valt wel mee, het is rotonde waar je langzaam van de binnenste ring naar de buitenste ring moet komen zonder iemand te rakenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
valt wel mee, het is rotonde waar je langzaam van de binnenste ring naar de buitenste ring moet komen zonder iemand te raken![]()
Firefox zeker?quote:
De Oranjesingel naar het plein toe staat nu al dicht...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Oom_Agent het volgende:
binnen het uur gaat de Oranjesingel (links onderin) richting Arnhem verstopt raken en staat het plein straks helemaal vast. Voetgangers en ander verkeer proberen zich dan overal tussen te wurmen.
routerquote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Firefox zeker?
Bij mij doet ie het ook niet in FF, dus moest ik (met gepaste tegenzin) het stof weer eens van IE afblazen...
stukje voor de Vereniging tussen St.Annastraat (via Gladiola) en Oranje singel in. Webcam staat op de Rabobankquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef Frollo het volgende:
Naar welk deel van het KKplein kijken we eigenlijk?
Ik durfde het haast niet te vragen omdat ik me zo schaam... Al 14 jaar Nijmegenaar en het dan toch niet weten... Maar ik zie het gewoon echt niet!
Ik kan me mijn eerste keer KKP nog wel herinneren:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Dleg het volgende:
spannend plein is dat ja, altijd wat te doen
Hoe harder je rijdt, hoe minder kans op ongelukken daar. Ze komen ja aan alle kanten voorbij.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef -Mk- het volgende:
Wat heeft iedereen een haast daar
Relax man.
hèhè, iedere leerling zit te wachten op dat ene zinnetje van de instructeurquote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit moet toch een hele uitdaging zijn als je rijles hebt.
Oooh, maar dan loopt ie iets van een halve minuut achter!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
stukje voor de Vereniging tussen St.Annastraat (via Gladiola) en Oranje singel in. Webcam staat op de Rabobank
Inderdaad. Er zijn ook veel mensen die op het laatste moment nog beslissen om ergens anders naar toe te rijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:55 schreef Oom_Agent het volgende:
het gaat maar net goed soms....
Hij was gewoon 4 rondjes te vroeg voor zijn afspraak joh.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef Oom_Agent het volgende:
groen bestelautootje rijdt al 3 rondjes, zou het een Fokker zijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij was gewoon 4 rondjes te vroeg voor zijn afspraak joh.
Ja NU dan! Ga dan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef Oom_Agent het volgende:
er proberen wandelaars over te steken vanuit het parkje
wacht maar af, tegen een uurtje of half 5 gaat het echt druk wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef DJ_Fritz het volgende:
Leuk joh! Alleen zo druk ist nu nog niet...
zal ik dan ook maar komenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Oom_Agent het volgende:
ik sta om 16:30 uur met een grijze scooter bij het middelste hek, dan zwaai ik een keer !!
nou dat gaan we bekijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Oom_Agent het volgende:
ik sta om 16:30 uur met een grijze scooter bij het middelste hek, dan zwaai ik een keer !!
Ja... wel even zeggen hoe we je herkennen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef Narutje het volgende:
hmm ik moet toch zo bij matrixx weer werken zal ik dan ook maar komen?
Nou hup ! Brommeren jij.quote:
In ieder geval zwaaien.. minstens een minuut lang en dan dus ook uitkijken voor mannen in witte lange jassen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Narutje het volgende:
we gaan we gewoon sigaretje smoken of jullie mogen iets leuks verzinnen
wat hangt der rechts in beeld te zwaaien?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Narutje het volgende:
we gaan we gewoon sigaretje smoken of jullie mogen iets leuks verzinnen
nee hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef ondeugend het volgende:... het is het één of het ander vrees ik.
Ja, dat heb ik gesmstquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef GekkeMat het volgende:
ze zwaaien de hele tijd ... dat die een keer de weg over rent ofzo
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef Stranger het volgende:
Anders sms´t iemand anders even, geen inspiratie beltegoed hier.
Ja maar dit is leuker want het is in Nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef JDude het volgende:
Dit doet trouwens ernstig denken aan die webcam in Amsterdam een paar maanden geleden
Ik weet niet of ze het gaan doen maar ze zijn iig weg bij hun scooters nuquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef Frollo het volgende:
Heb net ge-smst of ze op de tribune wilden gaan zitten
die parkeerplaats bij de abnbank is ook geweldig om op en af te komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef JDude het volgende:
Het mooie van dat plein: voor de stopstreep is plaats voor 4, 5 auto's naast elkaar. Na de voetgangersoversteek gaat het echter meteen over in 2 rijstroken. Hoevaak ze daar elkaar wel niet bijkans van de weg drukken
genoeg asfalt voor een mooie boodschapquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
genoeg asfalt klinkers voor een mooie boodschap
Mijn schuldquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Oom_Agent het volgende:
haha.....ik kwam aanrijden en zag iemand op een rode brommer bij het middelste hek staan. Jooo.....ook van FOK! Ja.....haha voor de webcam !! Narutje stond er dus al, later kwam Vampz erbij. Aardige lui........
Staan we daar de wave te doen, komt er een vrouw langsrijden op haar fiets: "Wat zijn jullie aan het doen dan" en allerlei rare blikken. We konden haast geen ademhalen vanwege de uitlaatgassen![]()
damn ik zie het !!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Fliepke is nu op locatie en gaat beginen met krijten.
Heeft hij/zij die auto daar zo belabberd geparkeerd dan ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Fliepke is nu op locatie en gaat beginen met krijten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Oom_Agent het volgende:
ik hoor iets van KK plein op de scanner
Goed zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Lexie het volgende:
Nee, dat busje kwam opeens aangereden en stopte daarIk heb al doorgegeven dat het wat breder moet moet
.
Zo... lekker geslapen ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef JDude het volgende:
Zitten er gewoon een paar te krijten
De tekst is alleen (nog) niet te lezen.
Die bus staat wel even lomp geparkeerd trouwens
Nee, zit meerdere dingen te doen... en check af en toe de cam evenquote:
Heb ik met jou zitten sms-en steeds ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Narutje het volgende:
dat was ook ff "appart" of niet dan? :p
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Narutje het volgende:
lol net met oversteken liep ik tegen een auto aan die ff spontaan voor me neus ineenkeer stopte heh :x eikel
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij brengt Oom_agent de levens van Fokkers in gevaar.
Ik zie alleen maar één grote vlekquote:Op maandag 18 juli 2005 17:25 schreef Oom_Agent het volgende:
FO staat er al
Geeft niets toch... fokkers hebben immers geen leven.quote:
nee is afslag naar Radboud Ziekenhuis / Maldenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff voor de duidelijkheid
Die afslag linksboven is de afslag station?
Ik dacht dat je linksonder naar het station gaat. Als je die weg linksonder oversteekt kom je toch bij zo'n frietkot?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff voor de duidelijkheid
Nee, dat is de st. Annastraat.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:28 schreef D.Rose het volgende:
ff voor de duidelijkheid
ok, thnx, duidelijk nuquote:Op maandag 18 juli 2005 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat is de st. Annastraat.
Die afslag waar de grote verkeersstroom heenrijdt is de singel richting waalbrug (N326)
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat is de st. Annastraat.
Die afslag waar de grote verkeersstroom heenrijdt is de singel richting waalbrug (N326)
yep precies, mooi plaatje ! De cam staat op de Rabobankquote:Op maandag 18 juli 2005 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar mijn idee staat de camera ergens bij de X en is het aangegeven gebied ongeveer de zichthoek
Gespotquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef Frollo het volgende:
Ha, half zes, werk zit erop!
Ik loop wel ff langs het krijtgebeuren en waarschijnlijk zwaai ik wel, over ca. 5 minuten.
Ik ben die forse, doch razendknappe jongeman met het donkere haar
Je kon wel wat langer zwaaien hoor, of was je bang dat je voor gek stondquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef Frollo het volgende:
Ha, half zes, werk zit erop!
Ik loop wel ff langs het krijtgebeuren en waarschijnlijk zwaai ik wel, over ca. 5 minuten.
Ik ben die forse, doch razendknappe jongeman met het donkere haar
Goed idee.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Stranger het volgende:
Ik laat me vanavond wel met de fok!tekening fotograferen, ga er wel achter liggen ofzo.
klopt ik woon daar op sint annastraatquote:Op maandag 18 juli 2005 17:30 schreef Frollo het volgende:
Nee, de weg linksboven is de St. Annastraat, de weg linksonder de Oranjesingel.
Het frietkot ligt rechstboven buiten beeld.
Ik heb wat mensen opdracht gegeven krijt mee te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Fliepke het volgende:
Zo ik ben weer terug na het krijten. Er ligt nog wat krijt bij die paal die de richtingen aangeeft op de voorgrond. We hadden er dus net iets rechter op moeten tekenen, maar misschien morgen nog eens proberen. Krijt kost toch maar 3 kwartjes. Het jammere is dus dat je dan te weinig hebt. In dat fok zitten al bijna 4 krijtjes
tov.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb wat mensen opdracht gegeven krijt mee te nemen.
Er ligt dus nog wat bij die eerste paal die je zietquote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat ze het doen trouwens.
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:31 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img348.imageshack.us/img348/1958/fok9qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zodra de tweaknerds het ontdekt hebben is het zo wegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef Oom_Agent het volgende:
zul je zien dat tijdens de live uitzending (TV Gelderland) en op het nieuws, van de intocht as vrijdag FOK in beeld komt te staan, mooie reclame
moet je even een emmertje krijt halen bij bart smit, kost geen drolquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt super vét maar uh. Dat kan groter he
Het moet gewoon dwars over het keizerkarelplein...
Of gewoon een stukkie meer richting de cam...
moeten eigenlijk 3 man doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
moet je even een emmertje krijt halen bij bart smit, kost geen drol
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef -Mk- het volgende:
Gewoon vannacht daar heen gaan en over de hele weg in breedte:
F O K . N L
Met verf
Owww lekker wel !quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
wel veel herrie bij de Waalkade cam
http://vierdaagse.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=45&video=279
er staan nu al allemaal tribunes e.d.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef rekenwonder het volgende:
Om de chaos op het KK-plein compleet te maken is het ook nog eens zo dat verkeer op de rotonde voorrang moet verlenen. Veel mensen die niet zo bekend zijn in Nijmegen weten dat niet.
Waarom is de St. Annastraat eigenlijk afgesloten? Dat was in voorgaande jaren toch ook niet?
Dat is al hééél lang. De St. Anna is de Via Gladiola, waarover alle lopers door Nijmegen naar het Keizer Karel worden geleid. Aan het begin van de St. Anna zitten er duizenden mensen in de berm e.d., maar op het laatste stuk is sprake van grote tribunebouw waar mensen met geld en bobo's de intocht vieren. Daarom is het altijd anderhalve week van tevoren al afgesloten.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef rekenwonder het volgende:
Om de chaos op het KK-plein compleet te maken is het ook nog eens zo dat verkeer op de rotonde voorrang moet verlenen. Veel mensen die niet zo bekend zijn in Nijmegen weten dat niet.
Waarom is de St. Annastraat eigenlijk afgesloten? Dat was in voorgaande jaren toch ook niet?
De drukte op dat laatste stuk is abnormaalquote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is al hééél lang. De St. Anna is de Via Gladiola, waarover alle lopers door Nijmegen naar het Keizer Karel worden geleid. Aan het begin van de St. Anna zitten er duizenden mensen in de berm e.d., maar op het laatste stuk is sprake van grote tribunebouw waar mensen met geld en bobo's de intocht vieren. Daarom is het altijd anderhalve week van tevoren al afgesloten.
Morgen begint het.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef survivor-1 het volgende:
Kan Iemand Mij Ophalen... de 4-daagse is toch alweer voorbij huh ik snap er niets van...
Dat is zeker waar. Zo gauw je Mook hebt gehaald, is het één grote mensenmassa, met feest en muziek en alles. Dan kom je echt wel binnen, die laatste 10 km gaan je niet nekken dan. Tenminste... al zou ik kruipend over de finish moetenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De drukte op dat laatste stuk is abnormaal
Ik heb 'm ook 5x uitgelopen (in mijn betere jaren), vanaf Malden maakte het niet meer uit of je er doorheen zat, dat publiek leidde je toch wel af
Die lamlul wordt dus van onze belastingcenten betaald hèquote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef -Mk- het volgende:
OMFG die agent zit er nog steeds![]()
http://vierdaagse.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=46&video=286
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |