quote:Op maandag 18 juli 2005 18:31 schreef Oom_Agent het volgende:
[[url=http://img348.imageshack.us/img348/1958/fok9qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zodra de tweaknerds het ontdekt hebben is het zo wegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef Oom_Agent het volgende:
zul je zien dat tijdens de live uitzending (TV Gelderland) en op het nieuws, van de intocht as vrijdag FOK in beeld komt te staan, mooie reclame
moet je even een emmertje krijt halen bij bart smit, kost geen drolquote:Op maandag 18 juli 2005 18:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt super vét maar uh. Dat kan groter he
Het moet gewoon dwars over het keizerkarelplein...
Of gewoon een stukkie meer richting de cam...
moeten eigenlijk 3 man doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
moet je even een emmertje krijt halen bij bart smit, kost geen drol
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef -Mk- het volgende:
Gewoon vannacht daar heen gaan en over de hele weg in breedte:
F O K . N L
Met verf
Owww lekker wel !quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Oom_Agent het volgende:
wel veel herrie bij de Waalkade cam
http://vierdaagse.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=45&video=279
er staan nu al allemaal tribunes e.d.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef rekenwonder het volgende:
Om de chaos op het KK-plein compleet te maken is het ook nog eens zo dat verkeer op de rotonde voorrang moet verlenen. Veel mensen die niet zo bekend zijn in Nijmegen weten dat niet.
Waarom is de St. Annastraat eigenlijk afgesloten? Dat was in voorgaande jaren toch ook niet?
Dat is al hééél lang. De St. Anna is de Via Gladiola, waarover alle lopers door Nijmegen naar het Keizer Karel worden geleid. Aan het begin van de St. Anna zitten er duizenden mensen in de berm e.d., maar op het laatste stuk is sprake van grote tribunebouw waar mensen met geld en bobo's de intocht vieren. Daarom is het altijd anderhalve week van tevoren al afgesloten.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef rekenwonder het volgende:
Om de chaos op het KK-plein compleet te maken is het ook nog eens zo dat verkeer op de rotonde voorrang moet verlenen. Veel mensen die niet zo bekend zijn in Nijmegen weten dat niet.
Waarom is de St. Annastraat eigenlijk afgesloten? Dat was in voorgaande jaren toch ook niet?
De drukte op dat laatste stuk is abnormaalquote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is al hééél lang. De St. Anna is de Via Gladiola, waarover alle lopers door Nijmegen naar het Keizer Karel worden geleid. Aan het begin van de St. Anna zitten er duizenden mensen in de berm e.d., maar op het laatste stuk is sprake van grote tribunebouw waar mensen met geld en bobo's de intocht vieren. Daarom is het altijd anderhalve week van tevoren al afgesloten.
Morgen begint het.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:06 schreef survivor-1 het volgende:
Kan Iemand Mij Ophalen... de 4-daagse is toch alweer voorbij huh ik snap er niets van...
Dat is zeker waar. Zo gauw je Mook hebt gehaald, is het één grote mensenmassa, met feest en muziek en alles. Dan kom je echt wel binnen, die laatste 10 km gaan je niet nekken dan. Tenminste... al zou ik kruipend over de finish moetenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De drukte op dat laatste stuk is abnormaal
Ik heb 'm ook 5x uitgelopen (in mijn betere jaren), vanaf Malden maakte het niet meer uit of je er doorheen zat, dat publiek leidde je toch wel af
Die lamlul wordt dus van onze belastingcenten betaald hèquote:Op maandag 18 juli 2005 22:09 schreef -Mk- het volgende:
OMFG die agent zit er nog steeds![]()
http://vierdaagse.garnierstreamingmedia.com/player/playvideo.asp?cat=46&video=286
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |