abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 00:16:42 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28929942
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij ook een keer figuurlijk genaaid gaat worden door jouw toekomstige vrouw. Kijken of je die regeltjes dan nog steeds met een enorm pak zout neemt.
weet wel zeker van niet, dan sla ik haar tot moes, serieus Ik geef gewoon een beeld van de maatschappij van tegenwoordig, niet dat ik er zelf zo over denk
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 02:30:54 #127
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28933079
Ok, even het volgende:
quote:
Onervaren als ik ben op de pad van liefde ben ik op zoek naar de betere truukjes , technieken om iemand te breken en voor je te winnen
Je hoort iemand voor je te winnen door te zijn zoals je bent, is dit niet genoeg, dan ben je bij voorbaat al ten dode opgeschreven..
quote:
(ik laat me niet afslachten als een mak lammetje , ik ben de leeuw van het dierenrijk en ik zal hoe dan ook me best doen om haar te claimen ((om het even zo dom mogelijk te formuleren )
Dat is je overduidelijk gelukt..
quote:
(ik ken haar goed voor ongeveer 2 weken en dingen zijn nogal extreem heftig!, en ik weet een aantal dingen via, via
En daarom wil je een huwelijk verpesten? Je hebt echt nog geen ervaring geloof ik....anyway, mijn reactie is het volgende:

NIET DOEN...

maar gezien het hoge aantal gelijkgestemde posts van fok!users en jouw reacties hierop ga ik ervanuit dat je mijn advies ook niet opvolgt en me een grote bek gaat geven..

Conclusie...ik hoop dat het je lukt, en dat haar man 1m98 is, 150 kg weegt en prof bokser is, en jouw adres heeft. Misschien leer je het dan?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_28933299
hahaha, zij en haar man nemen je gewoon in de maling.
Je denkt dat ze niks weet van je financiele situatie, maar jij weet toch ook dingen van haar via anderen....

Waar zal ze het voor doen, verblijfsvergunning of geld, hmmm

Ach, hoerenlopers zijn ook zo makkelijk verliefd te krijgen he.
Geen sex geven en ze denken dat het hoertje van ze houd, hoe bedoel je makkelijk!!
pi_28933795
'ik wil graag een relatie met een hoer'
'ik maak het huwelijk kapot van een hoer'
'ik ... .... ....... .... hoer'

Eens een hoer, altijd een hoer ! Het zal nooit je prachtige schone vriendin zijn, maar een HOER !
Een relatie aangaan met een hoer is jezelf echt in het diepe gooien, zeker als je niet eens ervaring heb
Altijd aan het dromen...
pi_28933853
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 02:47 schreef Troeta het volgende:
hahaha, zij en haar man nemen je gewoon in de maling.
Je denkt dat ze niks weet van je financiele situatie, maar jij weet toch ook dingen van haar via anderen....

Waar zal ze het voor doen, verblijfsvergunning of geld, hmmm

Ach, hoerenlopers zijn ook zo makkelijk verliefd te krijgen he.
Geen sex geven en ze denken dat het hoertje van ze houd, hoe bedoel je makkelijk!!
Hmm ik ben al een hoerenloper voor ongeveer 7 Jaar dus ik denk maar even dat ik niet voor de eerste beste zal vallen** (denk dat ik er zo pakweg 150 verschillende ben geweest!)

Ik heb haar niet op de wallen ontmoet maar ergens anders, heb haar leren kennen in de trein!
quote:
leuk dat je dit denkt , ik heb haar de sex geweigerd en niet omgekeerd! maar dat boeit me ook niet , ik wil gewoon vrij baan om haar beter te leren kennen en haar man gewoon K.O. hebben

ik ben van mening dat ik gewoon ik gewoon te veel info heb gegeven, ipv dat mensen hier er wijzelijk en vertrouwelijk ermee omgaan krijg ik opmerkingen zoals eens een hoer altijd een hoer en hoerenloper etc. (niet dat ik het me persoonlijk raakt , maar het is een beetje topicvervuiling + nutteloos van mijn en jou tijd)

zie het maar als een jongen dat een verloofd , getrouwd meisje ontmoet in de trein en elke dag en dat de jongen gewoon geinteresseerd is in haar en misschien wel meer , hij wil haar gewoon zo goed mogelijk kennen zonder met de verloofde of getrouwde man geconfronteerd te worden ,, ik wil geen muur bouwen tussen haar en hem , of hem uitschakelen, ik wil gewoon de betere van de 2 zijn en dat zo goed mogelijk profileren, zodat als zij een keus maakt er nooit spijt van zult krijgen , wie ze ook mag gaan kiezen , wat zijn eventuele tips om een zo gunstig mogelijke omgeving te crereren voor mij!

[ Bericht 8% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 19-07-2005 04:50:19 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 06:16:29 #131
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_28934460
Je bent wel verdomd goed in het jezelf naar de zin praten he?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 06:42:08 #132
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_28934541
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 06:16 schreef HighLander het volgende:
Je bent wel verdomd goed in het jezelf naar de zin praten he?
Dat niet alleen, hij spreekt zichzelf nog continu tegen ook...wederom een voorbeeldje:
quote:
ik wil gewoon vrij baan om haar beter te leren kennen en haar man gewoon K.O. hebben
in combinatie met:
quote:
ij wil haar gewoon zo goed mogelijk kennen zonder met de verloofde of getrouwde man geconfronteerd te worden ,, ik wil geen muur bouwen tussen haar en hem , of hem uitschakelen
In hetzelfde stukje tekst!

Daarbij heb ik je al de beste tip gegeven die er is als antwoordt op deze vraag:
quote:
ik wil gewoon de betere van de 2 zijn en dat zo goed mogelijk profileren
Wees gewoon jezelf man, of ben je bang dat dat niet goed genoeg is?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_28934671
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 04:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik wil gewoon de betere van de 2 zijn en dat zo goed mogelijk profileren, zodat als zij een keus maakt er nooit spijt van zult krijgen , wie ze ook mag gaan kiezen
Ze hééft al een keuze gemaakt, ze is getrouwd!!!
pi_28934710
Haar man K.O. willen hebben was a figure of speach , later wat fijner uitgelegd , maar aangezien jij toch al een pleuro hekel aan me hebt las je nogal selectief (daarbij wil ik niet ontkennen dat ik als een drama schrijf )
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:25 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ze hééft al een keuze gemaakt, ze is getrouwd!!!
Stel je niet zo aan joh. iedereen maakt wel eens fout en hoeveel mensen gaan er wel niet uit mekaar omdat ze een andere partner hebben gevonden waar ze beter bij passen! het is legaal wat ik doe dus . Het is aan haar de keuze om mij te mijden of om voor mij te vallen , dat zal ze zelf doen en niet een ander!

[ Bericht 30% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 19-07-2005 07:39:08 ]
pi_28934771
Denk dat je je keuze al gemaakt hebt en ondanks alles wat je wordt aangeraden dit tot een goede relatie wilt proberen te brengen.

Om je vraag in het openingstopic te beantwoorden: nee, ik weet geen truucjes of ideeën om een bestaande relatie te verstoren en uit elkaar te drijven.

In ieder geval succes ermee, je bent over een tijdje wel een paar ervaringen rijker (en wat illussies armer).
Nee!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:47:40 #136
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_28934788
Naieve kleuter: Ik ben vlieft!!!!!
Heel Fok!: Wat leeeeeeeuk, wie is het??
Naieve kleuter: Een hoer met een vent!!!!!
Heel Fok!:
Naieve kleuter:

Gast weet je wat jij moet doen... je moet het gewoon lekker WEL doen. Laat je ons wel even in geuren en kleuren weten hoe het gegaan is?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_28934844
Ach, bekijk het zo, over een tijdje is er zeker weer genoeg gebeurd voor een paar nieuwe topics
Nee!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:22:12 #138
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28936585
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 07:32 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Haar man K.O. willen hebben was a figure of speach , later wat fijner uitgelegd , maar aangezien jij toch al een pleuro hekel aan me hebt las je nogal selectief (daarbij wil ik niet ontkennen dat ik als een drama schrijf )
[..]

Stel je niet zo aan joh. iedereen maakt wel eens fout en hoeveel mensen gaan er wel niet uit mekaar omdat ze een andere partner hebben gevonden waar ze beter bij passen! het is legaal wat ik doe dus . Het is aan haar de keuze om mij te mijden of om voor mij te vallen , dat zal ze zelf doen en niet een ander!
Nou, ik wacht vol verwachting op "later"
Vampire Romance O+
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:34:42 #139
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28936784
quote:

[..]

Hmm ik ben al een hoerenloper voor ongeveer 7 Jaar dus ik denk maar even dat ik niet voor de eerste beste zal vallen** (denk dat ik er zo pakweg 150 verschillende ben geweest!)
150 x 50,- = 7.500,-.

Dude.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_28936917
quote:

schat toch, zou je niet best eens voor een echte serieuze relatie gaan ... en dan niet met dit hoertje
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:44:01 #141
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_28936940
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 10:34 schreef Mr.J het volgende:

[..]

150 x 50,- = 7.500,-.

Dude.
150 verschillende... Er zijn er vast nog wel een aantal waar hij vaker dan eens overheen is geweest...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 10:46:52 #142
5673 heijx
Qui que boue
pi_28936992
quote:

[..]

150 x 50,- = 7.500,-.

Dude.
150 verschillende

On topic::

Doe het niet.
Ga sporten, neem ICQ, kom onder de mensen, alles beter om een ongebonden, ongecompliceerde meid zonder verleden te ontmoeten.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28937638
ongeveer 1000 E per jaar , een ander verrookt dat , ik zie het probleem niet echt!,,, EN VOOR DE LAATSTE KEER! , Ik wil helemaal nog geen relatie met haar, ik geniet gewoon van haar aanwezigheid, alleen wanneer het moment zou kunnen komen dat ze een keuze moet gaan maken wat ZIJ wilt , dan wil ik daar juist op inspringen ,,
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:17:34 #144
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28937754
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ongeveer 1000 E per jaar , een ander verrookt dat , ik zie het probleem niet echt!,,, EN VOOR DE LAATSTE KEER! , Ik wil helemaal nog geen relatie met haar, ik geniet gewoon van haar aanwezigheid, alleen wanneer het moment zou kunnen komen dat ze een keuze moet gaan maken wat ZIJ wilt , dan wil ik daar juist op inspringen ,,
Als je geen relatie met haar wil, waarom zou je dan stoken in ene huwelijk? Daarbij ga ik er dus vanuit dat jullie seks hebben en geen puur vriendschappelijke relatie hebben
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28937845
ah, je bent dus een echte hoerenloper, eerder zei je daar gewoon met wat vrienden te lopen..
Zo weet ze dus meer van je geldsituatie af, van haar collega's.

je hebt al 150 x een hoer geneukt, dat vind ik 150x misbruik maken van de situatie waarin zo'n vrouw gekomen is.
En nu wil je zo'n vrouw ook nog in gevaar brengen door in haar huwelijk te gaan stoken.

Maar weet je, vraag hier eens advies http://hoeren.tripod.com/
Dat is een dagboek van een hoerenloper en veel mensen kunnen daar terecht voor vragen.
En lees al die verhalen ook eens, dan besef je je misschien dat je kijk op het leven een beetje verknipt is.
pi_28938008
quote:

[..]

150 x 50,- = 7.500,-.

Dude.
pi_28938500
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:20 schreef Troeta het volgende:
ah, je bent dus een echte hoerenloper, eerder zei je daar gewoon met wat vrienden te lopen..
Zo weet ze dus meer van je geldsituatie af, van haar collega's.

je hebt al 150 x een hoer geneukt, dat vind ik 150x misbruik maken van de situatie waarin zo'n vrouw gekomen is.
En nu wil je zo'n vrouw ook nog in gevaar brengen door in haar huwelijk te gaan stoken.

Maar weet je, vraag hier eens advies http://hoeren.tripod.com/
Dat is een dagboek van een hoerenloper en veel mensen kunnen daar terecht voor vragen.
En lees al die verhalen ook eens, dan besef je je misschien dat je kijk op het leven een beetje verknipt is.
Je speculeert iets te veel! , Ze kan onmogelijk weten wat mijn $ status , zij is verhuisd van amsterdam naar alkmaar als werk locatie.

dat 150x misbruik van iemand maken gaat me persoonlijk even iets te ver , zij spreekt met mij af, ik niet met haar^^ ,

mijn kijk op het leven is niet verknipt ,,, stoken in een huwelijk is nogal een delicaat onderwerp hier!
pi_28938566
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:44 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

Je speculeert iets te veel! , Ze kan onmogelijk weten wat mijn $ status , zij is verhuisd van amsterdam naar alkmaar als werk locatie.

dat 150x misbruik van iemand maken gaat me persoonlijk even iets te ver , zij spreekt met mij af, ik niet met haar^^ ,

mijn kijk op het leven is niet verknipt ,,, stoken in een huwelijk is nogal een delicaat onderwerp hier!
als je dat na amper 2 weken contact al doet, en de dame in kwestie een of andere poolse stoephoer is, vinden wij dat wat 'dom', ja.

en als er iemand gevoelig reageert ben jij het wel, de eerste beste negatieve reactie en je zit metershoog op de kast.... is je pik zo lang dan?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:49:49 #149
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28938641
In de ban van een hoer....
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_28938735
Mijn ervaringen in Oost Europa zijn dusdanig dat ik heel ver van een dergelijke situatie weg zou blijven.

Alles is mogelijk maar ik zou mij er persoonlijk niet aan wagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')