Wegwezen, Tweakertje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
En dan vind je dat ik mijn heil moet zoeken in ONZ?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:45 schreef nozem het volgende:
Wat een enorme kuttopics open jij toch. Kerel, serieus, zwem de Atlantische Oceaan over met 100 kilo cement op je rug en val ons niet meer lastig.
Niet het zusje. Wel de moeder, en als ik in een geile bui ben, de oma.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:03 schreef ThE_ED het volgende:
Gaat er nog iemand ontopic?!!
nee helaas niet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef Ciurlizza het volgende:
Doe je dat weleens? Stel: je moet iemand niet zo. Je played z'n zusje en neukt z'n zusje en schrijft dan een dis aan zijn adres waarin je dat kenbaar maakt.
lijkt me een apart topic waardquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Niet het zusje. Wel de moeder, en als ik in een geile bui ben, de oma.
jongeeee je laat dat zusje die diss schrijven das veel brutalerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef Ciurlizza het volgende:
Doe je dat weleens? Stel: je moet iemand niet zo. Je played z'n zusje en neukt z'n zusje en schrijft dan een dis aan zijn adres waarin je dat kenbaar maakt.
Ciurlizza's moeder... je hebt geen smaakquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:23 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
nee helaas niet!
ik heb wel die gore stinkslet op mijn paal gehad die je moeder is.
ze was zo geil ze dronk zelfs mijn pis.
ik spoot der in der oogjes en dat was niet mis.
ik nam der nog een paar maar anaal want het was me allemaal egaal.
nu cirulizza neem je ma op de bek en proef mijn zaad wat jouw moeder zo lekker smaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |