abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 13:53:16 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_28908712
Stel dat je partner je 1 x sloeg...in je gezicht, met de vlakke hand.

Reden is bjivoorbeeld een grote ruzie....en hij/zij kon zich niet meer inhouden.

Zou je het hem/haar kunnen vergeven of zou je hem buitenschoppen?

Ikzelf weet dat m'n partner een (redelijk) vredelievend persoon is dus als ze per ongeluk haar controle verloor en me een pets verkocht zou ik het haar nog kunnen vergeven.

Maar dat is ook mischien omdat je als man meer incaseringsvermogen hebt. Niet dat vrouwen niet hard kunnen meppen...maar toch

zou jij het je partner kunnen vergeven als hij/zij je een pets verkocht?

[edit]

als het meerdere keren ging voorkomen dat ze me slaat dan zou ik wel vragen of ze daarmee wil ophouden....daarna begin ik gewoon met terugslaan denk ik.
pi_28908766
Jewel. Ik heb het zelf ook wel eens bijna gedaan, en ik sluit niet uit dat het een keer echt gebeurt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 18 juli 2005 @ 13:56:29 #3
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_28908800
jewel ... wat ?; eruitzetten of lekker door spelen?
| | @ | Overal zanikt bagger...
  maandag 18 juli 2005 @ 13:56:40 #4
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_28908806
Nooit he, ik zelf zal nooit zover gaan...maar ook als ik word geslagen denk ik toch echt dat er iets fout zit.....gelukkig is het nog niet gebeurd met mn vriendin en weet zeker dat het ook niet gaat gebeuren....
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
  maandag 18 juli 2005 @ 13:57:31 #5
37248 BertV
Klei indiaan
pi_28908827
terugslaan... leert ze het gelijk af.

Emancipatie eh.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  maandag 18 juli 2005 @ 13:57:31 #6
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28908829
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_28908846
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:56 schreef la-nina het volgende:
jewel ... wat ?; eruitzetten of lekker door spelen?
Jewel, kunnen vergeven. Al ben ik niet het type bij wie zoiets snel gebeurt.
pi_28909091
ik zou het haar gewoon vergeven want ik zal het er dan wel naar gemaakt hebben he!
he buur!
pi_28909123
Tuurlijk vergeven.. ik zou haar nooit slaan. Mannen die vrouwen slaan zijn echt diep diep diep triest. Moet je ook niet doen als ik erbij ben trouwens.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:17 #10
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_28909138
ik heb 1 x een tik gehad, jaren terug.
ik ben ontzettend pissig geworden, ben weggegaan, enz. enz.
dat doe je niet.
en gemeld: bij de eventuele 2e x was het exit, dikke doei.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 18 juli 2005 @ 14:07:27 #11
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_28909141
en als je een vrouw bent en je vent geeft je een keer een smak?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_28909151
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:05 schreef tiez het volgende:
ik zou het haar gewoon vergeven want ik zal het er dan wel naar gemaakt hebben he!
Ah, dus als ik een kogel door je kop jaag is dat je eigen schuld. Fijne logica.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:08:39 #13
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28909173
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef la-nina het volgende:
Daar gaat het toch over?
  maandag 18 juli 2005 @ 14:15:51 #14
76783 rezjeh
"mañana mañana"
pi_28909374
als ze me een serieuze mep verkoopt heeft ze wel wat goed te maken, mensen die conflicten dmv geweld verliezen bij mij spoedig aanzien, maar ik zou het haar wel vergeven
pi_28909433
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:07 schreef la-nina het volgende:
Grote kans dat ik uit reflex terug zou slaan. Ik zou er niet trots op zijn, maar het is dan wel haar eigen schuld natuurlijk. Een sorry hoeft ze dan ook niet snel te verwachten.

Als eerste slaan zie ik mezelf nog niet doen.
pi_28909487
Wel eens hysterische ex vriendin een mep berkocht dat ze normaal moest doen. TOen was de hysteria ook direct verdwenen. Jammer genoeg geen fotocamera bij de hand want die blik was priceless.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_28909539
Ik zou me niet recht op m'n bek laten slaan of in m'n kloten laten trappen en de klap natuurlijk wel blokken (vechtsport komt hier goed van pas). Daarna zou ik haar de kans geven om het uit te leggen en het goed te maken (make-up sex geeft een heerlijk voldaan gevoel...).
pi_28909575
met de vlakke hand, ala, kan gebeuren. Met een vuist, magtie gaan wandelen... en dan wel krom....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28909627
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:53 schreef dvdk het volgende:
Stel dat je partner je 1 x sloeg...in je gezicht, met de vlakke hand.
Pff, is dat alles?
quote:
Reden is bjivoorbeeld een grote ruzie....en hij/zij kon zich niet meer inhouden.
Zou je het hem/haar kunnen vergeven of zou je hem buitenschoppen?
Ach, iedereen verliest wel eens zijn geduld. Moet je tegen kunnen vind ik.
quote:
als het meerdere keren ging voorkomen dat ze me slaat dan zou ik wel vragen of ze daarmee wil ophouden....daarna begin ik gewoon met terugslaan denk ik.
Als ze daar niet mee zou ophouden trap ik 'r voorgoed buiten de deur. Waarschijnlijk letterlijk.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28909646
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef djenneke het volgende:
met de vlakke hand, ala, kan gebeuren. Met een vuist, magtie gaan wandelen... en dan wel krom....
Ik denk dat jij hier en daar wel een paar flinke tikken kan gebruiken.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:25:50 #21
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28909716
Geen idee wat ik dan zou doen als ik een tik kreeg. Zal ook aan de situatie liggen.

Zou ik zelf een tik geven, ik zeg nu van nee, want ik zou niet weten wie me zo kwaad kan krijgen dat ik mijn zelfbeheersing verlies. Maar zeg nooit nooit helaas.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_28909775
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij hier en daar wel een paar flinke tikken kan gebruiken.
want? ik ben stiekem heel lief hoor
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 18 juli 2005 @ 14:27:39 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28909776
Mijn vriendin heeft me een keer heel hard met der vlakke hand in me gezicht geslagen, was een geintje (is heel lang geleden) ik was toen echt een mm verwijderd van een klap terug geven, had haar pols vast met me linker hand en me rechter al hoog in de lucht, me ogen schenen vuur te hebben gespuwd, maar opeens dacht ik: "Je gaat je vriendin toch niet slaan!?!" Ik losgelaten en weggegaan, ze stond een dag latyer nog te trillen heeft 1000x sorry gezegd en belooft dat ze het nooit meer zou doen. Heb der vergeven ja!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28909843
Vooral niet accepteren. Laat dit je vriendin ook weten. Jullie zijn beide volwassen mensen en kunnen dit ook uitpraten.
Nu de vlakke hand en de volgende keer??? (een pollepel,pan of iets anders wat binnen handbereik ligt?)
pi_28909919
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:27 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vriendin heeft me een keer heel hard met der vlakke hand in me gezicht geslagen, was een geintje (is heel lang geleden) ik was toen echt een mm verwijderd van een klap terug geven, had haar pols vast met me linker hand en me rechter al hoog in de lucht, me ogen schenen vuur te hebben gespuwd, maar opeens dacht ik: "Je gaat je vriendin toch niet slaan!?!" Ik losgelaten en weggegaan, ze stond een dag latyer nog te trillen heeft 1000x sorry gezegd en belooft dat ze het nooit meer zou doen. Heb der vergeven ja!
Leuke humor zeg.

Als je elkaar slaat binnen een relatie is er iets mis. Ik zou het niet eens kunnen, mn vriendin slaan. Het is eigenlijk ook nog nooit in me opgekomen.
pi_28909977
Als mijn partner me zou slaan zou ie gewoon een kloenk terug krijgen.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:35:26 #27
116015 SicSicSics
pi_28910017
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Leuke humor zeg.

Als je elkaar slaat binnen een relatie is er iets mis. Ik zou het niet eens kunnen, mn vriendin slaan. Het is eigenlijk ook nog nooit in me opgekomen.
Ik kon er ook niet om lachen nee!
Wordt bijna nog steeds boos als ik eraan denk. Maar zal ook nooit meer die (bange) blik in haar ogen vergeten toen ik op het punt stond om terug te slaan... Was niet leuk, maar hey, weet ze dat ook gelijk!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 18 juli 2005 @ 14:44:03 #28
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28910221
Lijkt me toch echt dat er sociaal iets niet in orde met je is als je een ruzie met geweld moet oplossen. Lijkt me vanzelfsprekend dat je dit al volwassenen dient uit te praten.

Je moet het toch niet hebben dat als je later kinderen krijgt en je hebt problemen dat je dit oplost door een tik uit te delen.
People are the biggest virus walking the face of this planet!!!
Don't Hate Immigrate!
pi_28910298
Nou mijn vriendin zal mij niet slaan , en ik haar ook niet.

Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat ik haar sla in haar gezicht . bewust . Hoop ik dat ze zo slim is dat ze haar spullen pakt, want dan ben ik wel een enorme lul
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_28910317
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:44 schreef EKS1707 het volgende:
Lijkt me toch echt dat er sociaal iets niet in orde met je is als je een ruzie met geweld moet oplossen. Lijkt me vanzelfsprekend dat je dit al volwassenen dient uit te praten.
Wat is dat nu voor onzin? Iedereen heeft wel eens zo'n moment dat het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt. Je kunt iedereen zover krijgen met woorden dat hij/zij gaat slaan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28910361
Ik zou in een deuk liggen........
pi_28910408
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:49 schreef Gardien het volgende:
Ik zou in een deuk liggen........
Je hebt een relatie met een kickbokskampioen?
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 14:58:12 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_28910593
Als ik een klap zou krijgen tijdens een flinke ruzie, sla ik gewoon terug. Ik ben toch sterker dan mijn vriend, dus ik denk dat hij het wel uit zijn hoofd laat mij te slaan.

Als het slaan is uit dronkenschap of agressie (dus zonder reden) dan kan hij zijn biezen pakken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_28910671
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je hebt een relatie met een kickbokskampioen?
Niet bepaald....
Als het zo ver is kun je er maar beter om lachen... (beide)
  maandag 18 juli 2005 @ 15:02:35 #35
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_28910705
Zolang het tijdens de seks is heb ik er geen problemen mee

Ik denk niet dat het snel gebeurt, maar het zou kunnen. Ik houd niet zo van dingen eindeloos uitpraten, dus ik kan me indenken dat het oplucht als je na een slpepende ruzie die je zat bent, elkaar gewoon allebei een mep op de wang geeft en klaar.

In eerdere relaties heb ik mijn partner wel eens een mep verkocht, en hij mij ook. Gingen de bordjes door de kamer heen en na afloop samen de rotzooi opruimen. Misschien klinkt het emotioneel onvolwassen, maar het hielp wel. Na een klein 'geweldsincidentje' was de ruzie in 1 klap over.

Ik heb het hier wel over de categorie vlakke hand op de wang, niet over trappen en stoten ofzo. Zo hard of op een bepaalde plek slaan dat er letsel kan ontstaan zou ik nooit doen, en ook niet accepteren. De kans is groot dat ik dan gelijk mijn koffers pak.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_28910717
ik zou een knuppel schep plasticzakken een een zaag kopen...
pi_28910725
Bij een mep uit woede ben ik weg. Dan is het over, uit. Ik weet dat ik een ontzettend mispunt kan zijn, en als hij daar niet mee om kan gaan dan loopt hij maar weg of mag hij mij de deur uit zetten tot ik ben afgekoeld, allemaal best.

Geslagen wordt er gewoon niet. Slaan uit woede, dat toont dat je jezelf niet kan beheersen. Wie zegt dat het geen tweede keer gebeurt? En dan een derde, een vierde en de eerste keer dat je het ziekenhuis in gemept wordt?

Daarnaast is het ook nog eens oneerlijk, hoe kan ik nou ooit op tegen een gast van 2 meter en 95 kg, dat lukt gewoon niet. Met woorden zijn we wél gelijk, we zijn allebei nogal rap van de tongriem gesneden, we hebben beiden kans om te "winnen".

Slaan tijdens het stoeien vind ik geen probleem, lopen regelmatig te "boksen" tegen elkaar, gewoon een beetje dollen. Ook slaan uit verdriet (bijvoorbeeld onmacht omdat er net iemand is overleden waar je veel van hield) vind ik niet erg, dat is niet tegen mij gericht, dat is puur afreageren van verdriet.

Maar woede, nee, dan is het over.

Overigens, als ik hem ooit sla op momenten dat het geen spelletje is, dan kan ik het terug verwachten, maar dan wel 10 keer harder.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:05:29 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28910771
Ik zou hem meteen vertellen dat dat de laatste keer was.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 18 juli 2005 @ 15:06:14 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28910790
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef innovative het volgende:
Overigens, als ik hem ooit sla op momenten dat het geen spelletje is, dan kan ik het terug verwachten, maar dan wel 10 keer harder.
En dan? Loop je dan ook weg of is het dan 'eigen schuld, dikke bult'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 18 juli 2005 @ 15:06:59 #40
90273 merdeka
pi_28910813
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:03 schreef innovative het volgende:
Daarnaast is het ook nog eens oneerlijk, hoe kan ik nou ooit op tegen een gast van 2 meter en 95 kg, dat lukt gewoon niet.
Hehe, dat heb ik ook. Daarom hoop ik ook dat hij me nooit harder slaat dan speels, want dan heb ik een deuk in mijn reet zitten die er moeilijk weer uit gaat.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:10:14 #41
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_28910898
Je slaat gewoon geen vrouwen, simpel.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  maandag 18 juli 2005 @ 15:10:31 #42
91306 GF
Kingwood
pi_28910906
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef American_Nightmare het volgende:
Tuurlijk vergeven.. ik zou haar nooit slaan. Mannen die vrouwen slaan zijn echt diep diep diep triest. Moet je ook niet doen als ik erbij ben trouwens.
Wat hij zegt.
Unspoken words were understood
  maandag 18 juli 2005 @ 15:11:09 #43
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28910922
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor onzin? Iedereen heeft wel eens zo'n moment dat het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt. Je kunt iedereen zover krijgen met woorden dat hij/zij gaat slaan.
Als iedereen zou gaan zitten meppen als het bloed onder z'n nagels wordt gehaald dan zouden we toch iets meer last hebben van huishuidelijk geweld.

Slaan doe je uit zelfverdediging, niet omdat je jezelf niet kunt beheersen.

Wat jij uitkraamt is onzin!

Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me ...
Don't Hate Immigrate!
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 15:13:21 #44
9859 crew  Karina
Woman
pi_28910976
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:11 schreef EKS1707 het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens, soms doen een paar goedgekozen woorden meer pijn dan een klap.
niet zo tof doen
  maandag 18 juli 2005 @ 15:15:25 #45
90273 merdeka
pi_28911034
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:13 schreef Karina het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens, soms doen een paar goedgekozen woorden meer pijn dan een klap.
Agree. Er zijn een hoop klappen die ik liever krijg dan dat ik bepaalde woorden zou moeten aanhoren. Slaan is onmacht, mits je er geen letsel aan overhoudt hoef je daar verder niets mee. Woorden kunnen heel bewust gekozen zin om je te kwetsen, en dat echoot langer na dan een slappe klap.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:17:56 #46
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_28911091
Hang er vanaf op welke manier dit gebeurt.
Als het zo is dat een kerel zijn vrouw / vriendin mept, denk ik dat dat fout is, meestal onvergevelijk.

"No matter how much you love him, you have to put him down, even if he bit you once..."
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:18:33 #47
83062 P0RN
Nep idool.
pi_28911106
Beestachtige sex hebben en terugklappen
pi_28911112
quote:

Als iedereen zou gaan zitten meppen als het bloed onder z'n nagels wordt gehaald dan zouden we toch iets meer last hebben van huishuidelijk geweld.
Leer toch eens een keertje lezen achterlijke sukkel.
quote:
Slaan doe je uit zelfverdediging, niet omdat je jezelf niet kunt beheersen.
Nee, slaan doe je omdat je agressief bent. De reden waarom je agressief bent kan onder andere uit zelfverdediging of irritatie onstaan.
quote:
Wat jij uitkraamt is onzin!
Ik heb je nu al bijna op de kast met mijn uitleg. Ik neem aan dat er nu een mooie genuanceerde flame gaat komen over het "achterlijke sukkel".
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28911170
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Hang er vanaf op welke manier dit gebeurt.
Als het zo is dat een kerel zijn vrouw / vriendin mept, denk ik dat dat fout is, meestal onvergevelijk.

"No matter how much you love him, you have to put him down, even if he bit you once..."
Klinkt als Oprah ofzo.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:22:10 #50
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28911190
Och, een keertje kan gebeuren. Als het een tweede keer gebeurd moet ik er eens goed over denken. 24 uur lijkt me daarvoor wel genoeg, en die tijd mag zij dan aan de verwaming vastgeketend doorbrengen. Kan ze gelijk met me meedenken. Ik denk dat dat erg goed voor m'n rechtvaardigheidsgevoel is
Vampire Romance O+
pi_28911313
Terugslaan
  maandag 18 juli 2005 @ 15:50:10 #52
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28911913
relativeer gerust..

maandag 18 juli 2005 @ 15:59:00 #53
116015 SicSicSics
pi_28912179
2 black eyes and a broken cheeckbone!?! Dat was 1 klap met een pan? Tering!
Fine, fuck you then!
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 16:02:38 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_28912297
His Willy
niet zo tof doen
  maandag 18 juli 2005 @ 16:21:06 #55
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28912838
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef SicSicSics het volgende:
2 black eyes and a broken cheeckbone!?! Dat was 1 klap met een pan? Tering!
Stel je maar eens voor hoe ze er dan uitzag.. dat verklaart de "intense questioning" wel
Vampire Romance O+
  maandag 18 juli 2005 @ 16:25:13 #56
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28912945
Je wilt toch niet tot het einde van je leven in de schaduw van John Wayne Bobbitt hoeven lopen.. Het idee. Geen rechter die je ongelijk geeft volgens mij..
pi_28919037
quote:

[..]

huishuidelijk geweld.

Ontopic: Ik heb mezelf altijd voorgenomen om na 1 keer een klap (uit woede) het uit te maken.
Ik kan me voorstellen dat dat ontzettend moeilijk is, want je houdt toch van hem enzovoort, maar als je een keer zoiets accepteert wordt het naar mijn mening veel te moeilijk om nog een grens te trekken. Is 2 keer nog acceptabel, of 3 keer? Voor je het weet lig je in het ziekenhuis...
pi_28919069
keihard in haar maag stompen en vragen waar ze mee bezig is
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28919281
Ik zou terugslaan en daarna spullen pakken en wegwezen!
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_28919535
Een tik om een aanvaardbare reden(het bloed onder de nagels vandaan halen) is nog te vergeven, maar het moet geen echte mep/stomp zijn.
pi_28920436
Als ik het verdiend heb mag het 1 a 2x maar als het vaker gebeurd dan dat zou ik toch echt wel vragen waar hij mee bezig is . Als hij daarna nog doorgaat ben ik vertrokken.
Gelukkig is m'n huidige vriend erg rustig, dus denk niet dat het ooit zal gebeuren!

Ik zelf kan soms nogal agressief zijn, en heb em weleens geschopt, maar dat was niet gemeend... dan is het ook niet erg (vind ik)
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  maandag 18 juli 2005 @ 21:06:33 #62
91306 GF
Kingwood
pi_28922158
Ik bijt m'n vriendin altijd En zij zette een keer een stijltang op m'n neus. Met het smoesje: 'ik dacht dat ie nog niet warm was.'
Unspoken words were understood
pi_28922447
Man slaat geen vrouw.
Vrouw slaat geen man.

Ik ben zelfs gescheiden nadat meneer mij een onnodige pittige duw heeft gegeven, het gaat van kwaad tot erger.
Alleen die blik al....
En ik ga er dus niet op zitten wachten tot de eerste mep.
Opzouten...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_28924874
stelletje hypocriete mongolen zijn het die zonder te kijken naar een situatie zeggen de liefde van hun leven te dumpen voor een mep in je gezicht die je misschien nog wel verdiend had ook.

Het verschil tussen een kwaadaardig gewelddadig karakter en iemand die met veel moeite te provoceren is weet je wel na zeg een jaar of 5 en daar verandert 1 tik die je een uur later al niet meer voelt niks aan.

Lui die per definite beweren nooit vrouwen te slaan zijn ook leugenaars. De situatie bepaalt alles.
Zeggen dat je door een vrouw nooit vocaal te provoceren bent tot geweld tegen haar is al weer iets anders trouwens, dat durf ik ook te beweren.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_28925026
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:18 schreef Musketeer het volgende:
stelletje hypocriete mongolen zijn het die zonder te kijken naar een situatie zeggen de liefde van hun leven te dumpen voor een mep in je gezicht die je misschien nog wel verdiend had ook.
Hier ben ik gestopt met lezen.
Wanneer verdient iemand een optater?
En waarom mag een liefde van je leven je wel slaan, en jij er niet op reageren?

Al kan een persoon nog zo zuigen, dan ga je maar weg.
Kom zeg...
pi_28925513
Het gaat niet om verdienen, je verdient als de geweldige vrouw die je bent elke dag een bos bloemen een voetmassage en ee geweldige beurt, die krijg je ook niet. Het is fout, maar waarom pik je veel andere fouten van iemand en is 1 mini foutje op dit gebied fataal?

Er zijn zo veel dingen die niet horen, zoals je stem verheffen tegen elkaar, plagerige opmerkingen over je figurr, geen kusje geven voor het slapengaan of de verjaardag van je schoonmoeder vergeten daar dump je iemand ook niet voor neem ik aan, anders was het je nooit gelukt te trouwen.

Het gaat erom dat er een groot verschil is tussien iemand die 1 keer (of misschien zelfs wel 2 keer) in een bepaalde situatie de fout in gaat of iemand die geweld constant als optie overweegt of geen zelfbeheersing heeft.

Is er in al die jaren (?) huwelijk voor je geen enkel moment geweest waarvan je achteraf dacht godverdomme wat was ik een achterlijke bitch toen zeg, totaal onredelijk en onhebbelijk? Had je toen niet eigenlijk even een pets op je wang "verdiend"

Te hard rijden is ook onvergefelijk, gevaarlijk en je had als je oplet nooit te hard gereden. Toch besluiten wij iemand voor 4 km te hard niet 20 jaar en tbs te geven.

Iemand die 10 keer veel te hard heft gereden is however wel zn rijbewijs kwijt.

Maar ja er zal vast wel iets instaan waardoor je weer ophoudt met lezen, geeft wel de mindset aan...
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
pi_28925704
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
En dan? Loop je dan ook weg of is het dan 'eigen schuld, dikke bult'?
Als ik gewoon een hoek terug krijg, eigen schuld en dan ga ik héél hard hulp zoeken omdat het imo niet normaal is als je iemand slaat omwille van een (vaak domme) ruzie. Dan heb ik duidelijk een cursusje anger management nodig en ben ik hem zeker niet waard. Maar die hoek terug heb ik wel verdiend, zeker weten.

Als hij vervolgens een stoel pakt en mijn schedel in slaat, gaat het natuurlijk weer wat te ver... Maar dat lijkt me begrijpelijk, als ik begin en hij geeft een evenredige mep terug (of tenminste, waarschijnlijk harder, maar niet excessief) dan is dat niet meer dan logisch, als hij me vervolgens het ziekenhuis in werkt gaat het net wat te ver...
pi_28925921
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Musketeer het volgende:
Het gaat niet om verdienen, je verdient als de geweldige vrouw die je bent elke dag een bos bloemen een voetmassage en ee geweldige beurt, die krijg je ook niet. Het is fout, maar waarom pik je veel andere fouten van iemand en is 1 mini foutje op dit gebied fataal?

Minifoutje?
quote:
Er zijn zo veel dingen die niet horen, zoals je stem verheffen tegen elkaar, plagerige opmerkingen over je figurr, geen kusje geven voor het slapengaan of de verjaardag van je schoonmoeder vergeten daar dump je iemand ook niet voor neem ik aan, anders was het je nooit gelukt te trouwen.

Dat zijn geen denigrerende dingen...
quote:

Het gaat erom dat er een groot verschil is tussien iemand die 1 keer (of misschien zelfs wel 2 keer) in een bepaalde situatie de fout in gaat of iemand die geweld constant als optie overweegt of geen zelfbeheersing heeft.

Is er in al die jaren (?) huwelijk voor je geen enkel moment geweest waarvan je achteraf dacht godverdomme wat was ik een achterlijke bitch toen zeg, totaal onredelijk en onhebbelijk? Had je toen niet eigenlijk even een pets op je wang "verdiend"

Nee, nog nooit.
quote:
Te hard rijden is ook onvergefelijk, gevaarlijk en je had als je oplet nooit te hard gereden. Toch besluiten wij iemand voor 4 km te hard niet 20 jaar en tbs te geven.

Maar ja er zal vast wel iets instaan waardoor je weer ophoudt met lezen, geeft wel de mindset aan...
Appels peren.

Ik blijf er bij, je blijft met je poten van iemand af.
  maandag 18 juli 2005 @ 22:43:37 #69
100521 Krizzol
Whoaaah Ondertitel
pi_28925939
ik zou gewoon terugslaan..
Whoaaah
pi_28926101
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Minifoutje?
[..]

Dat zijn geen denigrerende dingen...
[..]

Nee, nog nooit.
[..]

Appels peren.

Ik blijf er bij, je blijft met je poten van iemand af.
Of dingen denigrerend zijn of niet hangt af van de interpretatie.

Je schijnt het nog niet te begrijpen, ik weet neit hoe ik het duidelijker kan zeggen, de volgende keer doe ik het wel in hoofdletters ofzo:
Natuurlijk moet je met je poten van iemand afblijven daar zegt niemand wat over, maar mensen maken fouten, en er is een verschil tussen een fout en een gedragspatroon.

duidelijk?
  maandag 18 juli 2005 @ 22:48:21 #71
113843 PurpleProphet
Knows to much.
pi_28926141
Ik sla geen vrouwen. Klaar.
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.
pi_28926334
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:47 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Of dingen denigrerend zijn of niet hangt af van de interpretatie.

Je schijnt het nog niet te begrijpen, ik weet neit hoe ik het duidelijker kan zeggen, de volgende keer doe ik het wel in hoofdletters ofzo:
Natuurlijk moet je met je poten van iemand afblijven daar zegt niemand wat over, maar mensen maken fouten, en er is een verschil tussen een fout en een gedragspatroon.

duidelijk?

Ben jij er zo een die een fout maakt uit driftigheid, laten we zeggen 10 keer in een jaar?

Opzouten dus....
pi_28926511
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef Musketeer het volgende:
Het is fout, maar waarom pik je veel andere fouten van iemand en is 1 mini foutje op dit gebied fataal?

--

Je draait de boel om, de dingen die jij noemt zijn minidingen. Het vergeten van de verjaardag van je schoonmoeder staat niet gelijk aan slaan.

Rare manier van dingen vergelijken heb je, of het ligt aan mij,want ik kan ook je opmerking over het rijbewijs niet helemaal in de context van het topic plaatsen.
pi_28926761
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ben jij er zo een die een fout maakt uit driftigheid, laten we zeggen 10 keer in een jaar?

Opzouten dus....
Umm nee ik zelf nog nooit, heb wel een keer een vrouw neergehoekt die met een rode waas voor haar ogen met een vleesmes uit de keuken op me af kwam.

Driftig ben ik al sinds mn puberteit niet meer geweest.

Ik ken alleen wel situaties die voorgekomen zijn waar het begrijpelijk was dat de kerel in kwestie over de rooie ging, er zijn nu eenmaal mensen met lange en korte lontjes he. Neem na 9 jaar huwelijk als hij terug komt van zakenreis zn vrouw thuis vinden met alles ingepakt met de mededeling dat ze bij zijn broer gaat wonen omdat ze al 18 maanden een verhouding hebben. Ze wilde de auto en 35k euro, of ie gelijk even wilde tekenen.
K bedoel k kan me een pets op de wang voorstellen in die situatie. De rechter kon dat ook trouwens.

Maar zin om te lezen (ik hoop voor je omgeving dat het niet zo met je luisterskills staat) laat staan nadenken heb je duidelijk niet, ik ga maffen nu.
pi_28927025
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef Esto het volgende:
Als ik het verdiend heb mag het 1 a 2x
Zó mag ik het horen!
  maandag 18 juli 2005 @ 23:27:26 #76
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_28927768
Tsjah... Ik ben niet van "je moet geen meisjes slaan", maar zal het nooit uit mezelf doen... Alleen in reaktie... Ben sowieso veel te bang dat er iets echt mis gaat... Ben vrij fors, en ik denk dat als ik een keer flink uithaal, het lichtje aan de andere kant toch echt wel uit gaat...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:15:30 #77
119182 EKS1707
Been There Done That
pi_28929878
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Leer toch eens een keertje lezen achterlijke sukkel.
[..]

En wat zou ik volgens jouw verkeerd hebben gelezen dan?

Nee, slaan doe je omdat je agressief bent. De reden waarom je agressief bent kan onder andere uit zelfverdediging of irritatie onstaan.
[..]

zelf·ver·de·di·ging (de ~ (v.))
1 verdediging van eigen lijf, eerbaarheid of goed => noodweer

ir·ri·ta·tie (de ~ (v.), ~s)
1 ergernis

[quote]achterlijke sukkel.
?

Ik heb je nu al bijna op de kast met mijn uitleg. Ik neem aan dat er nu een mooie genuanceerde flame gaat komen over het "achterlijke sukkel".

als je toch in de toekomst kan kijken, mag ik de lotto cijfers van volgende week ook gelijk?

[/quote]
Don't Hate Immigrate!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:59:35 #78
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28932653
Als mijn vriendin me zou slaan.. tja dan kan ze ook een pets terugverwachten. Zou er nooit met me vuist slaan oid want dan staat ze ook niet snel meer op.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28932790
Ik denk dat slaan zo ie zo niet in een relatie hoort.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:14:31 #80
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28932865
Ik denk dat als ik een klap in mijn gezicht zou krijgen ik toch wel een redelijke woedeuitbarsting zou krijgen. Dit zou zich dan uiten in een zodanige brul en blik in haar richting waarna ik in de auto zou stappen en wegging....Dit maakt meer dan genoeg indruk zodat ze t een tweede keer laat...Vrouwen kunnen je ver drijven (en ik spreek uit ervaring) maar ik zal nooit een vrouw een beuk terug verkopen, hoe ver ze dan ook gaan...Een kwestie van de eer aan jezelf houden en het hazepad kiezen
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_28933466
Dat ligt natuurlijk totaal aan de situatie waarin je verkeert en op welke manier er geslagen wordt. Staat je relatie op losse schroeven en geeft degene een stomp in je gezicht dan zou ik anders reageren dan wanneer er vrijwel niets aan de hand zou zijn en ik een pets krijg.

Maar uiteraard hoort het slaan niet in een relatie.
pi_28933472
Knietje geven en zijn koffers pakken
pi_28934127
partner slaan voor ogen van ander is een regelrechte vernedering in de meeste gevallen! (ik zou me partner van te voren uitleggen dat ze dit nooit maar dan ook nooit mag doen!, ze zal hoe dan ook een knal terugkrijgen, ze verkoopt die mep later maar!)

in privesfeer iemand een mep verkopen is meestal een noodsignaal , een schreeuw om hulp of begrip , je wilt je geliefde helemaal geen tik verkopen maar je wilt gehoord of begrepen worden , ik zou als ik een mep zou krijgen hopelijk niet als reactie een mep terug verkopen maar stilstaan dat ze moord en brand schreeuwt om iets!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 06:46:43 #84
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28934552
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 05:10 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
partner slaan voor ogen van ander is een regelrechte vernedering in de meeste gevallen! (ik zou me partner van te voren uitleggen dat ze dit nooit maar dan ook nooit mag doen!, ze zal hoe dan ook een knal terugkrijgen, ze verkoopt die mep later maar!)

in privesfeer iemand een mep verkopen is meestal een noodsignaal , een schreeuw om hulp of begrip , je wilt je geliefde helemaal geen tik verkopen maar je wilt gehoord of begrepen worden , ik zou als ik een mep zou krijgen hopelijk niet als reactie een mep terug verkopen maar stilstaan dat ze moord en brand schreeuwt om iets!
Knuppel, wat is het nou, wel of niet terug slaan?

En ja, ik heb het op je voorzien ja, in het andere topic kraam je nl ook bagger uit: getrouwde vrouw voor je laten vallen (ingewikkeld)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:06:24 #85
48512 Gmp
The Ever Blazing Light
pi_28934603
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hier ben ik gestopt met lezen.
Wanneer verdient iemand een optater?
En waarom mag een liefde van je leven je wel slaan, en jij er niet op reageren?

Al kan een persoon nog zo zuigen, dan ga je maar weg.
Kom zeg...
Zoals al werd gezegd; sommige woorden doen meer pijn dan een mep.

Als ik in een megalomane bui te ver ga met mijn woorden mag mijn vriendin me best slaan om me te stoppen,.. en dan zou ik haar nog dankbaar zijn ook. Natuurlijk niet op dat moment, maar ongeveer een seconde daarna weer wel, als alles tot me door dringt denk ik.

En terug slaan, daar doe ik niet aan.... Althans ik sla geen vrouwen, bij een man zou ik daar veel minder problemen bij hebben,... maar ja, dat is gebazel, sinds ik geen relatie heb met mannen.
Zie ik zend jullie als schapen tussen de wolven.
Opdat mensen mogen zien dat de liefde die wij hebben niet van ons is, maar van de Heer. Wij dragen hem maar in kleien vazen.
pi_28934629
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:06 schreef Gmp het volgende:

[..]

Zoals al werd gezegd; sommige woorden doen meer pijn dan een mep.

Als ik in een megalomane bui te ver ga met mijn woorden mag mijn vriendin me best slaan om me te stoppen,.. en dan zou ik haar nog dankbaar zijn ook. Natuurlijk niet op dat moment, maar ongeveer een seconde daarna weer wel, als alles tot me door dringt denk ik.

En terug slaan, daar doe ik niet aan.... Althans ik sla geen vrouwen, bij een man zou ik daar veel minder problemen bij hebben,... maar ja, dat is gebazel, sinds ik geen relatie heb met mannen.
Waarom quote je mij, en zeg je dat het okay is als je vriendin je slaat, en je opent je bericht met woorden doen soms meer pijn dan een mep...?

Dan had ze je dus ook met woorden uit je "bui" kunnen halen.

Slaan is niet nodig.

Geen man en geen vrouw kan me er van overtuigen dat iemand een mep verdient...
Zal lekker worden....
pi_28934659
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 06:46 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Knuppel, wat is het nou, wel of niet terug slaan?

En ja, ik heb het op je voorzien ja, in het andere topic kraam je nl ook bagger uit: getrouwde vrouw voor je laten vallen (ingewikkeld)
In publiek = geheid een mep terug
privesfeer = ik weet het niet maar zou waarschijnlijk niet terug meppen (behalve uit een reflex.) ik zou me afvragen waarom ze het niet met woorden kon doen? (dat kan aan beide liggen)

en als je persoonlijk wilt worden , voeg me even aan msn toe ok?!/? , je vervuilt namelijk iemands anders topic (gebrek aan respect enzo?)
pi_28934681
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Umm nee ik zelf nog nooit, heb wel een keer een vrouw neergehoekt die met een rode waas voor haar ogen met een vleesmes uit de keuken op me af kwam.

Driftig ben ik al sinds mn puberteit niet meer geweest.

Je zat dus al net als ik in een verkeerde relatie. Want dit soort dingen zijn niet normaal.
quote:
Ik ken alleen wel situaties die voorgekomen zijn waar het begrijpelijk was dat de kerel in kwestie over de rooie ging, er zijn nu eenmaal mensen met lange en korte lontjes he. Neem na 9 jaar huwelijk als hij terug komt van zakenreis zn vrouw thuis vinden met alles ingepakt met de mededeling dat ze bij zijn broer gaat wonen omdat ze al 18 maanden een verhouding hebben. Ze wilde de auto en 35k euro, of ie gelijk even wilde tekenen.
K bedoel k kan me een pets op de wang voorstellen in die situatie. De rechter kon dat ook trouwens.
Voorstellen ja, maar als het daadwerkelijk gebeurd zou zijn, jadiejadiejaidejai...
Het hoort gewoon niet, dus je handjes thuis houden. Is altijd veel beter.
Wat zou de situatie voor die man beter maken? Slaan of niet slaan?
Euhm even denken hoor...
quote:

Maar zin om te lezen (ik hoop voor je omgeving dat het niet zo met je luisterskills staat) laat staan nadenken heb je duidelijk niet, ik ga maffen nu.
Jij hoeft je nergens druk over te maken.
Mijn omgeving weet dat als de mep is geweest dat daar het gat van de deur is.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:49:43 #89
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_28934800
Als een geliefde mij mept, och, ik zou het wel schattig vinden. Als ze me echt bewust pijn gaat doen, dan wordt het een ander verhaal.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_28934804
nee zal het nooit doen, en zij ook niet.

En als ik het al zou proberen, zou ik zelf plat gaan denk ik, met haar verleden met vechtsport
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_28935055
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:26 schreef Oblivion het volgende:
Voorstellen ja, maar als het daadwerkelijk gebeurd zou zijn, jadiejadiejaidejai...
Het hoort gewoon niet, dus je handjes thuis houden. Is altijd veel beter.
Wat zou de situatie voor die man beter maken? Slaan of niet slaan?
Euhm even denken hoor...
Ik vraag me echt af waar jij het beton hebt laten maken voor de plaat voor je kop zeg. Topkwaliteit.

Maar zoals beloofd nog een keer in hoofdletters:
HET GAAT ER NIET OM OF HET BETER IS OM IEMAND TE MEPPEN OF NIET HET GAAT EROM DAT IN BEPAALDE SITUATIES EEN FOUT BEGRIJPELIJK EN VERGEEFBAAR IS.

zo....
pi_28935189
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waar jij het beton hebt laten maken voor de plaat voor je kop zeg. Topkwaliteit.

Maar zoals beloofd nog een keer in hoofdletters:
HET GAAT ER NIET OM OF HET BETER IS OM IEMAND TE MEPPEN OF NIET HET GAAT EROM DAT IN BEPAALDE SITUATIES EEN FOUT BEGRIJPELIJK EN VERGEEFBAAR IS.

zo....
Nee, het is niet begrijpelijk en niet vergeefbaar.
Handjes thuis.
pi_28935272
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 08:47 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, het is niet begrijpelijk en niet vergeefbaar.
Handjes thuis.
kewl t is over gekomen.

en waarom is het per definitie nooit begrijpelijk en nooit vergeefbaar?

dit zou ik trouwens ook graag van andere mensen met dezelfde mening willen weten.
pi_28935286
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Musketeer het volgende:

[..]

kewl t is over gekomen.

en waarom is het per definitie nooit begrijpelijk en nooit vergeefbaar?

dit zou ik trouwens ook graag van andere mensen met dezelfde mening willen weten.
OMDAT HIJ MET ZIJN KLAUWEN VAN ME AF MOET BLIJVEN!

Welke plaat is dikker?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:57:41 #95
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_28935297
quote:
Op maandag 18 juli 2005 14:06 schreef American_Nightmare het volgende:
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:58:34 #96
110113 Günther
You tease me
pi_28935307
Ik sla mijn vriendin regelmatig. Blijkbaar is het echt nodig want anders zou ik het niet doen. Ze luisteren tegenwoordig gewoon veel slechter.

Groetjes,

Günther.
oh, you touch my tralala,
mm my ding ding dong.
pi_28935607
Na 1 keer denk ik wel. maar als het vaker gebeurd wordt het meteen al een andere kwestie.
pi_28936353
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 08:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]

OMDAT HIJ MET ZIJN KLAUWEN VAN ME AF MOET BLIJVEN!

Welke plaat is dikker?
Hij moet ook niet drinken, roken, deuken in de auto rijden, de afwas vergeten, ongezond eten kopen, te laat thuiskomen, over de stoep fietsen, rotoperkingen maken over het figuur van je moeder, IKEA kasten fout samenbouwen of voetbal kijken als jij je favo soap wilt zien.

Dat zijn allemaal ook redenen om hem onmiddelijk te dumpen?

waarom zijn andere fouten wel te vergeven en deze niet?

(laat me raden naar antwoord van madam betonbril: GEWELD IS FOUT JIJ VIEZE VROUWENMISHANDELAAR)

ben je aan het trollen?
pi_28936745
Nou ja zeg... Of ik aan het trollen ben?
Voorlopig denk jij alles voor me, weet je exact wat ik ga zeggen etc etc....
Je geeft me schattige naampjes...

Ik geef mijn mening.

Zou intens belegdigd zijn als ik een mep kreeg, hoe dan ook.
Ook na jarenlange goede relatie...
Er hoeft NIET gemept te worden.
Teken van onmacht.

En de rest van je vergelijkingen gaan gewoon niet op.
Het heeft niks van elkaar weg.
pi_28936761
Terugslaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')