Dat hoort toch, iemand moet toch lol hebben in wat ze doet, wat moet ze dan doen, huilen, dat staat toch niet beter ofzo?quote:
Iemand die goed in de bondage zit en heel ontspannen is lacht niet niet terwijl ze is vast gebonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat hoort toch, iemand moet toch lol hebben in wat ze doet, wat moet ze dan doen, huilen, dat staat toch niet beter ofzo?
Ok misschien dat een beetje onderdanig kijken het beeld wat completer maakt, maar als je ziet dat mensen lol hebben in wat ze doen zit je een stuk dichter bij de praktijk.
Nee precies, ze moet juist een beetje moeilijk kijken. Met zaadvragende ogen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iemand die goed in de bondage zit en heel ontspannen is lacht niet niet terwijl ze is vast gebonden.
Oh????quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iemand die goed in de bondage zit en heel ontspannen is lacht niet niet terwijl ze is vast gebonden.
Ik ben het dan toch wat meer met Erodome eens, mij maakt het ook niet zoveel uit dat ze lacht. Plaatje blijft er even mooi om.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daar lees ik niet zozeer over, dat doe ik liever...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef StephanL het volgende:
Lezen jullie maar eens wat over subspace
Ik vind gag balls wel leuk ja, is ook een vorm van "bewegingsvrijheid" wegnemen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef MouseOver het volgende:
Het is best leuk, alleen vind ik het altijd een probleem waar je de vastgebonden handen kun laten. Eigenlijk moest elk bed gewoon een paar mooie haken hebben. Ik zal ikea eens aanschrijven![]()
Alleen die mondballen vind ik echt 3x niets. Dat is ook iets waarvan ik me heel moeilijk kan voorstellen dat anderen dat wel leuk vinden.. kan iemand daar antwoord op geven?
Kwestie van een ketting neer leggen die vast zit aan de muur waar je bed tegen aan staat.... Werkt prima met een ikea bed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef MouseOver het volgende:
Het is best leuk, alleen vind ik het altijd een probleem waar je de vastgebonden handen kun laten. Eigenlijk moest elk bed gewoon een paar mooie haken hebben. Ik zal ikea eens aanschrijven![]()
Ik heb ook willekeurige haken in de muur om een ketting aan vast te makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef Leana het volgende:
[..]
Kwestie van een ketting neer leggen die vast zit aan de muur waar je bed tegen aan staat.... Werkt prima met een ikea bed.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:40 schreef erodome het volgende:
SM doe je zelf, er zijn geen regels en gedoe, je vult het in zoals je dat zelf wil, doet wat je wilt.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het van die voorgeprogrammeerde regeltjes, we doen aan sm dus de sub moet zo zielig mogelijk kijken en de Dom moet zo macho mogelijk doen, we moeten onszelf in sm achtige kleding hijsen en het moet op die en die manier, ohhh wee als het niet volgens de regeltjes gaat die we ergens op het net hebben gelezen...
Dan hoeft het voor mij al niet meer!!!!!!!
Doe gewoon waar je zin in hebt, van mij part sm je in je housebroek(zijn er nog mensen met house broeken eigenlijk, wat een verschrikking was dat toen zeg) terwijl je een cd van K3 draait, als jij dat leuk vindt, dan hoort dat erbij...
------------------------------quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:44 schreef DesMoose het volgende:
Oh ja.. dat is er ook zo eentje... Mensen die zich volledig uitdossen om aan sm te doen. Zelf hou ik daar absoluut niet van....
Oke.. als mijn partner zich mooi kleed ben ik daar erg blij mee, maar we staan ons niet eerst samen om te kleden in leer rubber en kettingen om vervolgens aan de slag te gaan....
SM is een gevoel, geen imago...
[..]
Howww jij hebt mij zeker nog nooit in een Sloggi gezienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:23 schreef erodome het volgende:
Vind die kleding ook wel leuk, maar het is geen noodzaak voor sm, zo zie ik in een parenclub ook liever geen mensen in sloggy's rondhuppelen, dat lijkt me duidelijk
Dat vinden ze alleen maar lekker in dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:11 schreef JMrules het volgende:
[..]
Howww jij hebt mij zeker nog nooit in een Sloggi gezienMaar als ik zelf in een spijkerbroek zit interesseert het me idd ook niet zoveel maar hoewel het zeker geen vereiste is vind ik het toch sfeerverhogend.
Offtopic: We dwalen af![]()
Deze is Supermooiquote:
Give me a callquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb ook willekeurige haken in de muur om een ketting aan vast te maken
Anyway, ik was van plan binnenkort zelf een bed in elkaar te gaan bouwen. Dan kan ik dit mooi er in meenemen.
Politieagent aftuigenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
handboeien, lijkt me leuk, maar kan nergens vinden waar ze te koop zijn
dat is zelf een eis die mijn vriendin aan mijn nog nieuw te kopen bed stelt: je moet er iets aan vast kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:24 schreef MouseOver het volgende:
Ik vind het zelf in sommige situaties heerlijk om machteloos te zijn, en volledig afhankelijk te zijn van een persoon...quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Masculine het volgende:
Het geeft gewoon een goed gevoel om de macht te hebben over een persoon.
Hoe denken jullie daarover?
Betreft het puur de macht, of ook de verantwoordelijkheid, en het vertrouwen dat ze (kennelijk) heeft in je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:21 schreef Masculine het volgende:
Het geeft gewoon een goed gevoel om de macht te hebben over een persoon.
Inderdaad.. Je moet iemand dus voldoende kunnen vertrouwen dat iemand geen 'harde' grenzen overschrijdt..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
Het lijkt mij wel een keer leuk om te ervaren maar aan de andere kant ook wel eng..
Je hebt zelf geheel geen controle meer dan over alles wat gebeurd..
Dat is iets wat in de praktijk wel gebeurt. In het geval van partners weet je denk ik wel min of meer van elkaar wat wel en niet.. Grenzen verkennen en verleggen is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Wel handig is om van te voren afspraken te maken wat wel en wat niet kan en mag![]()
Nee okay grenzen verleggen is altijd wel leuk, maar dan moet het wel met de mate die je alle 2 leuk vindt..quote:Op donderdag 29 september 2005 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad.. Je moet iemand dus voldoende kunnen vertrouwen dat iemand geen 'harde' grenzen overschrijdt..
[..]
Dat is iets wat in de praktijk wel gebeurt. In het geval van partners weet je denk ik wel min of meer van elkaar wat wel en niet.. Grenzen verkennen en verleggen is natuurlijk ook een mogelijkheid.
hhm wel maf van je vriend idd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Talena het volgende:
Bondage, enorm geil.
Jammer genoeg is m'n vriend er geen fan van..
Hij vind t pervers en blablabla,
hij wilt mij geen pijn () doen en daarom vindt hij t niet geil..
Ik vatte 'm ook niet helemaal maarja.. als hij niet wilt..
Dan houdt t op
Dan moet je hem uitleggen dat het geen pijn hoeft te doen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Talena het volgende:
Bondage, enorm geil.
Jammer genoeg is m'n vriend er geen fan van..
Hij vind t pervers en blablabla,
hij wilt mij geen pijn () doen en daarom vindt hij t niet geil..
Ik vatte 'm ook niet helemaal maarja.. als hij niet wilt..
Dan houdt t op
subspace is pas jummie, helemaal in combo met japanse bondagequote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:15 schreef StephanL het volgende:
Lezen jullie maar eens wat over subspace
eehm wat is subspace en japanse bondagequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
subspace is pas jummie, helemaal in combo met japanse bondage![]()
lang geleden dat ik subspace heb meegemaakt, moet er maar weer es van komen denk
Dank je zal thuis wel even kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:40 schreef erodome het volgende:
Subspace, lees dit maar eens:
http://www.bdsm-info.nl/zweven.html
Japanse bondage is een bondage stijl, heel kunstig meestal, zoals bv dit:
[afbeelding]
Zie ook deze site's
http://users.pandora.be/speelsite/wbondage.html
http://home.wanadoo.nl/tightrope/frameset.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |