abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31684750
Ik weet niet hoezo ik er weer aan moest denken maar ik had ooit eens wat met een meisje die daar last van had.
we stonden lekker te zoenen en het werd heftiger. Op zulke momente rust mijn hand al op haar kontje maar dan wil je meer. ik laat dan altijd subtiel mijn hand achter haar broek verdwijnen om via de bilnaad de weg langzaam strelend te zoeken naar haar kutje. ondertussen rij ik dan met mijn keiharde genotsknots tegen haar klitje aan.

dat gaat me altijd goed en de dames vinden het lekker geil. maar een tijd terug had ik dus een meisje die in haar hol/bilnaad zweette. Ik ga dus met mijn vingers door haar bilnaad naar beneden en het werd een beetje klam. naja ik hou wel van vochtig maar later werd het vervelend. mijn vingers stonken dus echt, niet naar vis maar naar het riool.

shit happens dacht ik nog. handen wassen en lekker slapen. echter toen ik de volgende dag weer rook stonken mijn vingers nog. pas de volgende dag na een paar maal flink schrobben was de geur weg.

dit was de eerste keer dat me dat is overkomen en ik vond het echt een mega afknapper. hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt?
Islam=facisme
pi_31684767
jakkes! gelukkig nooit meegemaakt... maar kan t niet toevallig zijn dat ze die dag behoorlijk gesport had ofzo?
pi_31684831
Weet je dat het daar wemelt van de bacteriën? Let er eens op, zou ik zeggen.
"Hier word ik niet vrolijk van." No frituur intended.
pi_31684924
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:49 schreef Soepje het volgende:
jakkes! gelukkig nooit meegemaakt... maar kan t niet toevallig zijn dat ze die dag behoorlijk gesport had ofzo?
ze had volgens mij de hele dag gewerkt en niet gedouched...

(ik douche me altijd voor een date of het uitgaan en normaal gesproken heb ik hier nooit last van )
Islam=facisme
pi_31684951
en normaal ben ik een fan van anale sex maar toen wou ik zo snel mogelijk klaar komen en slapen...
Islam=facisme
pi_31685250
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:53 schreef Smaakpolitie het volgende:
Weet je dat het daar wemelt van de bacteriën? Let er eens op, zou ik zeggen.
jakkie
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:20:56 #7
10976 PhatRabbit
Allright, cut the shit!
pi_31685504
Gelukkig stond je (waarschijnlijk) in een donkere discotheek:

Voetbal kijken? Check http://voetbalinbeeld.nl.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:22:49 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31685545
Onzintopic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')