ik denk toch echt dat het aan ts ligt...quote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als dit gebagger uitlokt dan is dit te danken dat de Fokkers blijkbaar een subforum als Seksualiteit niet serieus nemen. Tevens kunnen de beiden topics weer geopend worden?
Mag ik mijn persoonlijke mening niet door laten schemeren in de OP van topic? Als dat het geval is dan is dit belachelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 15:17 schreef hollander172 het volgende:
Ik zie het wel.![]()
Wel jammer overigens.Doe nog eens een poging met het artikel erbij.
Mag welquote:Op maandag 19 september 2005 15:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mag ik mijn persoonlijke mening niet door laten schemeren in de OP van topic? Als dat het geval is dan is dit belachelijk.
Er is ook nog dat kleine aspect van mensen in hun waarde laten. Daar ontbreekt het m.i. volledig aan in jouw post.quote:Op maandag 19 september 2005 15:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mag ik mijn persoonlijke mening niet door laten schemeren in de OP van topic? Als dat het geval is dan is dit belachelijk.
Kun je daar een voorbeeld van geven in het gehele topic? En let eens op de eerste zin waarmee ik het topic begin. Daar lezen mensen blijkbaar maar snel overheen.quote:Op maandag 19 september 2005 16:06 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Er is ook nog dat kleine aspect van mensen in hun waarde laten. Daar ontbreekt het m.i. volledig aan in jouw post.
Het begint al met de titel, waarin je bi-seksuelen uitmaakt voor geestelijk gestoorden. Dat noem ik overduidelijk "iemand niet in z'n waarde laten".quote:Op maandag 19 september 2005 16:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je daar een voorbeeld van geven in het gehele topic? En let eens op de eerste zin waarmee ik het topic begin. Daar lezen mensen blijkbaar maar snel overheen.
Laat maar, ik dacht dat je het hadt over het andere topic. Nogmaals kan het slot van dit topic worden verwijderd? Tevens zie ik niet in waarom de sluiter het als Onzin bestempeld.quote:Op maandag 19 september 2005 16:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het begint al met de titel, waarin je bi-seksuelen uitmaakt voor geestelijk gestoorden. Dat noem ik overduidelijk "iemand niet in z'n waarde laten".
je hebt gelijkquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Vergelijk je sexranzigheid m.b.v. deze test! #2
Waarom zit dit topic op slot?
Als reden geeft Buzzer dat de andere ook op slot was gezet, ondanks dat de sluitpost ontbreekt.
Maar dat andere topic heeft gewoon al 300 posts gehad.
ik zal de volgende keer beter opletten in ieder gevalquote:Op maandag 19 september 2005 22:51 schreef coz het volgende:
geen idee wat een otpicje is, naar een /1/301 doe ik automatisch .. weet ook niet waarom .. maar ik zie het zo vaak dat als ik 300 doe er alsnog 2 pagina's komen ... en ik verander dusbijna altijd mijn eigen urls dus naar 301 .. .. copy paste , en ziedaar het ongelukkige linkje
ik weet het , eigenlijk moet ik gewoon dat aan de gebruikers overlaten en hun instellingen maar soit
ik heb er ook nog never een klacht over gehoord , maar inderdaad het kan verwarrend zijn![]()
Ik denk dat hij een 'zij' is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:49 schreef -Angel- het volgende:
Omdat de moderator zo snel was om hem op slot te doen -> Zweethanden, nuttig of niet?, weet hij vast wel het antwoord. Ik hoor het graag van je...
Er kunnen vele nuttige toepassingen zijn van zweethanden, denk bijvoorbeeld eens aan het fist fucking. Moet toch veel beter glijden met zweet handen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:45 schreef Sjowhan het volgende:
Wat wilde je precies met dit topic bereiken dan?
fisten is een talent. hoef je geen zweet handen voor te hebben, wel handige handen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Er kunnen vele nuttige toepassingen zijn van zweethanden, denk bijvoorbeeld eens aan het fist fucking. Moet toch veel beter glijden met zweet handen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef GewoneMan het volgende:
zie hierboven![]()
ik beken schuld heb genade Meesteres![]()
Donequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
Centraal Slowchattopic #23
Mag daar een slotje op? Dubbel met Centraal Slowchattopic # 23![]()
Ikzou het naar WFL schoppen!! Daar zijn de drie borsten ook naar toegeschopt dus daar kan de dubbel anus ook wel naartoe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
Shop of echt?
Wel of niet in Sex, ik zou het sluiten + verwijderen foto, maar dat is aan de mods
Is het niet zo dat je nu ook meer van de vrouw ziet, en wat weer niet is toegestaan op fok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ikzou het naar WFL schoppen!! Daar zijn de drie borsten ook naar toegeschopt dus daar kan de dubbel anus ook wel naartoe!
Zie het als een stukje voorlichting voor de heteropuber! In deze houding ga jij je toekomstige vriendin heel vaak zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je nu ook meer van de vrouw ziet, en wat weer niet is toegestaan op fok?
dan blijft er geen topic meer openquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
sjowhie doet goed werk de laatste tijd. lijkt wel of hij in feedback woont![]()
kan hij niet een mod worden ipv inso die er toch mee wil stoppen![]()
geen bagger topics nee. en laat dat nou de bedoeling zijnquote:
Laat ik je gelijk verlossen uit je droom, ik heb al 7 maanden een lieve vriendinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zie het als een stukje voorlichting voor de heteropuber! In deze houding ga jij je toekomstige vriendin heel vaak zien!
moeten de mods daar nou werkelijk serieus op ingaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zit mijn topic op slotgeef het dan in ieder geval nog een kickje ONZ
dat verwacht ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moeten de mods daar nou werkelijk serieus op ingaan?
Een goede mod had je een note gegeven en een goede FA een ban voor je debiliteit. SEX is geen ONZ-dependance en je topic was zelfs ONZ-onwaardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat verwacht ik weldat hoort een goede mod te doen
![]()
Zie mijn post in de thread 'suicidegirls, daar staan de 3 linkjes naar de oude topicsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:21 schreef Insomaniac het volgende:
Zoek maar eens in B&H, daar staat iig een SG topic als ik me niet vergis.
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een goede mod had je een note gegeven en een goede FA een ban voor je debiliteit. SEX is geen ONZ-dependance en je topic was zelfs ONZ-onwaardig.
Nu blij?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |