Daar heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:01 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik zal je er de volgende keer op aanspreken als ik je weer eens in de trein zie zitten.
Oh fuck jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:01 schreef Quinazoline het volgende:
Fun Factory heet dat toch? En ik heb er geen ervaring mee, maar kvind ze wel erg leuk inderdaad
Mooi, dan pakken we meteen even een biertje in de stad.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:02 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee![]()
Nee die is inderdaad niet echt geilquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is de site:
www.funfactory.de Duits dus, maar gelukkig kun je voor een Engelse versie kiezen
Ik vind het wel grappige dingetjes, maar sommige dingen zijn volgens mij eerder lach- dan lustopwekkend..
Neem deze:
[afbeelding]
Sorry hoor, maar als dit bij je buiten hangt, dat is toch vreselijk
Klopt ja.. En hij staat ook op mijn verlanglijstjequote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef Panthera1984 het volgende:
Die onderste, dat is de Lava Spot toch?
Die lijkt me erg mooi en leuk om te hebben, zit er al een tijdje over te denken.
Net als die staven van Hardplasticquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:30 schreef Aventura het volgende:
Ziet er mooi uit die dingen. Gelukkig zijn de tijden van vleeskleurige dooraderde nep-pikken nu voorbij
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:34 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
De meest rechtse, is dat met acculader?
ik heb deze, in het rood, mijn vriendin vind het een leuk apparaat, en vind hem er een stuk beter uit zien dan zo'n nep lul.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:59 schreef So_Addictive het volgende:
Ik ben van plan om er eentje te bestellen. Ze zijn te koop op verschillende sites.
Ze zijn mooi vormgegeven en zien er ehmm "vriendelijker" uit dan andere sextoys..
Enkele producten van hen:
[afbeelding]
Wie heeft er een?En wat vind je ervan?
![]()
¤69,95 bij Xtoysquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er hangt ook wel een "leuk" prijskaartje aan... Die oplaadbare vib kost 130 euro.
Dat is nogal een verschil zeg met de prijzen van het merk zelf! Belachelijk dat er zulke verschillen zijn eigenlijk.quote:
met die van 130 euro wordt je dubbel 'genaaid'quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil zeg met de prijzen van het merk zelf! Belachelijk dat er zulke verschillen zijn eigenlijk.
Je zou voor die lava-spot ook even op www.senzuals.nl kunnen kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... de Lava Spot is daar ook aanzienlijk goedkoper
't Wordt steeds beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Je zou voor die lava-spot ook even op www.senzuals.nl kunnen kijken
Zuchtquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Roellie80 het volgende:
ze zien er inderdaad allemaal we stijlvol uit...
maar hebben de dames hier geen echte tot hun beschikking dan?
is je vriendje zo slecht in bed dat je zo'n ding nodig hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Shit ik had niet eens gekeken hoe duur hij daar was , ¤32,95 da's een mooi prijsje toch?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:43 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
is je vriendje zo slecht in bed dat je zo'n ding nodig hebt?
Juist ja, wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Kan d'r ook bij heof voor als ie er niet is
![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:01 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Juist ja, wat hij zegt![]()
Of mag ik zelf geen plezier maken?![]()
Psies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Kan d'r ook bij heof voor als ie er niet is
![]()
De prijzen liggen tussen de ¤32 en de ¤69, die van ¤69 is met acculader.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
mooi en niet zo 'agressief'. ben zelf ook niet van de 'exacte kopieen' Lijkt er op dat ze hun werk wel kunnen doen als ik ze vergelijk met de vriendelijk modellen die ik ken/heb. Zijn ze erg duur?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
mooi en niet zo 'agressief'. ben zelf ook niet van de 'exacte kopieen' Lijkt er op dat ze hun werk wel kunnen doen als ik ze vergelijk met de vriendelijk modellen die ik ken/heb. Zijn ze erg duur?
Prijs valt me eerlijk gezegd erg mee.. 't Staat zelfs mooi in een kast met glazen deur ofzo, alhoewel ik me dan wel de reactie van de (schoon)ma een beetje kan gokkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:04 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Oplaadbare ¤69,95 bij Xtoys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |