ahaquote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Mijn favoriete zender heet MP3. Je bepaalt zelf wat je wilt horen en wanneer... en dat allemaal zonder vervelende belspelletjes, praatgrage (overbetaalde) radiopresentatoren en herhalingen.
Soma FM heeft ook non-stop muziek, geen presentatoren of spelletjes...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Mijn favoriete zender heet MP3. Je bepaalt zelf wat je wilt horen en wanneer... en dat allemaal zonder vervelende belspelletjes, praatgrage (overbetaalde) radiopresentatoren en herhalingen.
Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Yorin FM en 538
En op zondagmiddag altijd Radio 1: Langs De Lijn
Dat lijkt er al iets meer op...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En op de pc, staat altijd www.radionl.fm aan![]()
Maar ik heb hier ook een collectie van Hollandse cd's en DVD's dus de radio staat eigenlijk nog niet zo gek vaak aan.quote:
Het merendeel van de hedendaagse muziek is zelfs het downloaden niet meer waard.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik luister nu zo'n 4 jaar geen radio meer om al die liedjes zoals snappie en watskeburt maar ook die verschrikkelijke 50cent gangstahrap te ontwijken.
Jensenquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:16 schreef VisStick het volgende:
Ik wordt er alleen moe van dat ze de hele tijd Stenders, Westbroek en Jensen naar voren schuiven. Ik vind dat juist de minst leuke programma's op YorinFM, maar ik hoor dan ook liever muziek ipv geouwehoer. Blijkbaar vinden meer mensen dat, want YorinFM heeft veel geld betaalt voor die zogenaamde top DJ's, maar de luistercijfers zijn er daardoor niet veel beter op geworden.
Het format is nu goed, maar van mij mogen die dure DJ's weg en de jonge talenten de boel overnemen
viel me niet eens opquote:
graagquote:Bier? ! ?
Een typfout moet kunnen in deze onzekere tijdenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:17 schreef Furious het volgende:
Ik luister geen radio.
Mazzelaar! Ik woon te ver van de grens....quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op mijn werk, auto en thuis: Studio Brussel
Ik woon in Maastricht, dus jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mazzelaar! Ik woon te ver van de grens....![]()
mie toe, en die andere zender is dan bij mij vaak Yorin FM.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef HV het volgende:
Voornamelijk Freez FM en zo nu en dan een andere zender.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |