abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:30:58 #176
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28939705
Begrijp me niet verkeerd RaGNaRoK-GoaT, ik wil hier absoluut niet de mama-figuur uithangen maar schat zelf nou is reeël de kans van slagen van deze relatie in?
Ben ook niet anti-hoer ... die mensen moeten er ook zijn, scheelt heel wat verkrachtingen per jaar iig geloof ik heilig in!

Je geeft eigenlijk zelf al aan dat trouw zijn niet haar sterkste kant is.
We weten allemaal waarom de oostblok dames hier hun heil komen zoeken.
Je doet je dan pauper voor, maar een dame uit die landen vind iedereen rijk in Nederland.
Om seks zal het haar niet gaan die krijgt ze genoeg als ze "speciaal" is.
Blijft ze haar huidige baan voortzetten? en hoe sta jij daar tegenover?

Dan nog een vraag aan jou RaGNaRoK-GoaT wat is jouw leeftijd?¿ want zij is erg jong.
En in Nederland is het helaas gemeengoed geworden dat vooral mannen van middelbare leeftijd met zo'n jonge poolse dame thuiskomen. Wat uiteindelijk afloopt in trouwen, scheiden en geld betalen zodat de "rode licht" jaren over zijn.

Ik ben zelf vrouw en zal je advies geven een dame die zo jong is want dat is ze!!!!
En zichzelf in zo'n slechte situatie heeft gebracht, draagt heel wat problemen met zich mee, en die maak jij niet zomaar ongedaan door van haar te houden. Geloof me het lijkt alllemaal heel romantisch wat je probeert te doen voor haar, maar uiteindelijk komen jullie er beide slechter uit als jullie erin zijn gegaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door marlieske op 19-07-2005 12:42:59 ]
Mama van Isa en Ties
pi_28940148
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:30 schreef marlieske het volgende:
Begrijp .............deze relatie in?

Je geeft eigenlijk zelf al aan dat trouw zijn niet haar sterkste kant is.
We ...................... sta jij daar tegenover?

Dan nog een vraag aan jou RaGNaRoK-GoaT wat is jouw leeftijd?¿ want zij............................betalen zodat de "rode licht" jaren over zijn.

Ik ben zelf vrouw en ...............jullie erin zijn gegaan.
Ten eerste respect voor je post en welkom op fok

Ik ben 24 (kun je ook zien door mijn profiel te klikken!)

ze komt al 2 tot 3 jaar in nederland , ze verdient zelf goed ,

Ik probeer helemaal niks voor haar te doen!!! ik ben gewoon enorm egoistisch op het moment en heb gemerkt dat ze zich ongemakkelijk voelt om uberhaupt om zich normaal te gedragen in privesfeer want alles staat nog in het teken van haar man dat ze dingen (gewoon gezellige dingen zoals uitgaan , uit eten , shoppen) niet doet omdat ze bang is dat hij jaloers word als hij er achter komt! , haar 2 vriendinnen zijn er veel makkelijker onder en sporen haar ook aan om het wel juist te doen. Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient! (sterk business plan )

De reele kans van slagen voor even is zo een 33% denk ik en voor wat langer misschien 15% ........ Ik blijf er wel nuchter onder, aan mij wel de taak even een pauze in te lassen in haar plannen met haar man , ik heb nog geen slecht woord gezegd over haar man die haar vrouw hier in een soort gevangenschap laat operen (al hoewel ze geen pimp heeft) maar op het juiste moment moet ik wel even me woordje klaar hebben ,
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:51:08 #178
44816 Baseboy
Signed By B@s¤B0Y
pi_28940201
Als ik dat hier zo lees allemaal zou ik maar verder zoeken naar een ander vrouwtje....
Als je dan zo nodig iemand uit het oostblok wil ga dan naar daar op vakantie en ga op zoek naar een dame..
I'm only posting shit!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:51:47 #179
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28940217
ja maar op de vragen die ik stel bijvoorbeeld :

krijg ik geen antwoord.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:53:53 #180
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28940277
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

ze dingen (gewoon gezellige dingen zoals uitgaan , uit eten , shoppen) niet doet omdat ze bang is dat hij jaloers word als hij er achter komt!
Gut, wat gek dat ie jaloers is. Heeft ie totaaaaaal geen reden toe
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:54:21 #181
44816 Baseboy
Signed By B@s¤B0Y
pi_28940290
quote:
Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient!
Je zet het er zelf al bij dat ze terug wil en wat beginnen denk dan dat het verstandig is steek je moeite er niet in en zoek een ander
I'm only posting shit!
pi_28940453
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:

krijg ik geen antwoord.
sorry voor het overslaan van een paar vragen

ze mag haar huidige baan voortzetten als ze dat nu wilt , ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang ze maar een plan heeft! . Ik vertrek zoiezo naar het buitenland volgend jaar , als zij meewilt moet ze dan toch echt zelf uitmaken , ze kan mee of achterblijven! Ik ga in 2 andere landen wonen zeer waarschijnlijk!
pi_28940600
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:51 schreef marlieske het volgende:

krijg ik geen antwoord.
wat een overbodige vraag

het is toch logisch da je geen problemen hebt met 5 kerels op een dag hier, maar wel met 1 kerel tig kilometers verderop daar?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:08:29 #184
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28940719
Nou kom ik met n volgende vraag waarom een huwelijk opzettelijk kapot maken als je er dalijk toch zelf tussen uit klapt?
Wat heeft ze dan aan jou?¿
Je wilt haar gelukkig maken, nou als dit jou manier is ? hoogst merkwaardig!!!!!
Mama van Isa en Ties
pi_28940797
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef milagro het volgende:
het is toch logisch da je geen problemen hebt met 5 kerels op een dag hier, maar wel met 1 kerel tig kilometers verderop daar?
helemaal als je zegt niet verliefd te zijn en inziet dat de relatie toch geen kans van slagen heeft.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:10:45 #186
44816 Baseboy
Signed By B@s¤B0Y
pi_28940802
quote:
Ik ga in 2 andere landen wonen zeer waarschijnlijk!
kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..
lijkt me wel wat.
I'm only posting shit!
pi_28940842
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:10 schreef Baseboy het volgende:

[..]

kicken hoe doe je dat 2 landen wonen zaag je je eigen dan door midden of..
lijkt me wel wat.
je kan precies op de grens gaan wonen
pi_28940873
Ik wil haar beter leren kennen zonder dat iemand 4000km verderop vertelt wat ze wel en niet mag doen (of dat ze daar even bij stil staat). dat noem ik niet een huwelijk kapot maken!!!!
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:12 schreef Wolkje het volgende:

[..]

je kan precies op de grens gaan wonen
toronto en costa rica

btw tuurlijk ben ik wel een beetje stiekum verliefd maar doe mij best om er broodnuchter onder te blijven ^^
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:17:02 #189
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28941002
Mijn roep om hulp is om het volgende; Onervaren als ik ben op de pad van liefde ben ik op zoek naar de betere truukjes , technieken om iemand te breken en voor je te winnen (ik laat me niet afslachten als een mak lammetje , ik ben de leeuw van het dierenrijk en ik zal hoe dan ook me best doen om haar te claimen...

Dit hierboven is toch jou tekst, en corrigeer me als ik het allemaal weer eens fout begrijp of lees .
maar claimen lijkt aardig op een huwelijk kapot proberen te maken.
En als die vent zover weg zit kan ie toch weinig controleren of niet dan. Misschien wil ze wel gewoon niet!!! Ooit bij stil gestaan dat dat ook een optie is, dat ze hem alleen als excuus gebruikt?
Mama van Isa en Ties
pi_28941302
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef marlieske het volgende:

En als die vent zover weg zit kan ie toch weinig controleren of niet dan. Misschien wil ze wel gewoon niet!!! Ooit bij stil gestaan dat dat ook een optie is, dat ze hem alleen als excuus gebruikt?
Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)
misschien is ze wel bang voor die man
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:30:36 #191
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_28941470
dan word het misschien tijd dat je de waarheid onder ogen ziet, zij heeft niet overtuigend dezelfde gevoelens, als het initatief van haar vriendinnen af moet komen.
En kleine hint als zij zo bang voor hem is, zou jij dat misschien ook moeten zijn. Wat als hij dalijk bij jou op de stoep staat??
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:31:41 #192
44816 Baseboy
Signed By B@s¤B0Y
pi_28941510
zoek die man een keer op en praat met hem.
of vraag meer info bij haar vriendinnen.....
I'm only posting shit!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:32:04 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_28941526
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:25 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

Dit Klopt en ik hou er ook zelf rekening mee dat ze dit als excuus gebruikt omdat ze niet wilt of me gewoon op afstand wil houden, maar het contact komt van haar af en niet van mij! zij belt of we een hapje gaan eten en niet ik! (al voel ik wel dat het meer gepland word door haar vriendinnen)
misschien is ze wel bang voor die man
Of misschien wil ze wel niet haar huwelijk opgeven voor iemand die niet eens weet of ie een relatie wil? Lijkt me vrij logisch.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_28941536
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:30 schreef marlieske het volgende:
En kleine hint als zij zo bang voor hem is,
ja, als.. maar wie zegt dat dat zo is?
misschien houdt ze wel heel veel van hem, en doet ze daarom zo.
pi_28941557
zoek noumaar contact met die vent van d'r en dan zeg je :

Jeszcze ci kutasa w kawałeczki potnę, wiesz, tak jak rzeźnik robi, i ci je do drzwi przybije

dan zul je zien hoe snel je probleem opgelost is
pi_28941749
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

ze mag haar huidige baan voortzetten als ze dat nu wilt , ik heb er niet zoveel problemen mee, zolang ze maar een plan heeft! .
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:49 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

Ze wil samen iets opzetten in land van herkomst met haar man met het geld dat ze hier verdient! (sterk business plan )
Ze heeft dus wel degelijk een plan, alleen kom jij daar niet in voor.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:00:38 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28942618
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:53 schreef denka het volgende:
Waarom zoek je niet een fatsoenlijke vriendin of kan je die niet krijgen?? Aangezien je al 7 jaar naar de hoeren moet gaan blijkbaar niet. Wat voor liefde kan een hoer je nu geven? Ja hoerenliefde. Je komt hier vragen om advies etc.. maar bij elke negatieve reactie ben je op de kast, waarom vraag je niet een slotje voor dit topic??
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:04:20 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28942770
Ik las ergens dat iemand opmerkte dat de vrouw haar keuze al heeft gemaakt, aangezien ze getrouwd is. Daar zit wat in. Zij koos ervoor om te trouwen, waarmee ze ervoor koos om haar leven lang in voor- en tegenspoed bij deze man te blijven. Dus ze heeft met haar huwelijk haar eigen val geplaatst. Feitelijk zou ze dus niet meer voor een ander mogen kiezen
Ze moest zeker trouwen om een visum te krijgen. Ja, dat soort lui ken ik. Die zien de ware betekenis van het huwelijk niet in en dumpen hun man, zodra ze voor echte liefde kunnen kiezen. Ze verdient het niet om van haar man losgemaakt te worden, Oost-Europese crackhoer
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:46:01 #199
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_28946286
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:32 schreef milagro het volgende:
zoek noumaar contact met die vent van d'r en dan zeg je :

Jeszcze ci kutasa w kawałeczki potnę, wiesz, tak jak rzeźnik robi, i ci je do drzwi przybije

dan zul je zien hoe snel je probleem opgelost is
Doe eens even vertalen please?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_28946427
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:46 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Doe eens even vertalen please?
moest weer even zoeken in mijn insultdictionary, maar het komt hier op neer :

I'll slice your dick in small pieces, you know, just like a butcher does, and I'll nail 'em to your door.

lijkt mij afdoende, hoor, maar goed, ik ken haar man niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')