Ja overal bij elk plezierquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:22 schreef Ole het volgende:
AAAmstel biehier, Amstel biehier, Amstel biehier
Amstel
Was dat niet met andre hazes?quote:Op maandag 25 juli 2005 13:13 schreef Frozen het volgende:
Een gele kaart!!!!
Of tenminste, dat is het enige dat ik mij kan herinneren van die reclame. Man komt nogal onderuitgeschoffeld thuis na een voetbalwedstrijd, krijg van zijn vrouw een bord yoghurt, met in het midden een gele rechthoekige kledder vla. Een gele kaart dus!
Maarrrr waarvan was dat ook alweer?
Volgens mij was het niet hazes. Tenminste, zijn stem kan ik mij nog voor de geest halen en die klonk niet als hem.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:22 schreef 456 het volgende:
[..]
Was dat niet met andre hazes?
'nou, geef me dan de volgende keer ook maar een rode kaart'
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:24 schreef Frozen het volgende:
Volgens mij was het niet hazes. Tenminste, zijn stem kan ik mij nog voor de geest halen en die klonk niet als hem.
Nu weet ik het zeker: Dat was wel hazes in die reclame! Verkleed als voetballertje kwam hij te laat thuis bij zijn moeder, en kreeg dus een gele kaart (in de vla gedrappeerd). Waarvoor de reclame was is me even ontschoten.quote:Op maandag 25 juli 2005 14:14 schreef zwaaibaai het volgende:
"en mijn bal is ook al lek... " ( waar was die van?)
Het was idd hazes, en volgens mij ging het om vlaquote:Op maandag 25 juli 2005 15:22 schreef 456 het volgende:
[..]
[..]
Nu weet ik het zeker: Dat was wel hazes in die reclame! Verkleed als voetballertje kwam hij te laat thuis bij zijn moeder, en kreeg dus een gele kaart (in de vla gedrappeerd). Waarvoor de reclame was is me even ontschoten.
Ik geef mij gewonnen....quote:Op maandag 25 juli 2005 15:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Het was idd hazes, en volgens mij ging het om vla
Daar zou ik best wel een beschuitje mee willen etenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Alleen voor beschuit kom ik er uit!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:37 schreef -DailaLama- het volgende:
Wie is toch die man die zondags het vlees snijdt?
Und Erwachsene ebenso.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Haribo macht kinder froh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |