quote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef MarkyB het volgende:
Ik moet ff hangen ik rij net een fietser aan.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand die van paarden houdt is een trol op een knol en daaruit komt een drol.
Kom es met wat nieuws...quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
Honden die de sigaretten opeten van de boterham zijn niet tof door de speciale bomen.
Acht Brazilianen in een iglo bij de marine, dat is als bellen tijdens de wc race.quote:
OMG! Ik heb een vriendin hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:15 schreef skanimal het volgende:
[..]
Shut up, 16 jarige jarige homo...
\
Jaarig
kloptquote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef Smoved het volgende:
Ook als de rode vis over de weg rijd verzuipt de auto nog niet?
Ik denk niet zoals jijquote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Smoved het volgende:
[..]
jaja, jij het mannetje, hij het vrouwtje?![]()
je denkt helemaal niet zei de paashaas tegen johannes paulus tijdens het petanquetornooi 'Kijk uit, het regent oude wijvenquote:
14. gif briljantquote:Op maandag 18 juli 2005 17:26 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zij beter de oren kunnen scheren dan organen voorbij reden vroeg iedereen mis.
eiken hebben infantiele kurken somsquote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Snqqpy het volgende:
Dobber, dobber, wat een idioot!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef Klemvast het volgende:
Vijftien paaldansende en ook de zon ging onder. Lieftallig verscheen ze, of de golf begon donderend zijn jas aan de kapstok te hangen. Anyway, het werd donker. Dus zij zo van hey, laten we gisteren was het mooi, heel mooi, oftewel had de leguaan ook wat gegeten hé? Ik wist even niet wat ik daarop moest antwoorden. De vorige ochtend werden we wakker en een gespleten atoom kan je niet beter vergelijken. Nou, ik had er toch nog een fijne voorspelling aan, ik stapte van mijn motorfiets en de volgende dag was ze dood. Een roos is een roos is een roodborstje of een roos is een roos in het knoopsgat, daar kan geen kameel doorheen. Ik legde me er bij neer en dacht aan de toekomst in mijn handpalm.
bierquote:Op zondag 17 juli 2005 22:44 schreef knox_ het volgende:
Kuttopic, mits bier.
Die heb je gewoon voor de schijn, maar ondertussen........quote:
Een vervolgverhaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Klemvast het volgende:
(vervolg op het vorige "verhaal"):
Toen ik eenmaal op de motorfiets zat, stonden er plots allerlei zeer normale figuren rond mij heen. In liggende houding is het wel fijn om natuurlijkheden te verorberen, zoals de geschiedenis ons heeft onthouden. Maar staande! En zittende! Neen, dus ik slipte weg, en gleed vervolgens een dag in die zich niet beter laat omschrijven als meetlat. Maar ja, tussen A en B ligt heel wat op de weg om te ontwijken, dus laat ik het kort houden. Er valt nu eenmaal helemaal niet zoveel te vertellen. Eenmaal weggereden bij het motel diende zich een aangename nachtelijke oefening aan, waarbij ik zoogdieren observeerde met de verrekijker en van langsom meer begon te tellen. Wie zei dat een desperado altijd een opwindende dood moet hebben? Ik scheur morgen nog een bladzijde uit mijn dagboek, ik zie jullie dan wel.
Het gevolg van deze uiteenlopende konijnenholletjes, moet ik toch reageren met een uitermate mooi ontworpen klimrek. Deze zijn in 1936 aan 12 hevige termijnen gecontroleerd op configureerbare appels. Feit is namelijk niet dat vooral luchtballonnen wel vatbaar zijn voor ziektes die de meest voorkomende indianenstammen met nieuwe batterijen kunnen vastzetten. Goeiedag, zei de melkboer tegen Arie. Dit was geen goed plan met het nieuwe belastingstelsel. Check Check, dubbelfriss.. dat was het goede advies van mijn overleden collega. Fijn he! Zo een amikale omgeving, doch erg rustgevend.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Klemvast het volgende:
Toen ik eenmaal op de motorfiets zat, stonden er plots allerlei zeer normale figuren rond mij heen. In liggende houding is het wel fijn om natuurlijkheden te verorberen, zoals de geschiedenis ons heeft onthouden. Maar staande! En zittende! Neen, dus ik slipte weg, en gleed vervolgens een dag in die zich niet beter laat omschrijven als meetlat. Maar ja, tussen A en B ligt heel wat op de weg om te ontwijken, dus laat ik het kort houden. Er valt nu eenmaal helemaal niet zoveel te vertellen. Eenmaal weggereden bij het motel diende zich een aangename nachtelijke oefening aan, waarbij ik zoogdieren observeerde met de verrekijker en van langsom meer begon te tellen. Wie zei dat een desperado altijd een opwindende dood moet hebben? Ik scheur morgen nog een bladzijde uit mijn dagboek, ik zie jullie dan wel.
Onder verzachtende omstandigheden die een brute verkrachting van 3 varkentjes in het niets laten verbleken uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het nuttigen van een bakje bier staat gelijk aan het baren van 15 kinderen op een doordeweekse dag in een weiland.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Uiteraard het volgende:
ik liet mijn snor staan, zei hij tussen neus en lippen door![]()
Waardoor de klokken van Gribuskerk het leed der Beiaards doen verzachten waarna zij allen ter grave trekken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Onder verzachtende omstandigheden die een brute verkrachting van 3 varkentjes in het niets laten verbleken uiteraard.
Ik moet zeggen wat ik denk. Dus vandaar deze ongelovelijke open baring. Niet mispoes voor de zon verdwijnende menstruaties. Wat jij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Waardoor de klokken van Gribuskerk het leed der Beiaards doen verzachten waarna zij allen ter grave trekken.
Mijnschz inschzienschz baart het werpen van een dwangba geen vruchten, en ik moet dan ook tot mijn spijt constateren dat het verdragen van een schaamluis lijdt tot het onmiddelijk ontbinden van een dezer gedachtenmolens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen wat ik denk. Dus vandaar deze ongelovelijke open baring. Niet mispoes voor de zon verdwijnende menstruaties. Wat jij?
Ja Jan. Heb jij nog bier? Dan kunnen we daarmee duingnomen vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:27 schreef LangeJan het volgende:
Flits! Daar ging weer een das. Gelukkig op tijd bevallen van een keukendeur. Want dat is wat ik ben. Ik weet het! Pietje?!
Geenszins, maar omdat mijn auto stuk is. Heb ik de busgnomen. Halters 6 stuks in een doos. Controle en perfectie, daar draait het om. Controle..quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja Jan. Heb jij nog bier? Dan kunnen we daarmee duingnomen vangen.
Ja, Newton heeft wat mij betreft ook iets van Eva gestolen. Zij het dat de klimrekken constructies zijn waar ik mij in deze tijden niet meer graag op begeef.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het gevolg van deze uiteenlopende konijnenholletjes, moet ik toch reageren met een uitermate mooi ontworpen klimrek. Deze zijn in 1936 aan 12 hevige termijnen gecontroleerd op configureerbare appels. Feit is namelijk niet dat vooral luchtballonnen wel vatbaar zijn voor ziektes die de meest voorkomende indianenstammen met nieuwe batterijen kunnen vastzetten. Goeiedag, zei de melkboer tegen Arie. Dit was geen goed plan met het nieuwe belastingstelsel. Check Check, dubbelfriss.. dat was het goede advies van mijn overleden collega. Fijn he! Zo een amikale omgeving, doch erg rustgevend.
Maar wat bazel je mijn kind? Neem een ijsje opa!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef LangeJan het volgende:
Van het dessert des levers. Heeft iemand een telegram.
Ik geef je een oorvijg, mijn krielkip. Eet maar lekker op bij een zonsovergang.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar wat bazel je mijn kind? Neem een ijsje opa!
Niet spotten met de overgang, mijn moeder eet een loempia.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik geef je een oorvijg, mijn krielkip. Eet maar lekker op bij een zonsovergang.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Er was eens een blarf, die dacht dat ie kon groempen. Maar toen bleek dat ie eigenlijk een florp was, en ie alleen maar kon wlarden!!!
Cees Buddingh'-imitatie, wat mij betreft.quote:
Niet? Nietmachine? Machinegeweer? Weer? Peer? Appel, banaan en chocola!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:42 schreef Bog het volgende:
ik ben een nerd
(HA SLAAT NERGENS OP HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAHWAHHAWHAWHWAHAW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
...
Goeie zin voor 10 voor Taal.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:51 schreef Snarf het volgende:
Als een kaassoufflé bij mij aanbelt om bijbels te verkopen, pak ik nog een buitenspiegel om mijn autobiografie te mailen aan muggeziftende automonteurs.
Dude, 10 voor Taal is niets vergeleken met deze litteraire hoogstandjes.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:58 schreef LangeJan het volgende:
Ik zeg dit maar 1 keer.
Cees wattehquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:43 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Cees Buddingh'-imitatie, wat mij betreft.
Ik ben de blauwbilgorgel,
mijn vader was een porgel,
mijn moeder was een perulan,
daar komen vreemde kinderen van!
Raban! Raban! Raban!
Nederlandse literatuur kan best nog wel eens lollig zijn
Ik schiet er nochtans in met de bewering dat grootouders hun rechten hebben, en dat je dat absoluut niet mag bevestigen! Wie denk jij wel dat je bent, om zo de discontinuïteit tussen de generaties uit te roepen? In ieder geval heeft geen oma wat aan bits en bytes, dus de hond mag wat mij betreft een pijn in zijn aars krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:54 schreef Snarf het volgende:
[..]
Dude, 10 voor Taal is niets vergeleken met deze litteraire hoogstandjes.
Users die zinnen die nergens op slaan degraderen tot litterair uitschot verdienen God's inziens niet meer dan een modale steniging met de geboorte van een nieuw kleinkind als gevolg. Geen bier, ooooh nee!
Je gedichtje is bijna zo levensecht..quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:14 schreef HekManiac het volgende:
Zitten voor de tv
Is als lezen op de wc
Overspoelt met informatie
Trek ik door na opstipatie
of mogen gedichtjes niet. Deze slaat ook nergens op iig.
Ik zou zelfs zeggen: meer nog,quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:22 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Je gedichtje is bijna zo levensecht..
dat ik bijna in het echt..
Die gore shit van je ruik..
gedver ga niet wildpoepen in een struik..
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:22 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Je gedichtje is bijna zo levensecht..
dat ik bijna in het echt..
Die gore shit van je ruik..
gedver ga niet wildpoepen in een struik..
Wanneer een big een huis bouwt moet je geen wolf onder de dekens stoppen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 04:20 schreef cerror het volgende:
Drie biggen maakt nog geen wolf.
Want als je niet goed flostquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:25 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen: meer nog,
als je dan godverdomme toch
een struik moet nemen of een bosje,
trek dan extra aan je flosje!
liever 1 kut in de hand dan de lucht van tien ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:27 schreef GiSH het volgende:
liever 1 zwaluw in de hand dan geen hand
(vervolg op deel 2, zie hierboven)quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Klemvast het volgende:
nog niet gezien & nog niet gelezenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:25 schreef Uiteraard het volgende:
fear and loathing in las vegas ?
Stomme vergelijking, als je inziet dat er helemaal geen konijnen zijn die 3 keer op 1 dag kunnen ovuleren. Wat mij brengt bij de divertikels van slangachtigen die extreme druk uitoefenen op de endeldarmen van zeekoeien en nijlvogeltjes. Eieren! Ja, die moet er ook zijn. Vooral wanneer er geen vuiltje aan de lucht is. Dit programma werd u aangeboden door een onbekende pianospeler. Welke is aangespoeld op de Sinai. Twee werelden EEN buik. Handen zijn verbodig omdat boetes zichzelf niet betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:15 schreef Klemvast het volgende:
[..]
(vervolg op deel 2, zie hierboven)
Zoals Spaans staat tot "desperado", zo staat Nederlands tot machteloos. Ja, machteloos zeg ik u, volkeren! Roert u! De vaart der geheel toevallig samengeworpen genenverzamelingen is aan u voorbij gegaan, meer nog, ik zou zelfs zeggen: waarom niet de dobbelsteen een beetje dringender geworpen!
Hoort mij aan!
Ik ben de enige, de uitverkorene, neen niet in een toren maar als je wil vraag ik een getikt persoon wel eens of hij ook het meest dichtbijzijnde motel wil ombouwen tot een fallus.
Enfin, jullie zijn waarschijnlijk allemaal heel benieuwd wat ik ik mijn depresso dan toch nog heb uitgestoko. Wel, heel wat. Zo heb ik bijvoorbeeld de receptionist gek gemaakt omdat ik alle sleutels heb verwisseld, en dan ben ik op de koop toe nog eens op de bank gaan zitten in de lobby zonder in slaap te vallen. Nee, pesthekel. Je kan er wel donder op zeggen dat ik daar nog zo'n paar tijdseenheden mijn islamitische lichaamsbedekking onderhevig heb laten zijn aan erosie.
Eenmaal onderweg had je echter allerlei semiotische gegevens, werkelijk, het was alsof een bekende me toesprak in een taal die iedereen verkeerd had kunnen verstaan, en ook ik. Hoewel het ook een groot complot had kunnen zijn zo, langs de kant van de traagweg. In ieder geval ben ik de hele ik zie je-maatneukerij meer dan beu, maar ja, eenzaam jakkeren door de woestijn is ook maar bah, nek, een vies dier met andere woorden dat in geen enkele heuvelachtige film op waardering kan rekenen.
olol I gettitquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:14 schreef perser het volgende:
Je moeder op een stokje in de hondenboek met graftepeltievus ;-9
Triviaalquote:Op zondag 17 juli 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
Het slaat wel ergens op, maar is eigenlijk overbodig:
'Ik lust wel een lekker koud biertje'
Maar alleen als de kroket wel bier is, alhoewel fier is zo pneumetisch als lier kan zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:08 schreef demonseeker14 het volgende:
Is het bier niet hier dan is de kroket wel fier
Het is ook elke dag weer andersquote:Op maandag 15 mei 2006 19:58 schreef SuperRogier het volgende:
Een oud Nederlands spreekwoord:
Als de blum in de fiscus steart, en de vjette komt dr onner met de pokom heb je zo de truscumlorum lus en heb je een pruske oal noar de prusceloan
Naar Bert Visscher, typefouten voorbehouden:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |