Voorheen: dubrodoekje... Op Chopin's Minutenwalsquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:44 schreef Scandalous het volgende:
Ballerinadoekje! Hoe ging die ook alweer?
Dank je!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ze maken veel vlekken dat heb je al gauw
Tadatadatada... met Dixan mevrouw
pi-paw-paw-papapapa-paw...
"Pa, ma gefeliciteerd met jullie trouwdag! En vanavond trakteer ik op een etentje."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
Vraag het anders even in MUZ, het centrale" ïk zoek een nummer" topicquote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Wat een ernstigeziektereklame was dat zeg.... Je krijgt zo associaties met slecht slachtafvalquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:09 schreef At_Fundum het volgende:
"ze zei "meneer" tegen me"
"Opa je mag hier met je handjes eten"
McDonald's, I'm lovin' it
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:28 schreef TrenTs het volgende:
Boe boe, bla bla we maken Domo Vla
Boe boe, bla bla, hopjes, vanille en chocolade
Aardbeien en blanke vla
heerlijk houdbare vla
We maken Domo, Domo, Domovla
In van die makkelijke pakken
Boeeee
of zo dacht ik..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Duo penotti, twee kleuren in een potti,
Ik ben wit, ik ben bruin
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker dus das anders lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar pit in zit,
dus als je niets op tafel hebtzet, dan lekkere frisse een lekkere heinz sandwich spread!
(oid)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef 456 het volgende:
Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders, lekker fris
Ik hou van bruin, ik hou van wit, ik hou van brood waar fris op zit,
dus wat ik steeds op tafel zet, is lekkere frisse saaaaaaaandwich spread!
dat is hem iddquote:
Hoorde dat niet bij die andere M&M voorganger, Treets?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:06 schreef Ole het volgende:
Smelt in je mond en niet in je hand! (bonitos, tegenwoordig M&M's)
Klopt, maar ik dacht dat "de melkchocolade smelt in de mond etc." bij de pinda (Treets dus) hoorde. Kan me vergissenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:25 schreef Ole het volgende:
Treets was met pinda er in. Bonitos met chocola toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |