Ja, dat heb ik gesmstquote:Op maandag 18 juli 2005 16:36 schreef GekkeMat het volgende:
ze zwaaien de hele tijd ... dat die een keer de weg over rent ofzo
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef Stranger het volgende:
Anders sms´t iemand anders even, geen inspiratie beltegoed hier.
Ja maar dit is leuker want het is in Nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef JDude het volgende:
Dit doet trouwens ernstig denken aan die webcam in Amsterdam een paar maanden geleden
Ik weet niet of ze het gaan doen maar ze zijn iig weg bij hun scooters nuquote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef Frollo het volgende:
Heb net ge-smst of ze op de tribune wilden gaan zitten
die parkeerplaats bij de abnbank is ook geweldig om op en af te komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:47 schreef JDude het volgende:
Het mooie van dat plein: voor de stopstreep is plaats voor 4, 5 auto's naast elkaar. Na de voetgangersoversteek gaat het echter meteen over in 2 rijstroken. Hoevaak ze daar elkaar wel niet bijkans van de weg drukken
genoeg asfalt voor een mooie boodschapquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
genoeg asfalt klinkers voor een mooie boodschap
Mijn schuldquote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Oom_Agent het volgende:
haha.....ik kwam aanrijden en zag iemand op een rode brommer bij het middelste hek staan. Jooo.....ook van FOK! Ja.....haha voor de webcam !! Narutje stond er dus al, later kwam Vampz erbij. Aardige lui........
Staan we daar de wave te doen, komt er een vrouw langsrijden op haar fiets: "Wat zijn jullie aan het doen dan" en allerlei rare blikken. We konden haast geen ademhalen vanwege de uitlaatgassen![]()
damn ik zie het !!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Fliepke is nu op locatie en gaat beginen met krijten.
Heeft hij/zij die auto daar zo belabberd geparkeerd dan ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:11 schreef Lexie het volgende:
Fliepke is nu op locatie en gaat beginen met krijten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:14 schreef Oom_Agent het volgende:
ik hoor iets van KK plein op de scanner
Goed zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Lexie het volgende:
Nee, dat busje kwam opeens aangereden en stopte daarIk heb al doorgegeven dat het wat breder moet moet
.
Zo... lekker geslapen ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef JDude het volgende:
Zitten er gewoon een paar te krijten
De tekst is alleen (nog) niet te lezen.
Die bus staat wel even lomp geparkeerd trouwens
Heb ik met jou zitten sms-en steeds ?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef Narutje het volgende:
dat was ook ff "appart" of niet dan? :p
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:21 schreef Narutje het volgende:
lol net met oversteken liep ik tegen een auto aan die ff spontaan voor me neus ineenkeer stopte heh :x eikel
quote:Op maandag 18 juli 2005 17:24 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij brengt Oom_agent de levens van Fokkers in gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |