Dit is volgens mij ook niet het eerste topic hierover..... maar ik geloof dat hij niet alleen voor hoerenaandacht tekent maar voor elke soort aandacht..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Waarom zoek je niet een fatsoenlijke vriendin of kan je die niet krijgen?? Aangezien je al 7 jaar naar de hoeren moet gaan blijkbaar niet. Wat voor liefde kan een hoer je nu geven? Ja hoerenliefde. Je komt hier vragen om advies etc.. maar bij elke negatieve reactie ben je op de kast, waarom vraag je niet een slotje voor dit topic??
Ik ben nogal allergisch voor nederlandse vrouwen en omgekeerd (geen geintje)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Waarom zoek je niet een fatsoenlijke vriendin of kan je die niet krijgen?? Aangezien je al 7 jaar naar de hoeren moet gaan blijkbaar niet. Wat voor liefde kan een hoer je nu geven? Ja hoerenliefde. Je komt hier vragen om advies etc.. maar bij elke negatieve reactie ben je op de kast, waarom vraag je niet een slotje voor dit topic??
getrouwd met iemand van haar eigen land van herkomst! , van mij hoeft ze nog even niet te stoppen hoor! ik wil haar niet redden , alleen het feit dat ze getrouwd is irriteert me , wat uiteraard ook een spelletje kan zijn om me op afstand te houden etc.!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:55 schreef Zèna het volgende:
Ze heeft een man en ze werkt nog steeds in de prostitutie....
Begin er niet aan want zeker dat ze het dan ook niet opgeeft voor jouw...
En is ze met een nederlander getrouwt? Ik zelf heb relatie's gehad met oost europese jongens (pools,Tsjechisch) En ze zijn heel anders dan west europesen en ik kan je aantrekking best begrijpen.
Maar mensen die in de prostitutie werken en getrouwt zijn soort van ongevoelig.. Geld geld geld..
Tip?? En als iemand bij je hoort tezjn hoef je er echt niet zoveel moeite voor tedoen...
En wie wilt er nu al getrouwt zijn op zijn 21... Verblijfsvergunning??
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:31 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ik heb in me hele leven nog nooit aardig of normaal gedaan tegen vrouwen , ik ben zeg maar op dat punt nogal een ruwe diamant , die even goed geslepen moet worden
Dan zegt je moeder dat verkeerd... zout moet je pas na het bakken op je biefstukje doen, trekt nl al het vocht eruit.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
jullie lijken me moeder wel als ik vraag hoe hoog het gas moet voor de biefstuk , zegt ze eerst dat ik zout en peper erop moet doen (moeilijk he vragen direct beantwoorden)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je geen relatie met haar wil, waarom zou je dan stoken in ene huwelijk? Daarbij ga ik er dus vanuit dat jullie seks hebben en geen puur vriendschappelijke relatie hebben
mooi, steek jij je lul dan maar lekker in een getrouwde poolse onderwereld snol, heel verstandigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Ik ben nogal allergisch voor nederlandse vrouwen en omgekeerd (geen geintje)
mwah ik kan wel een vriendin krijgen (geen enkel probleem)
Ik heb hier niet gevraagd om iemand zijn goedkeuring ofzo , Ik vroeg hier om heel iets anders
Ik beweer toch ook niet dat dit doodnormaal is?
jullie lijken me moeder wel als ik vraag hoe hoog het gas moet voor de biefstuk , zegt ze eerst dat ik zout en peper erop moet doen (moeilijk he vragen direct beantwoorden)
Oftewel ik kan geen vriendin krijgen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzitquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
mooi, steek jij je lul dan maar lekker in een getrouwde poolse onderwereld snol, heel verstandig![]()
en goede adviezen om haar voor je te winnen?
heel erg NIET jezelf zijn, want wat een mega onvolwassen eikel ben jij, zeg
Juist!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
wat een mega onvolwassen eikel ben jij, zeg
En als er geen relatie inzit??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzit![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Hoe zou dat toch komen?
Je vraag is, hoe kan ik haar voor mij laten kiezen? Verscheidene mensen hebben al gezegd dat dat niet kan. (moeilijk he luisteren)
van mij hoeft ze nog even niet te stoppen hoor! ik wil haar niet redden , alleen het feit dat ze getrouwd is irriteert me , wat uiteraard ook een spelletje kan zijn om me op afstand te houden etc.!
Het feit dat ze getrouwd is met een man die duizenden kilometers ver weg zit irriteert je, maar het feit dat je diverse mannen neukt elke avond niet? Dan zou die echtgenoot mij persoonlijk weinig boeien.
En willen dat ze stopt heeft niets met redden te maken imho, het lijkt mij niet zo'n prettig idee dat mijn vriend/vriendin elke avond een paar vrouwen/mannen neukt, al dan niet tegen betaling.
Svetlana, haar zusje is misschien nog wel in de markt.... geen haar een nep versace tasje en je hebt een date...quote:
Maar... je wilt toch eerst haar man en andere futiliteiten uit de weg ruimen (figuurlijk dan, hè).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:12 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
En als er geen relatie inzit?? dan kijk ik wel verder en gaat ze lekker naar haar mannetje en wens ik haar een goede tijd!
Jij verwacht dat ze haar huwelijk opgeeft zonder dat je bereid bent nu aan te geven dat je voor een relatie met haar gaat?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:07 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
NOG(dit woord staat er toch echt) ik neem eerst graag wat storende elementen weg zoals man en wat andere kleine futaliteiten* , dan kijk ik wel of er een relatie inzit![]()
ach ja vrouwen zijn altijd vreselijk jaloers op prosties eigenlijk , dames kappen met jullie afzeiktopic!!! het is een beetje typerend en ben daar even te nuchter voor!
Het klinkt meer en meer als een gast die in zijn heel leven geen fatsoenlijke vriendin heeft kunnen krijgen, dit doet hij af met de woorden ik vind nederlandse vrouwen niks en ik ben er allergisch voor, wat gewoon een zwak excuus is voor het feit dat hij niks kan krijgen. Dan moet hij maar naar de hoeren (al 7 jaar, hoe triest), dan leeft hij een uur in weelde, denkend dat die hoer hem aardig vind etc....Hij kent alleen maar hoerenliefde..denkend dat er ook nog aardige eerlijke hoeren zijn...Het klinkt ook als die gasten van 30 die ook niemand kunnen krijgen en dan wat ruig liggen te doen bij meisjes van 15 en hun hele "vriendengroep" bestaat uit kinderen van 15. Sjonge wat zijn dat trieste figuren zegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef WaStEd het volgende:
Het klinkt meer en meer als een gefrustreerde loverboy..
of als een kloon van Loederquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef WaStEd het volgende:
Het klinkt meer en meer als een gefrustreerde loverboy..
Vanaf z'n 17 al naar de hoeren ? Misschien moeten we het archief van Menno Buch eens naslaanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:25 schreef denka het volgende:
[..]
Het klinkt meer en meer als een gast die in zijn heel leven geen fatsoenlijke vriendin heeft kunnen krijgen, dit doet hij af met de woorden ik vind nederlandse vrouwen niks en ik ben er allergisch voor, wat gewoon een zwak excuus is voor het feit dat hij niks kan krijgen. Dan moet hij maar naar de hoeren (al 7 jaar, hoe triest), dan leeft hij een uur in weelde, denkend dat die hoer hem aardig vind etc....Hij kent alleen maar hoerenliefde..denkend dat er ook nog aardige eerlijke hoeren zijn...Het klinkt ook als die gasten van 30 die ook niemand kunnen krijgen en dan wat ruig liggen te doen bij meisjes van 15 en hun hele "vriendengroep" bestaat uit kinderen van 15. Sjonge wat zijn dat trieste figuren zeg![]()
![]()
Ten eerste respect voor je post en welkom op fokquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:30 schreef marlieske het volgende:
Begrijp .............deze relatie in?
Je geeft eigenlijk zelf al aan dat trouw zijn niet haar sterkste kant is.
We ...................... sta jij daar tegenover?
Dan nog een vraag aan jou RaGNaRoK-GoaT wat is jouw leeftijd?¿ want zij............................betalen zodat de "rode licht" jaren over zijn.
Ik ben zelf vrouw en ...............jullie erin zijn gegaan.
Gut, wat gek dat ie jaloers is. Heeft ie totaaaaaal geen reden toequote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ze dingen (gewoon gezellige dingen zoals uitgaan , uit eten , shoppen) niet doet omdat ze bang is dat hij jaloers word als hij er achter komt!
Je zet het er zelf al bij dat ze terug wil en wat beginnen denk dan dat het verstandig is steek je moeite er niet in en zoek een anderquote:Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient!
sorry voor het overslaan van een paar vragenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:
ja maar op de vragen die ik stel bijvoorbeeld :
Blijft ze haar huidige baan voortzetten? en hoe sta jij daar tegenover?
krijg ik geen antwoord.
wat een overbodige vraagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:
ja maar op de vragen die ik stel bijvoorbeeld :
Blijft ze haar huidige baan voortzetten? en hoe sta jij daar tegenover?
krijg ik geen antwoord.
helemaal als je zegt niet verliefd te zijn en inziet dat de relatie toch geen kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
het is toch logisch da je geen problemen hebt met 5 kerels op een dag hier, maar wel met 1 kerel tig kilometers verderop daar?
kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..quote:Ik ga in 2 andere landen wonen zeer waarschijnlijk!
je kan precies op de grens gaan wonenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef Baseboy het volgende:
[..]
kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..
lijkt me wel wat.
toronto en costa ricaquote:
Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef marlieske het volgende:
En als die vent zover weg zit kan ie toch weinig controleren of niet dan. Misschien wil ze wel gewoon niet!!! Ooit bij stil gestaan dat dat ook een optie is, dat ze hem alleen als excuus gebruikt?
Of misschien wil ze wel niet haar huwelijk opgeven voor iemand die niet eens weet of ie een relatie wil? Lijkt me vrij logisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:25 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)
misschien is ze wel bang voor die man![]()
ja, als.. maar wie zegt dat dat zo is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:30 schreef marlieske het volgende:
En kleine hint als zij zo bang voor hem is,
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ze mag haar huidige baan voortzetten als ze dat nu wilt , ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang ze maar een plan heeft! .
Ze heeft dus wel degelijk een plan, alleen kom jij daar niet in voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient! (sterk business plan)
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Doe eens even vertalen please?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
zoek noumaar contact met die vent van d'r en dan zeg je :
Jeszcze ci kutasa w kawałeczki potnę, wiesz, tak jak rzeźnik robi, i ci je do drzwi przybije
dan zul je zien hoe snel je probleem opgelost is
moest weer even zoeken in mijn insultdictionary, maar het komt hier op neer :quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |