wacht maar af, tegen een uurtje of half 5 gaat het echt druk wordenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:48 schreef DJ_Fritz het volgende:
Leuk joh! Alleen zo druk ist nu nog niet...
zal ik dan ook maar komenquote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Oom_Agent het volgende:
ik sta om 16:30 uur met een grijze scooter bij het middelste hek, dan zwaai ik een keer !!
nou dat gaan we bekijken.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Oom_Agent het volgende:
ik sta om 16:30 uur met een grijze scooter bij het middelste hek, dan zwaai ik een keer !!
Ja... wel even zeggen hoe we je herkennen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:10 schreef Narutje het volgende:
hmm ik moet toch zo bij matrixx weer werken zal ik dan ook maar komen?
Nou hup ! Brommeren jij.quote:
In ieder geval zwaaien.. minstens een minuut lang en dan dus ook uitkijken voor mannen in witte lange jassen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Narutje het volgende:
we gaan we gewoon sigaretje smoken of jullie mogen iets leuks verzinnen
wat hangt der rechts in beeld te zwaaien?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:17 schreef Narutje het volgende:
we gaan we gewoon sigaretje smoken of jullie mogen iets leuks verzinnen
nee hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 16:27 schreef ondeugend het volgende:... het is het één of het ander vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |