ahaquote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Mijn favoriete zender heet MP3. Je bepaalt zelf wat je wilt horen en wanneer... en dat allemaal zonder vervelende belspelletjes, praatgrage (overbetaalde) radiopresentatoren en herhalingen.
Soma FM heeft ook non-stop muziek, geen presentatoren of spelletjes...quote:Op zondag 17 juli 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Mijn favoriete zender heet MP3. Je bepaalt zelf wat je wilt horen en wanneer... en dat allemaal zonder vervelende belspelletjes, praatgrage (overbetaalde) radiopresentatoren en herhalingen.
Dat valt me van je tegen.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Yorin FM en 538
En op zondagmiddag altijd Radio 1: Langs De Lijn
Dat lijkt er al iets meer op...quote:Op maandag 18 juli 2005 11:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
En op de pc, staat altijd www.radionl.fm aan![]()
Maar ik heb hier ook een collectie van Hollandse cd's en DVD's dus de radio staat eigenlijk nog niet zo gek vaak aan.quote:
Het merendeel van de hedendaagse muziek is zelfs het downloaden niet meer waard.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik luister nu zo'n 4 jaar geen radio meer om al die liedjes zoals snappie en watskeburt maar ook die verschrikkelijke 50cent gangstahrap te ontwijken.
Jensenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |