Het geilheidstopic vind ik allesbehalve geil, noch interessant om langs te droppen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
Ik denk eerder dat sexverhalen beter past in het geilheidstopic, dan kan sexverhalen gewoon dicht (ook omdat je er dan ook over kan slowchatten)
Erotische verhalen kick offquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:26 schreef Mukie het volgende:
Hello modjes
Misschien een leuk idee voor SEX. adhv Gesproken seksverhalen? dacht ik erover na om hiervan een spinoff te maken: [centraal] Sexverhaaltjes. Maar dan alleen door fokkers zelf geschreven. Aangezien ze vnl sexueel getint zijn vond ik dat niet echt iets voor TTK. Wat vinden jullie?
Psst welk andere topic?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
Wel allemaal 2004-topics, maar ze kunnen er best mee verder mocht er belangstelling naar zijn(en kan het andere topic dicht
)
Kijk eens aanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Erotische verhalen kick off
Erotische verhalen kick off 2
Sexverhalen > leuk of niet?
Erotische verhalen schrijven
Het is toch een beetje onzinnig om twee topics te hebben lopen over exact hetzelfde onderwerp? En het oorspronkelijke topic was inmiddels al een flink eind naar beneden gezakt. Je had dat ook gewoon ff kunnen schoppen met je vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:32 schreef Tarak het volgende:
Wordt er een topic geopend om de producten van een sponsor nog eens extra onder de aandacht te brengen in een subforum waar mensen komen waar de mensen interesse hebben in dergelijke producten ( Die Audi-Oh vibrator van de prijsvraag ) , wordt 'ie op slot gegooid....
Lekker commercieel... als je dit bedrijf als sponsor wil houden moet FOK! natuurlijk wel lekker veel clicks genereren en het bedrijf meer Audi-Oh's verkopen. En natuurlijk is het ook leuk als er veel mensen met de prijsvraag meedoen.
Dankje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:Lupa, ben jij moderator?
Succes!
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:07 schreef Ciurlizza het volgende:
Sex met je schoonmoeder
Waarom is dit topic dicht?
Ik heb geen idee. Ik vroeg ook niet wat ik er zelf van denk. Ik vroeg waarom het topic op slot is gezet. Daar wil ik dan ook graag antwoord op.quote:
Omdat het een onzintopic is. Dat soort topics (geldt ook voor Iemand dissen nadat je sex hebt gehad met zijn zusje ) zitten we niet echt op te wachten, sorry.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik heb geen idee. Ik vroeg ook niet wat ik er zelf van denk. Ik vroeg waarom het topic op slot is gezet. Daar wil ik dan ook graag antwoord op.
Het is geen onzintopic. Het is namelijk hetzelfde soort topic als "sex met je zus". Net zoals "sex met je schoonzus" geen onzintopic zou zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat het een onzintopic is. Dat soort topics (geldt ook voor Iemand dissen nadat je sex hebt gehad met zijn zusje ) zitten we niet echt op te wachten, sorry.
Een schoonmoeder is geen bloedverwant en de meeste Fokkers zijn ook nog niet getrouwd, dus echt een familielid is het niet. Net zoals het zusje van je vriendin, een vriendin van je zusje, het zusje van een vriend en het zusje van een ander geen familie zijn. Verder nog iets?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:55 schreef Aventura het volgende:
Waarom open je alleen maar topic over sex met [insert random familielid]?
He, lekker bijdehandquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:57 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Een schoonmoeder is geen bloedverwant en de meeste Fokkers zijn ook nog niet getrouwd, dus echt een familielid is het niet. Net zoals het zusje van je vriendin, een vriendin van je zusje, het zusje van een vriend en het zusje van een ander geen familie zijn. Verder nog iets?
Bijdehand, misschien, maar het klopt wel natuurlijk wat ik zeg. Ik open topics niet expres om er onzinreacties op te krijgen. Ik discussieer nu eenmaal graag over dit soort zaken, niet dat ik het goedkeur, maar een discussie is het best waard vind ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
He, lekker bijdehand
Wat we proberen te zeggen is, volgens ons open je expres dat soort topics, juist om er onzinreacties op te krijgen. Het is volgens ons geen oprechte interesse van jouw kant als wel een poging om te provoceren en te baggeren. Maar goed ik daag je uit, je mag nogmaals een 'Sex met je schoonmoeder'-topic openen, maar formuleer de openingspost dan zodanig dat mensen ook echt normaal gaan reageren...
Een serieuze discussie moet ontstaan, zoals je zelf al zegt. In het topic over sex met je zus zijn ook een hoop kansloze reacties te lezen. Echter, doordat het topic de tijd heeft gekregen is er toch wat discussie ontstaan. Moet je het topic wel de kans geven en er niet meteen een slotje op gooien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
In het topic over seks met je zus is enige serieuze discussie ontstaan. In jouw twee topic valt weinig anders te verwachten dan kansloze reacties...
Dat had gekund, maar om eerlijk te zijn vond ik het nogal een onzintopic. Lijkt me dat je dat wel merkt...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:15 schreef McCarthy het volgende:
hoe hard moet ie zijn
je had hem ook kunnen opschonen
nou dan zijn je eerste acties al fout, je had hem bijvoorbeeld kunnen opschonen. Ik wil gewoon weten hoe hard ie moet zijn voor goeie sex. Ik wil ook leuke sex weet jequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het zal allemaal wel bij 'test-het-nieuwe-modje' horen.
Kom maar eens langs dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:46 schreef McCarthy het volgende:
nou dan zijn je eerste acties al fout, je had hem bijvoorbeeld kunnen opschonen. Ik wil gewoon weten hoe hard ie moet zijn voor goeie sex. Ik wil ook leuke sex weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |