Ja, al die stomme melodietjes blijven in je hoofd hangenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
" Snoep gezond. Eet een appel "
Wat een kuttopic![]()
"En had je nog geld over?"quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Fence het volgende:
Silaaaaaan, de zuinige waskracht,
driemaal geconcentreerd,
dus veeeel voordeliger
Ja hoor es je moet wel goed citeren ;-)quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:56 schreef Berkery het volgende:
" Snoep gezond verstandig. Eet een appel "
Wat een kuttopic![]()
Voor alle zekerheid!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:34 schreef Frollo het volgende:
"Spórt-huis Cen-trum!"
Weet je dat zeker? Metrisch klopt het wel met de vage herinnering die ik in m'n hoofd heb zitten, maar waarom zouden ze een bungalowpark aanprijzen met een verwijzing naar 'zekerheid'?quote:
Ik heb t ook nooit begrepenquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Metrisch klopt het wel met de vage herinnering die ik in m'n hoofd heb zitten, maar waarom zouden ze een bungalowpark aanprijzen met een verwijzing naar 'zekerheid'?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:35 schreef Fence het volgende:
Silaaaaaan, de zuinige waskracht,
driemaal geconcentreerd,
dus veeeel voordeliger
Jaha, zat!quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:14 schreef Frollo het volgende:
"En had je nog geld over?"
quote:Op donderdag 21 juli 2005 15:01 schreef Santjuh het volgende:
Oh! het spook! Hij is nog nooit zo wit geweest!
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:52 schreef 456 het volgende:
Hoe ging die ook weer met die betuwe jam
'Dit is de lekkerste jam van het land'
'Neehee, van europa'
'Neeeeheee, van de wereld'
'Neeeeheeeee van het heelal Melkweg'
'Ja straks is m'n brood weg...'
Die's toch niet oud? Toen studeerde ik alquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
Oei daar ringt geen belletjequote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe was die van die pannen ook al weer, "brand niet aan, brand niet aan" was een reclame voor RVS pannen van een italiaanse fabrikant.
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauwquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:11 schreef Ole het volgende:
"Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond.."
Heeft ie een bril, dan is het Jackquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:22 schreef Scandalous het volgende:
WIE IS HET! van mb
jij kan het shaken - geweldig act van Peer Masciniquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:45 schreef Remqo het volgende:
Nog zo gezegd GEEN BOMMETJE!!!11!!1!!
O ja, dat kwam er nog voor, voor het [fixt iets] .. dan doet ie het heel goed en dan zegt die hannes (Johny Kraaykamp jr.) Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
..
ik durf het bijna niet te vragen....
Neem zijn zuinigheid 1 op 17,2 bij 90 kmquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:19 schreef Berkery het volgende:
" Met de fiat panda lach je iedereen uit "
"Je hebt een druk leven. Je bent de hele dag in touw. En af en toe neem je nét iets te weinig tijd om te eten..."quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:07 schreef zwaaibaai het volgende:
Rennie, als je maag moeite heeft je tempo bij te houden..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb een man, een kind en een hond.
Die doen vaak gek maar dat is gezond
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
Ze hadden er een liedje bij:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Vindaloo het volgende:
Kies exact, met exacte vakken kom je verder
Ritmisch klopte er geen hout van, maar is dus wel blijven hangenquote:Kies Exact! Kies een studie met perspectief!
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.
Als je het weet, post het hier dan ook even
het was ca. 1996, iets met time (beating time ofzoiets)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.
Hoe heette dat nummer wat jij zocht toen?
Voorheen: dubrodoekje... Op Chopin's Minutenwalsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Ballerinadoekje! Hoe ging die ook alweer?
Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
"Pa, ma gefeliciteerd met jullie trouwdag! En vanavond trakteer ik op een etentje."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
Vraag het anders even in MUZ, het centrale" ïk zoek een nummer" topicquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Wat een ernstigeziektereklame was dat zeg.... Je krijgt zo associaties met slecht slachtafvalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef TrenTs het volgende:
Boe boe, bla bla we maken Domo Vla
Boe boe, bla bla, hopjes, vanille en chocolade
Aardbeien en blanke vla
heerlijk houdbare vla
We maken Domo, Domo, Domovla
In van die makkelijke pakken
Boeeee
of zo dacht ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Duo penotti, twee kleuren in een potti,
Ik ben wit, ik ben bruin
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker dus das anders lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar pit in zit,
dus als je niets op tafel hebtzet, dan lekkere frisse een lekkere heinz sandwich spread!
(oid)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders, lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar fris op zit,
dus wat ik steeds op tafel zet, is lekkere frisse saaaaaaaandwich spread!
dat is hem iddquote:
Hoorde dat niet bij die andere M&M voorganger, Treets?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef Ole het volgende:
Smelt in je mond en niet in je hand! (bonitos, tegenwoordig M&M's)
Klopt, maar ik dacht dat "de melkchocolade smelt in de mond etc." bij de pinda (Treets dus) hoorde. Kan me vergissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:25 schreef Ole het volgende:
Treets was met pinda er in. Bonitos met chocola toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |