Aangezien ik vaak nogal passief ben in het nemen van keuzes, een hoog emotioneel tolerantie grens heb tegen over mensen in mijn omgeving, Vaak niet geinteresseerd kan zijn of kan overkomen ben ik nogal onbekend met het initatief nemen op emotioneel niveau, wil niet door een stukje onervarenheid iemand laten ontglippen die me dierbaar is!quote:Op maandag 18 juli 2005 04:54 schreef whoops het volgende:
Ik heb een subliem idee, en dat is dat je misschien beter niet in een relatie kan stappen met deze jongedame... Zomaar een ingeving, na het lezen van je post...
Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactiequote:Op maandag 18 juli 2005 05:03 schreef JaWi het volgende:
En volgespoten boterham met een kerel. Ik zou eraan beginnen.
Je weet niet wat je tegenover je kan krijgen.
Ja dat ben ik:quote:
Hey stumper.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk 2 dingen doen met jou reactie
Je zo letterlijk afzeiken dat je de rest van de nacht zult janken als een ongeboren baby en dat je de moed niet hebt om de volgende ochtend hop te kunnen staan omdat je hier gewoon domweg om aandacht staat te vragen, offtopic reageert , mij probeert te kwetsen of de andere persoon die je niet ken probeert te vernederen! wat voor toegevoegde waarde heeft jou post? kom je aandacht tekort? rotte avond gehad?
of medelijden met je hebben en afvragen wat er met je mis is! open een topic zou ik zeggen
next!!!!!!!!!!!![]()
ja het is een bijzonder persoon, maar wat ik bijzonder vind , vind een ander misschien niks , smaken verschillen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:05 schreef popolon het volgende:
Je competitie is zwaar
Dat moet dan wel een verrekt bijzondere prostitue zijn zeg.
Onervaren = tot nu toe nooit echt geinteresseerd geweest in een persoon (heb vaak genoeg iemand gehad waar ik nooit moeite voor heb of willen doen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:19 schreef JaWi het volgende:
Hey stumper.
Hou alsjeblief je hoofd, als je zo gaat reageren. Je vraagt om een reactie, en die krijg je.
Je bent onervaren en gaat het pad der liefde bewandelen met een hoertje.
Ik mag hopen dat je nog minder zaadcellen hebt dan hersencellen, dat dit achterlijke volk niet voortgeplant zal worden.
ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,quote:Op maandag 18 juli 2005 05:18 schreef Megumi het volgende:
Denk een beetje aan de hand in een wespennest steken. Of met je reet op een bosmieren hoop gaan zitten. Niet aan beginnen denk ik.
quote:Op maandag 18 juli 2005 05:20 schreef whoops het volgende:
Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?
quote:Op maandag 18 juli 2005 05:36 schreef popolon het volgende:
Dat verleden, vroeg of laat, gaat aan je vreten knagen.
Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:34 schreef qu63 het volgende:
[.Ook het idee dat ze bij een andere vent weg moet voor jou... Hou je er rekening mee dat ze dit ook zo bij jou kan flikken als jullie een relatie hebben?.]
De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
ik begrijp dit soort reacties als een soort bescherming naar mij toe maar heb dit allemaal niet nodig ,
1. toen ik haar voor het eerst na een paar maanden zag omdat ik met wat vrienden op de wallen liep om ongeveer 2 uur in de nacht , dacht ik gewoon even een praatje te maken , vervolgens heb ik de hele nacht met haar doorgebracht tot ongeveer 10 uur in de ochtend en niet verder gekomen dan zoenen(de wallen in Alkmaar sluiten om 3 uur in de nacht , we hebben de hele nacht daar gewoon door gebracht!) iets wat schijnt nogal streng verboden te zijn!!
2. Ik heb haar nooit een cent betaald of heeft ze gevraagd en ze heeft geen inzicht in miin financiele status en uiteraard heb ik me nogal pauper voorgedaan! en ik kan nog wat andere dingen opnoemen die in me voordeeel werken!
Ik zie ook dat ze worstelt met gevoelens , ik help het lot gewoon een handje![]()
- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)quote:Op maandag 18 juli 2005 05:37 schreef JaWi het volgende:
Inderdaad.
En bovendien, je hebt je pauper voorgedaan en denkt dat ze nu om is?
Wat snap je niet?
- Ze is een hoer
- Ze heeft een kerel (pooier?)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen
- Ze heeft een verleden
Heb je teveel pretty woman gekeken ofzo?
en moeders hebben altijd gelijk, dus doe maar niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 05:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
- Ze is een hoer (ja en? beroep is beroep!)
- Ze heeft een kerel (pooier?) (die heeft ze niet!)
- Ze doet aardig tegen kerels voor de centen (helaas ik heb haar financieel meer gekost dan opgebracht)
- Ze heeft een verleden (ieder Heeft een verleden en zelfs haar heden stoort me niet, ze heeft een doel voor ogen of je er mee eens bent of niet maakt niet uit)
heb je nu tips? of ben je me moeder die me probeert te behoeden van iets vreselijks?
Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?quote:Op maandag 18 juli 2005 05:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
De meeste mensen hier geven je het advies er niet aan te beginnen. Wat je denk ik wel had kunnen weten. Maar het lijkt erop dat je daar toch niet op in wil gaan. Een beetje zinloos dus om dit topic te openen. En wat je doet moet je natuurlijk zelf weten.
Je zegt hierboven ergens dat ze die andere vent ook nog leuk vindt, dat ze twijfelt... Jij kan dus wel de betere partner zijn en blijven, maar misschien oordeelt ze daar toch weer anders over als ze de volgende vent ontmoet... (En bij sommige beroepen schijn je nogal 'onder de mensen' te komen...)quote:Op maandag 18 juli 2005 05:38 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Hmm uiteraard realiseer ik me dit! , Ik zie het probleem eigenlijk niet! als ik goed voor haar ben en laat blijken dat ik de veel betere partner ben en blijf, is er hoogstwaarschijnlijk geen probleem , Of ze moet extreem labiel zijn , maar ze kan ook een terminale ziekte hebben etc. zo kun je wel door blijven ratelen!
Volgens mij heb je een topic vol met tips, je zit alleen niet op deze tips te wachten...quote:helaas tot nu toe geen enkele tip![]()
Wat wil je dan van onsquote:Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
Veel succes.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:47 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Of ik er aan begin of niet is toch echt mijn keuze en niet die van een ander! waarom geef je een zinloze reactie om niet beantwoorden waarom ik vroeg?
Man het maakt me niet uit of dit morgen over is of niet , de persoon lijkt me geweldig and worth trying , en dat ben ik gewoon van plan ^^
Kijk jawi , Ik geef gewoon in dit topic openheid van zaken om de lezer zo goed mogelijk te informeren over de situatie , (om ook een zo goed mogelijk antwoord over mijn vraag te mogen ontvangen) dat jij nu gaat hyperen over een detail ervaar ik als zeer storend en zegt meer over jou tekortkomingen dan mij! (waarbij ik uitdrukkelijk vroeg niety om triest te gaan doen , maar ik verlaag mezelf al om het met jou op de man te gaan spelen , maar aangezien jij me serieze openings post samen met een paar andere users door een vervelende replies te staat te verzieken is nogal irritant!)quote:Op maandag 18 juli 2005 06:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
En jij hebt het in de afgelopen 25 jaar niet gepresteerd om 1 succesvolle relatie aan te gaan.
Vervolgens kom je hier om tips vragen hoe we een hoer om gaan lullen?.
Ik hyper niet. Diverse 'details'. En ik ben lang niet de enige.quote:Op maandag 18 juli 2005 06:10 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Kijk jawi , Ik geef gewoon in dit topic openheid van zaken om de lezer zo goed mogelijk te informeren over de situatie , (om ook een zo goed mogelijk antwoord over mijn vraag te mogen ontvangen) dat jij nu gaat hyperen over een detail ervaar ik als zeer storend en zegt meer over jou tekortkomingen dan mij!
Ja, daar verziek ik ook topicsquote:Op maandag 18 juli 2005 06:22 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
vind je zelf nou niet dat je me topic verziekt? doe je dit ook in huiselijke kringen?
bezint eer ge begintquote:Op maandag 18 juli 2005 06:24 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, daar verziek ik ook topics.
Kerel, denk nou eens na bij jezelf en lees alle reacties eens terug.
Maar een afweging en bedenk goed waar je aan begint.
Oke, tip:quote:Op maandag 18 juli 2005 06:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ontopic aub
Deze jongen wil graag advies
[Feedback] Drie mods maakt nog geen zomerquote:Op maandag 18 juli 2005 06:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
pleur dit topic op slot en ban me als je wilt ^^
en dan geven we nuttige adviezen, mogen we em gaan bannen!quote:Op maandag 18 juli 2005 07:02 schreef HighLander het volgende:
Kut hij was nog wakker
Damn, ik wilde dat dat in mijn opvoeding en in alle moeilijke situaties die iemand kan meemaken zou werken. Zodra een antwoord je niet zint gaan drammen en klagen dat dat aan de ander ligt, en dat die geen normale reacties kan geven.
En dan natuurlijk al helemaal nadat je zelf die persoon om hulp/advies hebt gevraagd.
En ze topic op slot moeten doen omdat het niet verloopt zoals hij had gehoopt....quote:Op maandag 18 juli 2005 07:04 schreef qu63 het volgende:
en dan geven we nuttige adviezen, mogen we em gaan bannen!
kan je em niet sticky maken?quote:Op maandag 18 juli 2005 07:09 schreef HighLander het volgende:
[..]
En ze topic op slot moeten doen omdat het niet verloopt zoals hij had gehoopt....
Stel je voor dat er nog meer mensen hetzelfde over denken als die er tot nu toe in gepost hebben.
Ik zou de liefde van een oostblokmeisje van 21 jaar dat al getrouwd is (met een oudere man?)(om emigratie-technische redenen?) niet overschatten. Maar ik zou het idd ook wat langzaam aan doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Tarot het volgende:
RaGNaRoK-GoaT:
Relaties waarbij iemand een echte liefde (zoals haar man) in de steek laat voor een ander .. houden vrijwel nooit stand. Dan ben je gewoon iemand die het (zowel emotionele als letterlijke) gat opvult. Zeker omdat ze nog jong is mist ze waarschijnlijk de vrijheid.
Ze is getrouwd... die situatie is symbool voor haar liefde aan haar man. Wees tot de tijd dat ze zélf besluit om te gaan scheiden, gewoon een vriend voor haar. Om te voorkomen dat jij vervolgens de rebound bent, wacht minimaal een half jaar voordat je wat probeert.
quote:Op maandag 18 juli 2005 04:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Okidoki , beetje mega raar topic ^^ maar houd het aub serieus
persoon in kwestie: 21 jaar, getrouwd , van ooste europese afkomst, en on top of that ze is een dame van plezier (hoertje) Heb haar buiten dat het wallen circuit leren kennen maar dat maakt niet uit!
Als je bruikbare tips wilt hebben, zou ik het wel vertellen. Nu denkt iedereen dat je met je hersenloze dronken kop de wallen opgerend bent en een nummertje gemaakt hebt met een hoer met hersens.quote:Hoe ik haar ontmoet hebt maakt niet uit, doet er ook niet toe in dit topic.
welke dan?quote:er zijn deze week wat dingen gebeurt en weet gewoon dat ze wankelt om te kiezen tussen haar man en mij (de signalen zijn overduidelijk voor mij.)
Nee luisteren doe je toch niet....quote:Hou het aub ontopic door de specifieke vraag om hulp te beantwoorden! het mij afzeiken,vrouw in kwestie etc. heeft toch geen nut!
en waar heb je die wijsheid vandaan gehaaldquote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Tarot het volgende:
RaGNaRoK-GoaT:
Relaties waarbij iemand een echte liefde (zoals haar man) in de steek laat voor een ander .. houden vrijwel nooit stand. Dan ben je gewoon iemand die het (zowel emotionele als letterlijke) gat opvult. Zeker omdat ze nog jong is mist ze waarschijnlijk de vrijheid.
ok ik ben zo ongelovelijk beroerd om iemand het hof te maken buiten de lakens om, ik ben nogal klunzig en besluitloos etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:23 schreef Razztwizzle het volgende:
En relaties waarbij je "truukjes en technieken om iemand te breken en voor je te winnen" nodig hebt lijken me ook niet echt gezond.
Even heel serieus: ik zou echt uitkijken. Iemand die getrouwd is en daarnaast met jou de koffer in duikt is al slecht te vertrouwen. Vervolgens maakt ze ook nog eens geen keuze tussen jou en hem. En bovendien is het ook nog een hoer.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:24 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Ik ben onervaren in de zin van om voor een iemand te willen gaan!
2 ik ben geen pauper , maar ben extreem voorzichtig met het blootgeven van mijjn financiele situatie!
3. ben niet met dronkenkop over de wallen gerend! ik ken haar al 2 jaar (kwam haar alleen tegen in trein en wel eens in de stad!) er zijn zeg maar wat heftige dingen gebeurd. 2 uitnodigingen van haar kant om bij haar te slapen en nog meer legio dingen
4. trouwens ik wel uiteraard rustig aan doen , ik heb toch even nog heel andere pijlen op me boog (weg uit europa etc.) maar ik wil echt erachter komen wie ze echt is
vooral met dit ben ik het eens ...quote:Op maandag 18 juli 2005 09:28 schreef Ripley het volgende:
Ik denkd at ze best wel eens opportunistischer kan zijn dan jij denkt. Als je al zo weinig ervaring hebt, lijkt dit me niet de juiste vrouw om ervaring op te doen qua emoties en open stellen. Het klinkt alsof je nogal wat verdriet van haar kan verwachten.
My thoughts exactly!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef avotar het volgende:
Man, wat walg ik van mensen als jou zeg.
Wat geeft jou het recht om in iemand relatie te gaan stoken..!
GADVERDAMME
Ehm, ja.. in een situatie als bij jou zou ik idd doorlopen.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:48 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Tuurlijk dame en heer! als jij opeens iemand ziet waar je onderste boven bent , dan loop je gewoon door!
Iemand die haar man willens en wetens bedriegt heeft ergens al een naar trekje lijkt mij, of ben je dat oneens?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:48 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Tuurlijk dame en heer! als jij opeens iemand ziet waar je onderste boven bent , dan loop je gewoon door! , waarschijnlijk willen beide partijen beter! , en hier ging het topic niet over!!
Tuurlijk kan er mij een regentonnetje met verdriet te wachten staan ^^
dat kan 1 ieder gebeuren ................. Is het mijn probleem dat ze al getrouwd is? eerder de hare, maar ik ben wel serieus in haar geinteresseerd en heb respect voor haar (hoog ecu en niet op haar mondje gevallen)
Nou... lijkt mij toch ook wel jouw probleem, aangezien jij iets met haar wilt beginnen. En het is uiteraard IQ... of EQquote:Op maandag 18 juli 2005 10:48 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Is het mijn probleem dat ze al getrouwd is? eerder de hare, maar ik ben wel serieus in haar geinteresseerd en heb respect voor haar (hoog ecu en niet op haar mondje gevallen)
tuurlijk speel ik met vuur , en ben daar wel bewust van maar heb wel voor grotere problemen gestaan!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemand die haar man willens en wetens bedriegt heeft ergens al een naar trekje lijkt mij, of ben je dat oneens?
En als ik op iemand val word ik nog steeds niet ontoerekeningsvatbaar: dit is een accident waiting to happen, lijkt me.
Je valt op een bedriegende hoer, verwacht je daar mee gelukkig te worden?
Ow, en als ze het zelfde voelde voor jou als jij voor haar denkt te voelen, had ze dan niet al lang voor jou gekozen?
Zonder het aan haar te vragen! vraag ik mezelf, waarom is haar lover niet bij dr? (die man zit 4000km verderop en hebben mekaar al iets van 8 maanden niet gezien , ja geweldig man hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:13 schreef Roeni3 het volgende:
Feit: ze is getrouwd.
Gevolg: je hebt het recht niet om haar huwelijk kapot te maken.![]()
Zeg lieve schat, dit gaat zo bij iedereen! Als je elkaar net kent stá je in vuur en vlam, dan dénk je dat het voor het leven is. Roze bril, liefde verliefdheid maakt blindquote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
uhm we hebben mekaar beter leren kennen sinds een dag of 8 ofzo ,
--------------
ipv je vraag te beantwoorden of het een naar trekje stel ik je een wedervraag!
1. je bent getrouwd en we gaan er gemakshalve vanuit dat je ook gelukkig bent getrouwd!
maar je komt dan iemand tegen je die in vuur en vlam zet , en waarschijnlijk niet voor een paar uur maar voor de rest van je leven! jij loopt natuurlijk braaf door, dat is jou keus!
Als dat zo is dan beeindig ik mijn huwelijk en ga verder met die grote liefde, dan ga ik niet achter de rug van mijn man met een ander lopen neuken. Verliefd worden op een ander kan altijd, maar kennelijk vind ze je niet leuk genoeg om een knoop door te hakken.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
1. je bent getrouwd en we gaan er gemakshalve vanuit dat je ook gelukkig bent getrouwd!
maar je komt dan iemand tegen je die in vuur en vlam zet , en waarschijnlijk niet voor een paar uur maar voor de rest van je leven!
Dus? Alsof dat de situatie verandert? Ze is en blijft getrouwd.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:15 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Zonder het aan haar te vragen! vraag ik mezelf, waarom is haar lover niet bij dr? (die man zit 4000km verderop en hebben mekaar al iets van 8 maanden niet gezien , ja geweldig man hoor!
Vooral dít dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:15 schreef RM-rf het volgende:
Wat wel heel erg fout is, is je idee dat je haar zou moeten gaan winnen, dat je dingen moet gaan doen om haar te overtuigen voor jou te kiezen ....
<knip>
Oftewel, ga geen extra moeite doen om die dame te 'redden' of 'voor jou te laten kiezen' .... juist een zekere emotionele onafhankelijkheid is veel zinniger bij zulke mensen, je kunt zeer wel verwachten dat zij ook een grote afkeer heeft van zomaar een sterke emotionele band op te bouwen naar een persoon die ze net heeft leren kennen ....
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:15 schreef RM-rf het volgende:
Dat je verliefd wordt op een oost-europese prostituée is verder jouw ding ...kan hardstikke spannend zijn, een interessante (levens-)ervaring of whatever ...ben niet verliefd , wel buitengewoon geinteresseerd wat voor persoon het is , normaliter bel ik mensen niet terug enzo , ben niet echt een mensen mens ^^
Wat wel heel erg fout is, is je idee dat je haar zou moeten gaan winnen, dat je dingen moet gaan doen om haar te overtuigen voor jou te kiezen ....lees boven en onder
Die dame zit in een bepaald milieu, en als iemand haar moet gaan 'overtuigen', of haar als een ware Prins-op-wit-paard komt 'redden', en daarvoor op zoek wil gaan naar de dichstbijzijnde draak ....
Daar kun je wel flink wat vraagtekens bij plaatsen ...ik hoef haar niet te redden. ze kan uitstekend voor haar zelf zorgen , ik denk helemaal niet aan redden of dat ik haar uit het mileu wil halen
Oftewel, ga geen extra moeite doen om die dame te 'redden' of 'voor jou te laten kiezen' .... juist een zekere emotionele onafhankelijkheid is veel zinniger bij zulke mensen, je kunt zeer wel verwachten dat zij ook een grote afkeer heeft van zomaar een sterke emotionele band op te bouwen naar een persoon die ze net heeft leren kennen ....Nou niet extra moeite MAAR , ik heb in me hele leven nog nooit aardig of normaal gedaan tegen vrouwen , ik ben zeg maar op dat punt nogal een ruwe diamant , die even goed geslepen moet worden
Het geven van 'signalen die naar jou wijzen', kun je ook best met een korreltje zout nemen (zonder haar direkt af te wijzen of te beledigen) ... dat kan ook gewoon een trucje zijn om iemand 'uit te peilen'....
ik sta niet in vuur en vlam , en heb nog geen andere keuze gemaakt dan haar gewoon binnenkort weer te zien, ik kan ook gewoon eten dus me verliefdheid valt wel mee hoor!! , maar aangezien ik nogal onbeschoft over het algemeen naar vrouwen ben , ben ik niet altijd even goed erin om ze te begrijpen communinceren etc.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zeg lieve schat, dit gaat zo bij iedereen! Als je elkaar net kent stá je in vuur en vlam, dan dénk je dat het voor het leven is. Roze bril, liefde verliefdheid maakt blind
Wake up! Je kunt op basis van een verliefdheid van 8 dagen geen keuze voor het leven maken.
Maar goed, dat ga jij nu toch niet geloven.
Ik vind het wel aandoenlijk hoor, dat je zo voor haar gaat, maar je graaft je eigen graf.
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:20 schreef HenryHill het volgende:
Pfff.... je bent nog nooit verliefd geweest, en nu wil je opeens hemel en aarde bewegen om haar, een getrouwde hoer die niet kan kiezen, voor je te winnen? En je gelooft serieus dat jouw situatie anders is dan waar iedereen je hier voor waarschuwt, want 'je weet het zeker'
Kerel, je bent gewoon verliefd. Jij ziet echt helemaal niks meer helder...
Nou dat valt wel mee hooooooooooor! ik ben gewoon qua karakter en persoonlijkheid nogal kieskeurig! uiterlijk boeit me niet zoveel en ik heb nog nooit wat met een nederlandse gehad (ik kan er maar niet opvallen en nooit gedaan) , alleen duits , frans canadees en nu oost europaquote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
aangezien je al zo lang vrijgezel bent ?
heb je altijd de neiging om op de onbereikbare vrouw te vallen ?
WAAROM WIL JE DAN TIPS OM HAAR RELATIE TE BREKEN, ALS JE TOCH NIET VERLIEFD BENT?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik sta niet in vuur en vlam , en heb nog geen andere keuze gemaakt dan haar gewoon binnenkort weer te zien, ik kan ook gewoon eten dus me verliefdheid valt wel mee hoor!! , maar aangezien ik nogal onbeschoft over het algemeen naar vrouwen ben , ben ik niet altijd even goed erin om ze te begrijpen communinceren etc.
hij is niet verliefd op die meid of wat, nog even het topic herlezenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:39 schreef Moonah het volgende:
WAAROM WIL JE DAN TIPS OM HAAR RELATIE TE BREKEN, ALS JE TOCH NIET VERLIEFD BENT?
je bent dan toch niet zo onervaren op het vlak van de liefde...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
en ik heb nog nooit wat met een nederlandse gehad (ik kan er maar niet opvallen en nooit gedaan) , alleen duits , frans canadees en nu oost europa
OM HAAR BETER TE LEREN KENNEN DENK IK!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is niet verliefd op die meid of wat, nog even het topic herlezen
ALS HIJ NIET VERLIEFD IS, BEGRIJP IK ER OOK GEEN BAL VAN, WAAR BEN JE DAN MEE BEZIG
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer (en in het algemeen-ben nogal onderontwikkeld op dit puntvoorbeeld: nog nooit iemand uit eten gevraagd! watzijn de basis dingen voor een beginnende relatie?? wat voor gedrag is er gewenst etc. mag echt met kleuter letters wel verteld worden) in deze situatie en wat zijn iniedergeval goede tips als een concurentie strijd in het gunstige geval uitbreekt! (ipv dat mekaar killen lol)quote:Op maandag 18 juli 2005 11:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE DAN TIPS OM HAAR RELATIE TE BREKEN, ALS JE TOCH NIET VERLIEFD BENT?
TJA, ALS JE EEN HUWELIJK WIL KAPOTMAKEN VOOR EEN VROUW, DAN KAN JE TOCH BETER STEVIG IN JE SCHOENEN STAAN EN HAAR ECHT GRAAG WILLENquote:
Graag!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en nu stop ik hiermee
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??quote:Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
OM HAAR BETER TE LEREN KENNEN DENK IK!
Jammer.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en nu stop ik hiermee
Volgens mij weet TS zelf niet goed wat hij nou uiteindelijk van haar verwacht/verlangt...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef thumper het volgende:
[..]
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef thumper het volgende:
[..]
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??
Nou, ben gewoon jezelf. Simpel. Als ze je dan leuk vindt weet je dat het is om wie jij bent en niet omdat je allerlei truukjes van 'ons' hebt geleerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer (en in het algemeen-ben nogal onderontwikkeld) in deze situatie en wat zijn iniedergeval goede tips als een concurentie strijd in het gunstige geval uitbreekt! (ipv dat mekaar killen lol)
Lief en leed samen delen...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is niet alleen een hoer, het is ook nog een slet. Wat moet je met zo iemand?
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Moonah het volgende:
Nou, ben gewoon jezelf. Simpel. Als ze je dan leuk vindt weet je dat het is om wie jij bent en niet omdat je allerlei truukjes van 'ons' hebt geleerd.
Je hebt toch al eerder relaties gehad, je weet toch al hoe het moet?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
een autorij instructeur zegt toch tijdens je eerste les , wees je zelf , ik leer je niks en nu rijden? (ik wil graag even aan me handje vastgehouden worden!)
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(ik wil graag even aan me handje vastgehouden worden!)
Dat lijkt me doodeenvoudig, als jij je als een heer wilt gedragen dan respecteer je het feit dat ze getrouwd is en maak je geen huwelijk kapot.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer
Ik haal eventjes enkel deze zin uit je replie ...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
....Nou niet extra moeite MAAR , ik heb in me hele leven nog nooit aardig of normaal gedaan tegen vrouwen , ik ben zeg maar op dat punt nogal een ruwe diamant , die even goed geslepen moet worden
Nouja dat vind ik niet eens waar in dit geval. Een hoer die vreemd gaat hoef je niet met respect te behandelen, net als iemand die getrouwd is met een hoer. Dus wat dat betreft mag je kapot maken wat er nog heel is tussen die 2, alleen verlaag je jezelf daarmee wel tot het bedenkelijke niveau van die 2. Gewoon nokken en een echte vrouw zoeken in plaats van zo'n sloerie.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:53 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodeenvoudig, als jij je als een heer wilt gedragen dan respecteer je het feit dat ze getrouwd is en maak je geen huwelijk kapot.
Als jouw lekkere OostEuropese sletje op de wallen werkt, heb ik haar waarschijnlijk wel geneuktquote:
Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Omdat ze getrouwd is, hoef je haar nog niet te laten glippenDat zijn regeltjes van weleer die nu allang niet meer van toepassing zijn. Pas er echter wel voor op dat een actieve minnaar wel eens wat klapjes zou kunnen krijgen
Verder, laat doorschemeren hoe leuk je haar vindt, dat je het wel ziet zitten met haar, geef haar complimentjes, paai haar, neem haar mee om leuke dingen te gaan doen etc.
ik ben ooit genaaid geweest door mijn vriendquote:Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.
---------------------------------------------------------------------------------quote:RaGNaRoK-GoaT - zondag 19 juni 2005 @ 16:12
Zal me er ook even in mengen ^^
Zoals iemand anders al vertelde is naar de hoeren gaan een zakelijk transactie.
Ik maak er regelmatig gebruik (± 20 keer per jaar) van en heb daar ook geen spijt van.
Op zich kunnen het ook nog wel eens aardige, slimme meiden zijn. En je hebt er ook wat verslaafden tussen zitten. In Alkmaar zijn de dames vaak schoon (hygiënisch en qua drugs) en gaat alles daar wel z’n gangetje.
Ja enigszins is het wel triest maar voor mij persoonlijk altijd nog beter dan een aangeschoten meisje proberen te berijden in de kroeg waar je toch niks meer bij voelt dan lust (ik zou dat persoonlijk zeer kwetsend vinden!).
Wat die vrouwen met hun leven en wij als mannen is onze keuze, er word bijna niemand mee lastig gevallen!
Wat heeft geld er namelijk mee te maken?
Hoertjes kosten ongeveer 35 tot 75 euro. Een avondje zuipen + entree + nog wat ook! Waar iedereen zijn geld aan uitgeeft is ook nog eens een individuele keus . ik rook bijvoorbeeld niet en dat is toch ff wat goedkoper dan mijn hoeren uitstapjes!
( Zie: Hoeren en hun klanten. Wat vind jij?)
Joh!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
tuurlijk ben ik wel een beetje gek op dr! ,,,
Hmmm, bij een beetje Oosteuropeesche man houdt het niet op bij "klappen met de blote vuist" hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
haar man is 168cm en 65 kilo ik ben 192cm en 88 kilo , lijkt me niet dat ik klappen krijg , maar dat houd niet in dat ik me geen zorgen hoef te maken!!!! , om even op rm-rf terug te komen , tuurlijk ben ik wel een beetje gek op dr! ,,,
Als die man haar pimp is en je komt aan zijn wijf, heeft ie vast wel wat vriendjes die raad weten met jouquote:Op maandag 18 juli 2005 12:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
haar man is 168cm en 65 kilo ik ben 192cm en 88 kilo , lijkt me niet dat ik klappen krijg , maar dat houd niet in dat ik me geen zorgen hoef te maken!!!! , om even op rm-rf terug te komen , tuurlijk ben ik wel een beetje gek op dr! ,,,
Mag ik dan van een afstandje en vanuit een geblindeerde auto een videootje schieten van het "gesprek"?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:27 schreef milagro het volgende:
Ik zou met haar man gaan praten.
Eerst even langs je moeder om te zeggen dat je van haar houdt en dat wat er ook gebeurt of gezegd zal worden later, het lag niet aan haar.
je vindt mijn advies ook het beste hier gegeven dusquote:Op maandag 18 juli 2005 12:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Mag ik dan van een afstandje en vanuit een geblindeerde auto een videootje schieten van het "gesprek"?![]()
ik vind met haar man gaan praten nu eerlijk gezegd niet het beste advies, maar het zal aan mij liggenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
je vindt mijn advies ook het beste hier gegeven dus![]()
moet je zien hoe snel de oplossing daar is dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind met haar man gaan praten nu eerlijk gezegd niet het beste advies, maar het zal aan mij liggen![]()
Hij heeft haar nooit betaald zegt ie dus dat lijkt me niet het geval. Anders kan het wel degelijk zo zijn ja. Een truukje dat hoeren vaak gebruiken bij klanten (heb ik gelezen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 12:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Heb je er ook wel eens bij nagedacht dat ze je misschien aan het lijntje houdt, waardoor je vaker komt en zij dus meer geld van je aftroggeld ?
en waarom eerst langs mammie gaan ? voor een afscheidszoentje ? tja, eigenlijk, moest ik een gesprekje willen hebben met een oostblokpooier omtrent het eventueel afkopen van zijn vrouw, zou ik ook wel eerst naar mijn mammie gaan voor een afscheidskusjequote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef milagro het volgende:
moet je zien hoe snel de oplossing daar is dan.
gewoon de echtgenoot van de prostituée aanspreken dus (en eerst even langs je moeder, erg belangrijk!)
je geeft het antwoord zelf al.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en waarom eerst langs mammie gaan ? voor een afscheidszoentje ? tja, eigenlijk, moest ik een gesprekje willen hebben met een oostblokpooier omtrent het eventueel afkopen van zijn vrouw, zou ik ook wel eerst naar mijn mammie gaan voor een afscheidskusje![]()
Nou, ik ben toch eigenlijk wel benieuwd naar je afzeikpoging, ik vind je tot nu toe verbaal niet erg sterk maar je bent verliefd en dat kan rare dingen doen met (oa) je creativiteit.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Je zo letterlijk afzeiken dat je de rest van de nacht zult janken als een ongeboren baby blablabla
Tuurljik kan het 1 ieder gebeuren.. maar dan nog.. verder kijken...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:48 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Tuurlijk dame en heer! als jij opeens iemand ziet waar je onderste boven bent , dan loop je gewoon door! , waarschijnlijk willen beide partijen beter! , en hier ging het topic niet over!!
Tuurlijk kan er mij een regentonnetje met verdriet te wachten staan ^^
dat kan 1 ieder gebeuren ................. Is het mijn probleem dat ze al getrouwd is? eerder de hare, maar ik ben wel serieus in haar geinteresseerd en heb respect voor haar (hoog EQ* en niet op haar mondje gevallen)
ecu = EQ![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:04 schreef MouseOver het volgende:
*Reality kick*
[Schrijft alles wat ik niet goed onder woorden wist te brengen]
quote:Op maandag 18 juli 2005 04:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
persoon in kwestie: 21 jaar, getrouwd , van ooste europese afkomst, en on top of that ze is een dame van plezier (hoertje) Heb haar buiten dat het wallen circuit leren kennen maar dat maakt niet uit!
Hoe ik haar ontmoet hebt maakt niet uit, doet er ook niet toe in dit topic.
Je hebt haar dus feitelijk wel leren kennen in het wallen circuit. Want je hebt haar pas beter leren kennen sinds een dag of 8.quote:Op maandag 18 juli 2005 05:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
1. toen ik haar voor het eerst na een paar maanden zag omdat ik met wat vrienden op de wallen liep om ongeveer 2 uur in de nacht , dacht ik gewoon even een praatje te maken , vervolgens heb ik de hele nacht met haar doorgebracht tot ongeveer 10 uur in de ochtend en niet verder gekomen dan zoenen
Nou en die heb je nu gevonden!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:15 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
als ik me vrouw zou verliezen in een huwelijk , betekent het simpel 2 dingen , cheating slut , of ik was waardeloos in het huwelijk
Hoezo verkapt? Dat is de hele essentiequote:Op maandag 18 juli 2005 17:33 schreef Jajong het volgende:
verkapt ik-ben-naar-hoeren-geweest-en-wil-nu-met-der-trouwen topic
jij snapt hetquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoezo verkapt? Dat is de hele essentie![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:57 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ach ik hou me commentaar wel even voor me! jullie krijgen vannacht wel even een update van me ^^ - latorz!
weet wel zeker van niet, dan sla ik haar tot moes, serieusquote:Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.
Je hoort iemand voor je te winnen door te zijn zoals je bent, is dit niet genoeg, dan ben je bij voorbaat al ten dode opgeschreven..quote:Onervaren als ik ben op de pad van liefde ben ik op zoek naar de betere truukjes , technieken om iemand te breken en voor je te winnen
Dat is je overduidelijk gelukt..quote:(ik laat me niet afslachten als een mak lammetje , ik ben de leeuw van het dierenrijk en ik zal hoe dan ook me best doen om haar te claimen ((om het even zo dom mogelijk te formuleren )
En daarom wil je een huwelijk verpesten? Je hebt echt nog geen ervaring geloof ik....anyway, mijn reactie is het volgende:quote:(ik ken haar goed voor ongeveer 2 weken en dingen zijn nogal extreem heftig!, en ik weet een aantal dingen via, via
Hmm ik ben al een hoerenloper voor ongeveer 7 Jaar dus ik denk maar even dat ik niet voor de eerste beste zal vallen** (denk dat ik er zo pakweg 150 verschillende ben geweest!)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef Troeta het volgende:
hahaha, zij en haar man nemen je gewoon in de maling.
Je denkt dat ze niks weet van je financiele situatie, maar jij weet toch ook dingen van haar via anderen....
Waar zal ze het voor doen, verblijfsvergunning of geld, hmmm
Ach, hoerenlopers zijn ook zo makkelijk verliefd te krijgen he.
Geen sex geven en ze denken dat het hoertje van ze houd, hoe bedoel je makkelijk!!
leuk dat je dit denkt , ik heb haar de sex geweigerd en niet omgekeerd! maar dat boeit me ook niet , ik wil gewoon vrij baan om haar beter te leren kennen en haar man gewoon K.O. hebbenquote:Geen sex geven en ze denken dat het hoertje van ze houd, hoe bedoel je makkelijk!!
Dat niet alleen, hij spreekt zichzelf nog continu tegen ook...wederom een voorbeeldje:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:16 schreef HighLander het volgende:
Je bent wel verdomd goed in het jezelf naar de zin praten he?
in combinatie met:quote:ik wil gewoon vrij baan om haar beter te leren kennen en haar man gewoon K.O. hebben
In hetzelfde stukje tekst!quote:ij wil haar gewoon zo goed mogelijk kennen zonder met de verloofde of getrouwde man geconfronteerd te worden ,, ik wil geen muur bouwen tussen haar en hem , of hem uitschakelen
Wees gewoon jezelf man, of ben je bang dat dat niet goed genoeg is?quote:ik wil gewoon de betere van de 2 zijn en dat zo goed mogelijk profileren
Ze hééft al een keuze gemaakt, ze is getrouwd!!!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik wil gewoon de betere van de 2 zijn en dat zo goed mogelijk profileren, zodat als zij een keus maakt er nooit spijt van zult krijgen , wie ze ook mag gaan kiezen
Stel je niet zo aan joh. iedereen maakt wel eens fout en hoeveel mensen gaan er wel niet uit mekaar omdat ze een andere partner hebben gevonden waar ze beter bij passen! het is legaal wat ik doe dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ze hééft al een keuze gemaakt, ze is getrouwd!!!
Nou, ik wacht vol verwachting op "later"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Haar man K.O. willen hebben was a figure of speach , later wat fijner uitgelegd , maar aangezien jij toch al een pleuro hekel aan me hebt las je nogal selectief(daarbij wil ik niet ontkennen dat ik als een drama schrijf
)
[..]
Stel je niet zo aan joh. iedereen maakt wel eens fout en hoeveel mensen gaan er wel niet uit mekaar omdat ze een andere partner hebben gevonden waar ze beter bij passen! het is legaal wat ik doe dus. Het is aan haar de keuze om mij te mijden of om voor mij te vallen , dat zal ze zelf doen en niet een ander!
150 x 50,- = 7.500,-.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Hmm ik ben al een hoerenloper voor ongeveer 7 Jaar dus ik denk maar even dat ik niet voor de eerste beste zal vallen** (denk dat ik er zo pakweg 150 verschillende ben geweest!)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 04:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Hmm ik ben al een hoerenloper voor ongeveer 7 Jaar dus ik denk maar even dat ik niet voor de eerste beste zal vallen** (denk dat ik er zo pakweg 150 verschillende ben geweest!)
150 verschillende... Er zijn er vast nog wel een aantal waar hij vaker dan eens overheen is geweest...quote:
150 verschillendequote:
Als je geen relatie met haar wil, waarom zou je dan stoken in ene huwelijk? Daarbij ga ik er dus vanuit dat jullie seks hebben en geen puur vriendschappelijke relatie hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ongeveer 1000 E per jaar , een ander verrookt dat , ik zie het probleem niet echt!,,, EN VOOR DE LAATSTE KEER! , Ik wil helemaal nog geen relatie met haar, ik geniet gewoon van haar aanwezigheid, alleen wanneer het moment zou kunnen komen dat ze een keuze moet gaan maken wat ZIJ wilt , dan wil ik daar juist op inspringen ,,
Je speculeert iets te veel! , Ze kan onmogelijk weten wat mijn $ status , zij is verhuisd van amsterdam naar alkmaar als werk locatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:20 schreef Troeta het volgende:
ah, je bent dus een echte hoerenloper, eerder zei je daar gewoon met wat vrienden te lopen..
Zo weet ze dus meer van je geldsituatie af, van haar collega's.
je hebt al 150 x een hoer geneukt, dat vind ik 150x misbruik maken van de situatie waarin zo'n vrouw gekomen is.
En nu wil je zo'n vrouw ook nog in gevaar brengen door in haar huwelijk te gaan stoken.
Maar weet je, vraag hier eens advies http://hoeren.tripod.com/
Dat is een dagboek van een hoerenloper en veel mensen kunnen daar terecht voor vragen.
En lees al die verhalen ook eens, dan besef je je misschien dat je kijk op het leven een beetje verknipt is.
als je dat na amper 2 weken contact al doet, en de dame in kwestie een of andere poolse stoephoer is, vinden wij dat wat 'dom', ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Je speculeert iets te veel! , Ze kan onmogelijk weten wat mijn $ status , zij is verhuisd van amsterdam naar alkmaar als werk locatie.
dat 150x misbruik van iemand maken gaat me persoonlijk even iets te ver, zij spreekt met mij af, ik niet met haar^^ ,
mijn kijk op het leven is niet verknipt ,,,stoken in een huwelijk is nogal een delicaat onderwerp hier!
Dit is volgens mij ook niet het eerste topic hierover..... maar ik geloof dat hij niet alleen voor hoerenaandacht tekent maar voor elke soort aandacht..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Waarom zoek je niet een fatsoenlijke vriendin of kan je die niet krijgen?? Aangezien je al 7 jaar naar de hoeren moet gaan blijkbaar niet. Wat voor liefde kan een hoer je nu geven? Ja hoerenliefde. Je komt hier vragen om advies etc.. maar bij elke negatieve reactie ben je op de kast, waarom vraag je niet een slotje voor dit topic??
Ik ben nogal allergisch voor nederlandse vrouwen en omgekeerd (geen geintje)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Waarom zoek je niet een fatsoenlijke vriendin of kan je die niet krijgen?? Aangezien je al 7 jaar naar de hoeren moet gaan blijkbaar niet. Wat voor liefde kan een hoer je nu geven? Ja hoerenliefde. Je komt hier vragen om advies etc.. maar bij elke negatieve reactie ben je op de kast, waarom vraag je niet een slotje voor dit topic??
getrouwd met iemand van haar eigen land van herkomst! , van mij hoeft ze nog even niet te stoppen hoor! ik wil haar niet redden , alleen het feit dat ze getrouwd is irriteert me , wat uiteraard ook een spelletje kan zijn om me op afstand te houden etc.!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef Zèna het volgende:
Ze heeft een man en ze werkt nog steeds in de prostitutie....
Begin er niet aan want zeker dat ze het dan ook niet opgeeft voor jouw...
En is ze met een nederlander getrouwt? Ik zelf heb relatie's gehad met oost europese jongens (pools,Tsjechisch) En ze zijn heel anders dan west europesen en ik kan je aantrekking best begrijpen.
Maar mensen die in de prostitutie werken en getrouwt zijn soort van ongevoelig.. Geld geld geld..
Tip?? En als iemand bij je hoort tezjn hoef je er echt niet zoveel moeite voor tedoen...
En wie wilt er nu al getrouwt zijn op zijn 21... Verblijfsvergunning??
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik heb in me hele leven nog nooit aardig of normaal gedaan tegen vrouwen , ik ben zeg maar op dat punt nogal een ruwe diamant , die even goed geslepen moet worden
Dan zegt je moeder dat verkeerd... zout moet je pas na het bakken op je biefstukje doen, trekt nl al het vocht eruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
jullie lijken me moeder wel als ik vraag hoe hoog het gas moet voor de biefstuk , zegt ze eerst dat ik zout en peper erop moet doen (moeilijk he vragen direct beantwoorden)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je geen relatie met haar wil, waarom zou je dan stoken in ene huwelijk? Daarbij ga ik er dus vanuit dat jullie seks hebben en geen puur vriendschappelijke relatie hebben
mooi, steek jij je lul dan maar lekker in een getrouwde poolse onderwereld snol, heel verstandigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Ik ben nogal allergisch voor nederlandse vrouwen en omgekeerd (geen geintje)
mwah ik kan wel een vriendin krijgen (geen enkel probleem)
Ik heb hier niet gevraagd om iemand zijn goedkeuring ofzo , Ik vroeg hier om heel iets anders
Ik beweer toch ook niet dat dit doodnormaal is?
jullie lijken me moeder wel als ik vraag hoe hoog het gas moet voor de biefstuk , zegt ze eerst dat ik zout en peper erop moet doen (moeilijk he vragen direct beantwoorden)
Oftewel ik kan geen vriendin krijgen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzitquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
mooi, steek jij je lul dan maar lekker in een getrouwde poolse onderwereld snol, heel verstandig![]()
en goede adviezen om haar voor je te winnen?
heel erg NIET jezelf zijn, want wat een mega onvolwassen eikel ben jij, zeg
Juist!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
wat een mega onvolwassen eikel ben jij, zeg
En als er geen relatie inzit??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzit![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Hoe zou dat toch komen?
Je vraag is, hoe kan ik haar voor mij laten kiezen? Verscheidene mensen hebben al gezegd dat dat niet kan. (moeilijk he luisteren)
van mij hoeft ze nog even niet te stoppen hoor! ik wil haar niet redden , alleen het feit dat ze getrouwd is irriteert me , wat uiteraard ook een spelletje kan zijn om me op afstand te houden etc.!
Het feit dat ze getrouwd is met een man die duizenden kilometers ver weg zit irriteert je, maar het feit dat je diverse mannen neukt elke avond niet? Dan zou die echtgenoot mij persoonlijk weinig boeien.
En willen dat ze stopt heeft niets met redden te maken imho, het lijkt mij niet zo'n prettig idee dat mijn vriend/vriendin elke avond een paar vrouwen/mannen neukt, al dan niet tegen betaling.
Svetlana, haar zusje is misschien nog wel in de markt.... geen haar een nep versace tasje en je hebt een date...quote:
Maar... je wilt toch eerst haar man en andere futiliteiten uit de weg ruimen (figuurlijk dan, hè).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
En als er geen relatie inzit?? dan kijk ik wel verder en gaat ze lekker naar haar mannetje en wens ik haar een goede tijd!
Jij verwacht dat ze haar huwelijk opgeeft zonder dat je bereid bent nu aan te geven dat je voor een relatie met haar gaat?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzit![]()
ach ja vrouwen zijn altijd vreselijk jaloers op prosties eigenlijk , dames kappen met jullie afzeiktopic!!! het is een beetje typerend en ben daar even te nuchter voor!
Het klinkt meer en meer als een gast die in zijn heel leven geen fatsoenlijke vriendin heeft kunnen krijgen, dit doet hij af met de woorden ik vind nederlandse vrouwen niks en ik ben er allergisch voor, wat gewoon een zwak excuus is voor het feit dat hij niks kan krijgen. Dan moet hij maar naar de hoeren (al 7 jaar, hoe triest), dan leeft hij een uur in weelde, denkend dat die hoer hem aardig vind etc....Hij kent alleen maar hoerenliefde..denkend dat er ook nog aardige eerlijke hoeren zijn...Het klinkt ook als die gasten van 30 die ook niemand kunnen krijgen en dan wat ruig liggen te doen bij meisjes van 15 en hun hele "vriendengroep" bestaat uit kinderen van 15. Sjonge wat zijn dat trieste figuren zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef WaStEd het volgende:
Het klinkt meer en meer als een gefrustreerde loverboy..
of als een kloon van Loederquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef WaStEd het volgende:
Het klinkt meer en meer als een gefrustreerde loverboy..
Vanaf z'n 17 al naar de hoeren ? Misschien moeten we het archief van Menno Buch eens naslaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:25 schreef denka het volgende:
[..]
Het klinkt meer en meer als een gast die in zijn heel leven geen fatsoenlijke vriendin heeft kunnen krijgen, dit doet hij af met de woorden ik vind nederlandse vrouwen niks en ik ben er allergisch voor, wat gewoon een zwak excuus is voor het feit dat hij niks kan krijgen. Dan moet hij maar naar de hoeren (al 7 jaar, hoe triest), dan leeft hij een uur in weelde, denkend dat die hoer hem aardig vind etc....Hij kent alleen maar hoerenliefde..denkend dat er ook nog aardige eerlijke hoeren zijn...Het klinkt ook als die gasten van 30 die ook niemand kunnen krijgen en dan wat ruig liggen te doen bij meisjes van 15 en hun hele "vriendengroep" bestaat uit kinderen van 15. Sjonge wat zijn dat trieste figuren zeg![]()
![]()
Ten eerste respect voor je post en welkom op fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:30 schreef marlieske het volgende:
Begrijp .............deze relatie in?
Je geeft eigenlijk zelf al aan dat trouw zijn niet haar sterkste kant is.
We ...................... sta jij daar tegenover?
Dan nog een vraag aan jou RaGNaRoK-GoaT wat is jouw leeftijd?¿ want zij............................betalen zodat de "rode licht" jaren over zijn.
Ik ben zelf vrouw en ...............jullie erin zijn gegaan.
Gut, wat gek dat ie jaloers is. Heeft ie totaaaaaal geen reden toequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ze dingen (gewoon gezellige dingen zoals uitgaan , uit eten , shoppen) niet doet omdat ze bang is dat hij jaloers word als hij er achter komt!
Je zet het er zelf al bij dat ze terug wil en wat beginnen denk dan dat het verstandig is steek je moeite er niet in en zoek een anderquote:Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient!
sorry voor het overslaan van een paar vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:
ja maar op de vragen die ik stel bijvoorbeeld :
Blijft ze haar huidige baan voortzetten? en hoe sta jij daar tegenover?
krijg ik geen antwoord.
wat een overbodige vraagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:
ja maar op de vragen die ik stel bijvoorbeeld :
Blijft ze haar huidige baan voortzetten? en hoe sta jij daar tegenover?
krijg ik geen antwoord.
helemaal als je zegt niet verliefd te zijn en inziet dat de relatie toch geen kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
het is toch logisch da je geen problemen hebt met 5 kerels op een dag hier, maar wel met 1 kerel tig kilometers verderop daar?
kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..quote:Ik ga in 2 andere landen wonen zeer waarschijnlijk!
je kan precies op de grens gaan wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef Baseboy het volgende:
[..]
kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..
lijkt me wel wat.
toronto en costa ricaquote:
Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef marlieske het volgende:
En als die vent zover weg zit kan ie toch weinig controleren of niet dan. Misschien wil ze wel gewoon niet!!! Ooit bij stil gestaan dat dat ook een optie is, dat ze hem alleen als excuus gebruikt?
Of misschien wil ze wel niet haar huwelijk opgeven voor iemand die niet eens weet of ie een relatie wil? Lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:25 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)
misschien is ze wel bang voor die man![]()
ja, als.. maar wie zegt dat dat zo is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:30 schreef marlieske het volgende:
En kleine hint als zij zo bang voor hem is,
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ze mag haar huidige baan voortzetten als ze dat nu wilt , ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang ze maar een plan heeft! .
Ze heeft dus wel degelijk een plan, alleen kom jij daar niet in voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient! (sterk business plan)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Doe eens even vertalen please?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
zoek noumaar contact met die vent van d'r en dan zeg je :
Jeszcze ci kutasa w kawałeczki potnę, wiesz, tak jak rzeźnik robi, i ci je do drzwi przybije
dan zul je zien hoe snel je probleem opgelost is
moest weer even zoeken in mijn insultdictionary, maar het komt hier op neer :quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |