valt wel mee, het is rotonde waar je langzaam van de binnenste ring naar de buitenste ring moet komen zonder iemand te rakenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
valt wel mee, het is rotonde waar je langzaam van de binnenste ring naar de buitenste ring moet komen zonder iemand te raken![]()
Firefox zeker?quote:
De Oranjesingel naar het plein toe staat nu al dicht...quote:Op maandag 18 juli 2005 14:15 schreef Oom_Agent het volgende:
binnen het uur gaat de Oranjesingel (links onderin) richting Arnhem verstopt raken en staat het plein straks helemaal vast. Voetgangers en ander verkeer proberen zich dan overal tussen te wurmen.
routerquote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Firefox zeker?
Bij mij doet ie het ook niet in FF, dus moest ik (met gepaste tegenzin) het stof weer eens van IE afblazen...
stukje voor de Vereniging tussen St.Annastraat (via Gladiola) en Oranje singel in. Webcam staat op de Rabobankquote:Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef Frollo het volgende:
Naar welk deel van het KKplein kijken we eigenlijk?
Ik durfde het haast niet te vragen omdat ik me zo schaam... Al 14 jaar Nijmegenaar en het dan toch niet weten... Maar ik zie het gewoon echt niet!
Ik kan me mijn eerste keer KKP nog wel herinneren:quote:Op maandag 18 juli 2005 14:11 schreef Dleg het volgende:
spannend plein is dat ja, altijd wat te doen
Hoe harder je rijdt, hoe minder kans op ongelukken daar. Ze komen ja aan alle kanten voorbij.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:59 schreef -Mk- het volgende:
Wat heeft iedereen een haast daar
Relax man.
hèhè, iedere leerling zit te wachten op dat ene zinnetje van de instructeurquote:Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit moet toch een hele uitdaging zijn als je rijles hebt.
Oooh, maar dan loopt ie iets van een halve minuut achter!quote:Op maandag 18 juli 2005 14:29 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
stukje voor de Vereniging tussen St.Annastraat (via Gladiola) en Oranje singel in. Webcam staat op de Rabobank
Inderdaad. Er zijn ook veel mensen die op het laatste moment nog beslissen om ergens anders naar toe te rijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 14:55 schreef Oom_Agent het volgende:
het gaat maar net goed soms....
Hij was gewoon 4 rondjes te vroeg voor zijn afspraak joh.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:04 schreef Oom_Agent het volgende:
groen bestelautootje rijdt al 3 rondjes, zou het een Fokker zijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 15:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij was gewoon 4 rondjes te vroeg voor zijn afspraak joh.
Ja NU dan! Ga dan!quote:Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef Oom_Agent het volgende:
er proberen wandelaars over te steken vanuit het parkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |