Dito maar dan wel de originele versie met de zingende zagen. Heerlijkquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:29 schreef thaleia het volgende:
Hee ik heb die treurige associaties helemaal niet bij De Kraaien! Is juist prachtig, en inderdaad, laat het alsjeblieft over aan de vrienden
Ik heb mijn beste vriend al eens gemeld dat ik dat nummer op mijn begrafenis wil en hij wilde hetzelfde
Ik dacht even "die ken ik niet", maar volgens mij heb ik ze dat eens live zien doenquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:19 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dito maar dan wel de originele versie met de zingende zagen. Heerlijk
Google vond deze. En volgens mij heeft elke auto hi-fi zaak ze ook wel liggen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:55 schreef Z het volgende:
Heeft één van jullie misschein een idee waar ik zo'n verloopstekkertje kan kopen, met aan de ene kant een ingang voor een mic (discman) en aan de andere kant een cassettebandje? Om dus zo een discman op een autoradio aan te sluiten.
ROFL!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:14 schreef bartrid het volgende:
Deze wil ik muziek niet onthouden (niet safe for work): http://catalog.grandopening.com/catalog/det-audioh.html
Ik heb krang nog in ommen gezienquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:38 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Lowlands...ergens...2000? Ik weet het even niet meer. Hoe dan ook, toen speelden ze het ook maar er waren maar een paar man aanwezig in de tent (theater tent..ben de naam kwijt). Een fles whisky ging toen rond..echt geweldig
Mooie column sebbo!quote:
"If you strike me down, ..."quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Even voor alle mensen die Harry Potter ook al uit hebben, en zich ergerden aan het einde, lees deze site maar eens en je zult er een stuk zonniger tegenaan kijken.
Nerdy Star Wars referentie, bewust opofferen voor het hogere doel, Sir Alec Guinessquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef Mark het volgende:
Laten we hier niet over HP praten, straks glipt er een spoiler door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal erover ophouden. De enige reden dat ik die link postte was omdat die link voor mij heel veel ophelderde en dingen duidelijker maakte voor het volgende deel. Iets met vallende kwartjes, enzo. Kijk er maar eens naar als je het boek uit hebt, zou ik zo zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:31 schreef Mark het volgende:
Laten we hier niet over HP praten, straks glipt er een spoiler door
neej neej iedereen mocht mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen voor hele speciale genodigden Siebe!
net alsof jij HP en Star Wars daarvoor als reden nodig hebt he....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
* TheGrandWazoo krijgt na HP en Star Wars opeens heel veel zin om zich te gaan bezatten.
Mooi stuk. En sterkte.quote:
Wie dan? Momenteel weet ik eigenlijk alleen dat Johnny Depp er in zit, de bijrollen zijn me nog onbekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:29 schreef dwerg het volgende:
Charlie and the chocolate factory is een aanrader.
En we weten ook alvast wie de Oscar voor beste bijrol(len) gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |