Een vervolgverhaalquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Klemvast het volgende:
(vervolg op het vorige "verhaal"):
Toen ik eenmaal op de motorfiets zat, stonden er plots allerlei zeer normale figuren rond mij heen. In liggende houding is het wel fijn om natuurlijkheden te verorberen, zoals de geschiedenis ons heeft onthouden. Maar staande! En zittende! Neen, dus ik slipte weg, en gleed vervolgens een dag in die zich niet beter laat omschrijven als meetlat. Maar ja, tussen A en B ligt heel wat op de weg om te ontwijken, dus laat ik het kort houden. Er valt nu eenmaal helemaal niet zoveel te vertellen. Eenmaal weggereden bij het motel diende zich een aangename nachtelijke oefening aan, waarbij ik zoogdieren observeerde met de verrekijker en van langsom meer begon te tellen. Wie zei dat een desperado altijd een opwindende dood moet hebben? Ik scheur morgen nog een bladzijde uit mijn dagboek, ik zie jullie dan wel.
Het gevolg van deze uiteenlopende konijnenholletjes, moet ik toch reageren met een uitermate mooi ontworpen klimrek. Deze zijn in 1936 aan 12 hevige termijnen gecontroleerd op configureerbare appels. Feit is namelijk niet dat vooral luchtballonnen wel vatbaar zijn voor ziektes die de meest voorkomende indianenstammen met nieuwe batterijen kunnen vastzetten. Goeiedag, zei de melkboer tegen Arie. Dit was geen goed plan met het nieuwe belastingstelsel. Check Check, dubbelfriss.. dat was het goede advies van mijn overleden collega. Fijn he! Zo een amikale omgeving, doch erg rustgevend.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:03 schreef Klemvast het volgende:
(vervolg op het vorige "verhaal"):
Toen ik eenmaal op de motorfiets zat, stonden er plots allerlei zeer normale figuren rond mij heen. In liggende houding is het wel fijn om natuurlijkheden te verorberen, zoals de geschiedenis ons heeft onthouden. Maar staande! En zittende! Neen, dus ik slipte weg, en gleed vervolgens een dag in die zich niet beter laat omschrijven als meetlat. Maar ja, tussen A en B ligt heel wat op de weg om te ontwijken, dus laat ik het kort houden. Er valt nu eenmaal helemaal niet zoveel te vertellen. Eenmaal weggereden bij het motel diende zich een aangename nachtelijke oefening aan, waarbij ik zoogdieren observeerde met de verrekijker en van langsom meer begon te tellen. Wie zei dat een desperado altijd een opwindende dood moet hebben? Ik scheur morgen nog een bladzijde uit mijn dagboek, ik zie jullie dan wel.
Onder verzachtende omstandigheden die een brute verkrachting van 3 varkentjes in het niets laten verbleken uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
Het nuttigen van een bakje bier staat gelijk aan het baren van 15 kinderen op een doordeweekse dag in een weiland.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:05 schreef Uiteraard het volgende:
ik liet mijn snor staan, zei hij tussen neus en lippen door![]()
Waardoor de klokken van Gribuskerk het leed der Beiaards doen verzachten waarna zij allen ter grave trekken.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:19 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Onder verzachtende omstandigheden die een brute verkrachting van 3 varkentjes in het niets laten verbleken uiteraard.
Ik moet zeggen wat ik denk. Dus vandaar deze ongelovelijke open baring. Niet mispoes voor de zon verdwijnende menstruaties. Wat jij?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Waardoor de klokken van Gribuskerk het leed der Beiaards doen verzachten waarna zij allen ter grave trekken.
Mijnschz inschzienschz baart het werpen van een dwangba geen vruchten, en ik moet dan ook tot mijn spijt constateren dat het verdragen van een schaamluis lijdt tot het onmiddelijk ontbinden van een dezer gedachtenmolens.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen wat ik denk. Dus vandaar deze ongelovelijke open baring. Niet mispoes voor de zon verdwijnende menstruaties. Wat jij?
Ja Jan. Heb jij nog bier? Dan kunnen we daarmee duingnomen vangen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:27 schreef LangeJan het volgende:
Flits! Daar ging weer een das. Gelukkig op tijd bevallen van een keukendeur. Want dat is wat ik ben. Ik weet het! Pietje?!
Geenszins, maar omdat mijn auto stuk is. Heb ik de busgnomen. Halters 6 stuks in een doos. Controle en perfectie, daar draait het om. Controle..quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:28 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja Jan. Heb jij nog bier? Dan kunnen we daarmee duingnomen vangen.
Ja, Newton heeft wat mij betreft ook iets van Eva gestolen. Zij het dat de klimrekken constructies zijn waar ik mij in deze tijden niet meer graag op begeef.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:15 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Het gevolg van deze uiteenlopende konijnenholletjes, moet ik toch reageren met een uitermate mooi ontworpen klimrek. Deze zijn in 1936 aan 12 hevige termijnen gecontroleerd op configureerbare appels. Feit is namelijk niet dat vooral luchtballonnen wel vatbaar zijn voor ziektes die de meest voorkomende indianenstammen met nieuwe batterijen kunnen vastzetten. Goeiedag, zei de melkboer tegen Arie. Dit was geen goed plan met het nieuwe belastingstelsel. Check Check, dubbelfriss.. dat was het goede advies van mijn overleden collega. Fijn he! Zo een amikale omgeving, doch erg rustgevend.
Maar wat bazel je mijn kind? Neem een ijsje opa!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:33 schreef LangeJan het volgende:
Van het dessert des levers. Heeft iemand een telegram.
Ik geef je een oorvijg, mijn krielkip. Eet maar lekker op bij een zonsovergang.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar wat bazel je mijn kind? Neem een ijsje opa!
Niet spotten met de overgang, mijn moeder eet een loempia.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik geef je een oorvijg, mijn krielkip. Eet maar lekker op bij een zonsovergang.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
Er was eens een blarf, die dacht dat ie kon groempen. Maar toen bleek dat ie eigenlijk een florp was, en ie alleen maar kon wlarden!!!
Cees Buddingh'-imitatie, wat mij betreft.quote:
Niet? Nietmachine? Machinegeweer? Weer? Peer? Appel, banaan en chocola!quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:42 schreef Bog het volgende:
ik ben een nerd
(HA SLAAT NERGENS OP HAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAHWAHHAWHAWHWAHAW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()