerlijk gevoel
Niets kan mij gebeuren vandaag
ja dat is fijijijijn ...
(OB tampons)
Ja, op de melodie van 'Get around' van The Beach Boys!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:38 schreef Nijn11 het volgende:
Vrij zijn blij zijn heerlijk gevoel
Niets kan mij gebeuren vandaag
ja dat is fijijijijn ...
(OB tampons)
Bloemen houden van mensenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:36 schreef perfectionist het volgende:
Dat verdient een bloemetje! een bloemetje!
Je vergeet de laatste twee zinnen:quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:52 schreef 456 het volgende:
'Met Lego kun je alles maken
een boot een vliegtuig of een trein.
Een huis met echte daken
Want spelen met Lego is fijn'
Duo penotti twee kleuren in een pottiequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:43 schreef PICHT het volgende:
[..]
Heeft ie een bril en een pet met een klep, dan is het Jack.
Neen, de 4e zin is:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef dirkplug het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste twee zinnen:
Dus bedenk nu allerlei zaken
Want spelen met LEGO is fijn.
(inderdaad zijn de 4e en 6e regel hetzelfde)
Cu.
"De COLT is los!!"quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:39 schreef BrickTop het volgende:
Mitsubishi, de gestaalde perfectie.
"Leuke poncho!"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:19 schreef BrickTop het volgende:
Niew ? Nee Robijn intensief....
Hier niet eigenlijk, maar nu ik zo het topic lees:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:59 schreef Tazmaniac het volgende:
zo een jaartje later kick ik ff...
ik zoek een reclame die ongeveer als volgt ging:
ben lap voor het beste sap.. tenminste zo klonk het.. kan eigenlijk ook heel iets anders zijn geweest..
reclame is denk ik van begin jaren '90.. meer weet k er niet meer van
does this ring a bell???
Youtubequote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Koning, keizer, admiraal,
Popla kennen ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |