Zo'n bandje waar jij het over hebt werkt ook gewoon bij een mp3 spelerquote:maar bestaat zoiets ook voor MP3 spelers?
Ah, en dat werkt voor alle MP3 spelers?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zo'n bandje waar jij het over hebt werkt ook gewoon bij een mp3 speler
pfff, ik zou een willekeurige electronicazaak proberen als ik jou was.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, en dat werkt voor alle MP3 spelers?
En waar haal ik zo'n bandje??
quote:*blond is enzo*
Het werkt voor alle apparaten waar je oordoppies bij gebruiken moet/kan.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, en dat werkt voor alle MP3 spelers?
En waar haal ik zo'n bandje??
*blond is enzo*
Dat moet gaan lukken!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
pfff, ik zou een willekeurige electronicazaak proberen als ik jou was.
[..]
Ik moet er nog eentje aanschaffen!quote:![]()
Anders kun je voor de zekerheid gewoon je mp3speler meenemen en vragen aan een van de verkopers.
Ik zou voor de gebruikelijke iPod gaan, gebruikersvriendelijk en met zo'n ding in je hand ben je bovendien 10% hipperquote:Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik moet er nog eentje aanschaffen!
Ga ik daar nu over nadenken!
Nog tips?
Tegenwoordig is dat nog maximaal 8%.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:22 schreef HAL9000S het volgende:
met zo'n ding in je hand ben je bovendien 10% hipper![]()
Ze zijn in Nederland verboden, idd. Daarom kan je 't ook niet gewoon in de winkel kopen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:02 schreef Liejannuh het volgende:
Maar die dingen mogen toch niet overal??
De personen naast je op de weg...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:08 schreef menesis het volgende:
maar het bereik is maar enkele meters dus who cares!
Omdat ik zelf een geintegreerde autoradio heb in mijn auto en de vriend met wie ik op vakantie ga vast geen nieuwe autoradio gaat kopen omdat ik dat zo leuk vind.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:26 schreef dahei het volgende:
Ik heb ook zo'n ding. Officieel mag het niet, maar het werkt het best ( in ieder geval beter dan z'n brak casetteding). Maar waarom koopt de TS niet gewoon een MP3-Autoradio?
Je hebt een line-out nodig hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 18:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het werkt voor alle apparaten waar je oordoppies bij gebruiken moet/kan.
De Airplay is een stuk beterquote:Op maandag 11 juli 2005 05:47 schreef Nolius het volgende:
Apple zelf heeft de I Trip , die je bovenop je I Pod klikt.
Verkrijgbaar via oa de Apple Store in Amsterdam (onder de toonbank).
Ze wilt dus geen andere radio inbouwenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat ik zelf een geintegreerde autoradio heb in mijn auto en de vriend met wie ik op vakantie ga vast geen nieuwe autoradio gaat kopen omdat ik dat zo leuk vind.
Net alsof ik dat kan!quote:Op maandag 11 juli 2005 05:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ze wilt dus geen andere radio inbouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |