met die van 130 euro wordt je dubbel 'genaaid'quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is nogal een verschil zeg met de prijzen van het merk zelf! Belachelijk dat er zulke verschillen zijn eigenlijk.
Je zou voor die lava-spot ook even op www.senzuals.nl kunnen kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmm... de Lava Spot is daar ook aanzienlijk goedkoper
't Wordt steeds beterquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Je zou voor die lava-spot ook even op www.senzuals.nl kunnen kijken
Zuchtquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef Roellie80 het volgende:
ze zien er inderdaad allemaal we stijlvol uit...
maar hebben de dames hier geen echte tot hun beschikking dan?
is je vriendje zo slecht in bed dat je zo'n ding nodig hebt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:20 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Shit ik had niet eens gekeken hoe duur hij daar was , ¤32,95 da's een mooi prijsje toch?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:43 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
is je vriendje zo slecht in bed dat je zo'n ding nodig hebt?
Juist ja, wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Kan d'r ook bij heof voor als ie er niet is
![]()
Wel hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:01 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Juist ja, wat hij zegt![]()
Of mag ik zelf geen plezier maken?![]()
Psies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:48 schreef PieterCK het volgende:
[..]
![]()
Kan d'r ook bij heof voor als ie er niet is
![]()
De prijzen liggen tussen de ¤32 en de ¤69, die van ¤69 is met acculader.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
mooi en niet zo 'agressief'. ben zelf ook niet van de 'exacte kopieen' Lijkt er op dat ze hun werk wel kunnen doen als ik ze vergelijk met de vriendelijk modellen die ik ken/heb. Zijn ze erg duur?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:25 schreef lucienne2 het volgende:
mooi en niet zo 'agressief'. ben zelf ook niet van de 'exacte kopieen' Lijkt er op dat ze hun werk wel kunnen doen als ik ze vergelijk met de vriendelijk modellen die ik ken/heb. Zijn ze erg duur?
Prijs valt me eerlijk gezegd erg mee.. 't Staat zelfs mooi in een kast met glazen deur ofzo, alhoewel ik me dan wel de reactie van de (schoon)ma een beetje kan gokkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:04 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Oplaadbare ¤69,95 bij Xtoys
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |