je bent dan toch niet zo onervaren op het vlak van de liefde...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
en ik heb nog nooit wat met een nederlandse gehad (ik kan er maar niet opvallen en nooit gedaan) , alleen duits , frans canadees en nu oost europa
OM HAAR BETER TE LEREN KENNEN DENK IK!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is niet verliefd op die meid of wat, nog even het topic herlezen
ALS HIJ NIET VERLIEFD IS, BEGRIJP IK ER OOK GEEN BAL VAN, WAAR BEN JE DAN MEE BEZIG
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer (en in het algemeen-ben nogal onderontwikkeld op dit puntvoorbeeld: nog nooit iemand uit eten gevraagd! watzijn de basis dingen voor een beginnende relatie?? wat voor gedrag is er gewenst etc. mag echt met kleuter letters wel verteld worden) in deze situatie en wat zijn iniedergeval goede tips als een concurentie strijd in het gunstige geval uitbreekt! (ipv dat mekaar killen lol)quote:Op maandag 18 juli 2005 11:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE DAN TIPS OM HAAR RELATIE TE BREKEN, ALS JE TOCH NIET VERLIEFD BENT?
TJA, ALS JE EEN HUWELIJK WIL KAPOTMAKEN VOOR EEN VROUW, DAN KAN JE TOCH BETER STEVIG IN JE SCHOENEN STAAN EN HAAR ECHT GRAAG WILLENquote:
Graag!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en nu stop ik hiermee
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??quote:Op maandag 18 juli 2005 11:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
OM HAAR BETER TE LEREN KENNEN DENK IK!
Jammer.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:44 schreef petitlapin het volgende:
en nu stop ik hiermee
Volgens mij weet TS zelf niet goed wat hij nou uiteindelijk van haar verwacht/verlangt...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef thumper het volgende:
[..]
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef thumper het volgende:
[..]
* DAN HOEFT HIJ TOCH NIET ZO'N MOEITE TE DOEN???? HIJ KENT HAAR TOCH AL 8 (ACHT) DAGEN??
Nou, ben gewoon jezelf. Simpel. Als ze je dan leuk vindt weet je dat het is om wie jij bent en niet omdat je allerlei truukjes van 'ons' hebt geleerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer (en in het algemeen-ben nogal onderontwikkeld) in deze situatie en wat zijn iniedergeval goede tips als een concurentie strijd in het gunstige geval uitbreekt! (ipv dat mekaar killen lol)
Lief en leed samen delen...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is niet alleen een hoer, het is ook nog een slet. Wat moet je met zo iemand?
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef Moonah het volgende:
Nou, ben gewoon jezelf. Simpel. Als ze je dan leuk vindt weet je dat het is om wie jij bent en niet omdat je allerlei truukjes van 'ons' hebt geleerd.
Je hebt toch al eerder relaties gehad, je weet toch al hoe het moet?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
een autorij instructeur zegt toch tijdens je eerste les , wees je zelf , ik leer je niks en nu rijden? (ik wil graag even aan me handje vastgehouden worden!)
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:50 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
(ik wil graag even aan me handje vastgehouden worden!)
Dat lijkt me doodeenvoudig, als jij je als een heer wilt gedragen dan respecteer je het feit dat ze getrouwd is en maak je geen huwelijk kapot.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
eigenlijk is dit een verkapt; Hoe gedraag ik me als een heer
Ik haal eventjes enkel deze zin uit je replie ...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
....Nou niet extra moeite MAAR , ik heb in me hele leven nog nooit aardig of normaal gedaan tegen vrouwen , ik ben zeg maar op dat punt nogal een ruwe diamant , die even goed geslepen moet worden
Nouja dat vind ik niet eens waar in dit geval. Een hoer die vreemd gaat hoef je niet met respect te behandelen, net als iemand die getrouwd is met een hoer. Dus wat dat betreft mag je kapot maken wat er nog heel is tussen die 2, alleen verlaag je jezelf daarmee wel tot het bedenkelijke niveau van die 2. Gewoon nokken en een echte vrouw zoeken in plaats van zo'n sloerie.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:53 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me doodeenvoudig, als jij je als een heer wilt gedragen dan respecteer je het feit dat ze getrouwd is en maak je geen huwelijk kapot.
Als jouw lekkere OostEuropese sletje op de wallen werkt, heb ik haar waarschijnlijk wel geneuktquote:
Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Omdat ze getrouwd is, hoef je haar nog niet te laten glippenDat zijn regeltjes van weleer die nu allang niet meer van toepassing zijn. Pas er echter wel voor op dat een actieve minnaar wel eens wat klapjes zou kunnen krijgen
Verder, laat doorschemeren hoe leuk je haar vindt, dat je het wel ziet zitten met haar, geef haar complimentjes, paai haar, neem haar mee om leuke dingen te gaan doen etc.
ik ben ooit genaaid geweest door mijn vriendquote:Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.
---------------------------------------------------------------------------------quote:RaGNaRoK-GoaT - zondag 19 juni 2005 @ 16:12
Zal me er ook even in mengen ^^
Zoals iemand anders al vertelde is naar de hoeren gaan een zakelijk transactie.
Ik maak er regelmatig gebruik (± 20 keer per jaar) van en heb daar ook geen spijt van.
Op zich kunnen het ook nog wel eens aardige, slimme meiden zijn. En je hebt er ook wat verslaafden tussen zitten. In Alkmaar zijn de dames vaak schoon (hygiënisch en qua drugs) en gaat alles daar wel z’n gangetje.
Ja enigszins is het wel triest maar voor mij persoonlijk altijd nog beter dan een aangeschoten meisje proberen te berijden in de kroeg waar je toch niks meer bij voelt dan lust (ik zou dat persoonlijk zeer kwetsend vinden!).
Wat die vrouwen met hun leven en wij als mannen is onze keuze, er word bijna niemand mee lastig gevallen!
Wat heeft geld er namelijk mee te maken?
Hoertjes kosten ongeveer 35 tot 75 euro. Een avondje zuipen + entree + nog wat ook! Waar iedereen zijn geld aan uitgeeft is ook nog eens een individuele keus . ik rook bijvoorbeeld niet en dat is toch ff wat goedkoper dan mijn hoeren uitstapjes!
( Zie: Hoeren en hun klanten. Wat vind jij?)
Joh!quote:Op maandag 18 juli 2005 12:06 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
tuurlijk ben ik wel een beetje gek op dr! ,,,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |