quote:Op maandag 18 juli 2005 17:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dat is de st. Annastraat.
Die afslag waar de grote verkeersstroom heenrijdt is de singel richting waalbrug (N326)
yep precies, mooi plaatje ! De cam staat op de Rabobankquote:Op maandag 18 juli 2005 17:36 schreef JDude het volgende:
[..]
[afbeelding]
Naar mijn idee staat de camera ergens bij de X en is het aangegeven gebied ongeveer de zichthoek
Gespotquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef Frollo het volgende:
Ha, half zes, werk zit erop!
Ik loop wel ff langs het krijtgebeuren en waarschijnlijk zwaai ik wel, over ca. 5 minuten.
Ik ben die forse, doch razendknappe jongeman met het donkere haar
Je kon wel wat langer zwaaien hoor, of was je bang dat je voor gek stondquote:Op maandag 18 juli 2005 17:32 schreef Frollo het volgende:
Ha, half zes, werk zit erop!
Ik loop wel ff langs het krijtgebeuren en waarschijnlijk zwaai ik wel, over ca. 5 minuten.
Ik ben die forse, doch razendknappe jongeman met het donkere haar
Goed idee.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:43 schreef Stranger het volgende:
Ik laat me vanavond wel met de fok!tekening fotograferen, ga er wel achter liggen ofzo.
klopt ik woon daar op sint annastraatquote:Op maandag 18 juli 2005 17:30 schreef Frollo het volgende:
Nee, de weg linksboven is de St. Annastraat, de weg linksonder de Oranjesingel.
Het frietkot ligt rechstboven buiten beeld.
Ik heb wat mensen opdracht gegeven krijt mee te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:47 schreef Fliepke het volgende:
Zo ik ben weer terug na het krijten. Er ligt nog wat krijt bij die paal die de richtingen aangeeft op de voorgrond. We hadden er dus net iets rechter op moeten tekenen, maar misschien morgen nog eens proberen. Krijt kost toch maar 3 kwartjes. Het jammere is dus dat je dan te weinig hebt. In dat fok zitten al bijna 4 krijtjes
tov.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb wat mensen opdracht gegeven krijt mee te nemen.
Er ligt dus nog wat bij die eerste paal die je zietquote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef Stranger het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat ze het doen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |