Ze hadden er een liedje bij:quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:50 schreef Vindaloo het volgende:
Kies exact, met exacte vakken kom je verder
Ritmisch klopte er geen hout van, maar is dus wel blijven hangenquote:Kies Exact! Kies een studie met perspectief!
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:12 schreef TrenTs het volgende:
Je had ooit zo'n spotje van Grolsch (volgens mij) van zo'n gast die in een relaxte stoel zat met een koptelefoon op, woest mee te drummen met de muziek. Dan ineens kwam er een gitaarsolootje en daarin hoorde hij 'pssscht'. Daarna zie je 'm terug lopen naar de winkel, hij laat het horen aan de verkoper en die weet het ook niet. Op het einde zie je dan die groep spelen (jazz was het volgens mij) en dan blijkt dat het geluidje veroorzaakt wordt door het openen van een bierflesje.
Ik vond de reclame wel cool, ben er helaas nooit achter gekomen hoe dat liedje heette.
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
schrijven naar de consumentenservice van Grolsch, ik had dat ook ooit met een ubercool urban/jazzie nummer van ze. Ze hebben daar aan een half woord genoeg en misschien sturen ze je wel iets thuis.
Als je het weet, post het hier dan ook even
het was ca. 1996, iets met time (beating time ofzoiets)quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of het wel Grolsch was.
Hoe heette dat nummer wat jij zocht toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |