Die's toch niet oud? Toen studeerde ik alquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
Oei daar ringt geen belletjequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe was die van die pannen ook al weer, "brand niet aan, brand niet aan" was een reclame voor RVS pannen van een italiaanse fabrikant.
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef Ole het volgende:
"Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond.."
Heeft ie een bril, dan is het Jackquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Scandalous het volgende:
WIE IS HET! van mb
jij kan het shaken - geweldig act van Peer Masciniquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
O ja, dat kwam er nog voor, voor het [fixt iets] .. dan doet ie het heel goed en dan zegt die hannes (Johny Kraaykamp jr.) Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
..
ik durf het bijna niet te vragen....
Neem zijn zuinigheid 1 op 17,2 bij 90 kmquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Berkery het volgende:
" Met de fiat panda lach je iedereen uit "
"Je hebt een druk leven. Je bent de hele dag in touw. En af en toe neem je nét iets te weinig tijd om te eten..."quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
Rennie, als je maag moeite heeft je tempo bij te houden..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |