quote:Op zondag 17 juli 2005 22:46 schreef MarkyB het volgende:
Ik moet ff hangen ik rij net een fietser aan.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:35 schreef ScudRaket het volgende:
Iemand die van paarden houdt is een trol op een knol en daaruit komt een drol.
Kom es met wat nieuws...quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Shirley het volgende:
Honden die de sigaretten opeten van de boterham zijn niet tof door de speciale bomen.
Acht Brazilianen in een iglo bij de marine, dat is als bellen tijdens de wc race.quote:
OMG! Ik heb een vriendin hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:15 schreef skanimal het volgende:
[..]
Shut up, 16 jarige jarige homo...
\
Jaarig
kloptquote:Op maandag 18 juli 2005 16:30 schreef Smoved het volgende:
Ook als de rode vis over de weg rijd verzuipt de auto nog niet?
Ik denk niet zoals jijquote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Smoved het volgende:
[..]
jaja, jij het mannetje, hij het vrouwtje?![]()
je denkt helemaal niet zei de paashaas tegen johannes paulus tijdens het petanquetornooi 'Kijk uit, het regent oude wijvenquote:
14. gif briljantquote:Op maandag 18 juli 2005 17:26 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom zij beter de oren kunnen scheren dan organen voorbij reden vroeg iedereen mis.
eiken hebben infantiele kurken somsquote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Snqqpy het volgende:
Dobber, dobber, wat een idioot!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:01 schreef Klemvast het volgende:
Vijftien paaldansende en ook de zon ging onder. Lieftallig verscheen ze, of de golf begon donderend zijn jas aan de kapstok te hangen. Anyway, het werd donker. Dus zij zo van hey, laten we gisteren was het mooi, heel mooi, oftewel had de leguaan ook wat gegeten hé? Ik wist even niet wat ik daarop moest antwoorden. De vorige ochtend werden we wakker en een gespleten atoom kan je niet beter vergelijken. Nou, ik had er toch nog een fijne voorspelling aan, ik stapte van mijn motorfiets en de volgende dag was ze dood. Een roos is een roos is een roodborstje of een roos is een roos in het knoopsgat, daar kan geen kameel doorheen. Ik legde me er bij neer en dacht aan de toekomst in mijn handpalm.
bierquote:Op zondag 17 juli 2005 22:44 schreef knox_ het volgende:
Kuttopic, mits bier.
Die heb je gewoon voor de schijn, maar ondertussen........quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |