Anticonceptiepleister (EVRA)quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Marloes het volgende:
Waar is dat topic van de pleisterpil dan?
Ik vond het meer een onzintopic..Ik begrijp niet zo goed waarom iemand een topic start over het (zomaar) weghalen van een 'goede' bal, en wat daar de gevolgen van zouden zijn. Da's toch heel raar? Of ligt het aan mij? Ik wil hem best opengooien, maar wil jij dan nog 's psies uitleggen wat je precies bedoelt ermee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:20 schreef welck het volgende:
Aventura,wat the Fok is dat nou voor reden om het topic het voordeel van 1 bal af te sluiten?? Als je nou zegt dat het gebrek aan reactie was maar nee hoor, een lekkere botte blaat; "totaal zinloos topic"
Ik wil gewoon een discussie of informatie over iets, wat ook sexueel georienteerd is. Daarbij, kun je je niet een beetje voorstellen dat er mannen die nu of later zaadbalkanker krijgen die dit onderwerp mischien niet interessant zullen vinden???
Ik probeer het dan een bepaalde manier nog positief te brengen en ik vraag me af als het ging over het verwijderen van een baarmoeder of een eierstok, je er ook slot op zou hebben gezet.
Ik ga er nu wel even vanuit dat je er een slot op heb gezet vanwege gebrek aan aandacht of dat ik het in de verkeerde categorie had geplaatst heb.
Nou dus, ik wou gewoon een discussie over wat de gevolgen zijn van zoiets en zoals ik zei zijn er mischien wel mensen dit wel interessant vinden (zie eerdere reply) Het komt vaak genoeg, vrijwillig of niet, en mischien zijn er mensen die het daarover willen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond het meer een onzintopic..Ik begrijp niet zo goed waarom iemand een topic start over het (zomaar) weghalen van een 'goede' bal, en wat daar de gevolgen van zouden zijn. Da's toch heel raar? Of ligt het aan mij? Ik wil hem best opengooien, maar wil jij dan nog 's psies uitleggen wat je precies bedoelt ermee?
Nou dus, ik wou gewoon een discussie over wat de gevolgen zijn van zoiets en zoals ik zei zijn er mischien wel mensen dit wel interessant vinden (zie eerdere reply) Het komt vaak genoeg, vrijwillig of niet, en mischien zijn er mensen die het daarover willen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond het meer een onzintopic..Ik begrijp niet zo goed waarom iemand een topic start over het (zomaar) weghalen van een 'goede' bal, en wat daar de gevolgen van zouden zijn. Da's toch heel raar? Of ligt het aan mij? Ik wil hem best opengooien, maar wil jij dan nog 's psies uitleggen wat je precies bedoelt ermee?
Ik vind het raar dat jij het verschil niet ziet tussen een topic dat gaat over een vorm van sex en een topic dat gaat over het speculeren over het verwijderen van een bal (zomaar, zonder aanleiding, wat in werkleijkheid nooit zal gebeuren), iets wat ik heel vreemd en vergezocht en..nou ja raar vind??? Ik bedoel, hoe verzin je het!! Je topic is overigens wel open, maar er reageert niemand (normaal) op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef welck het volgende:
[..]
Nou dus, ik wou gewoon een discussie over wat de gevolgen zijn van zoiets en zoals ik zei zijn er mischien wel mensen dit wel interessant vinden (zie eerdere reply) Het komt vaak genoeg, vrijwillig of niet, en mischien zijn er mensen die het daarover willen hebben.
Trouwens, ik zie ook een discussie over "anaal ontvangen"; sommige mensen vinden dat ook raar.
Mischien zijn er andere topics waar ik deze discussie beter kan plaatsen?
LOL... -> Het grote geilheidstopic deel 45quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:39 schreef PieterCK het volgende:
Wordt dit niet teveel slowchat:
Wanneer is een man goed in bed
Het blijft nog steeds Off topic gaan daaro }:
Die was bedoelt als slowchat vanuit het verledenquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:51 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
LOL... -> Het grote geilheidstopic deel 45
![]()
Mail me ffquote:Op maandag 29 augustus 2005 16:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Die was bedoelt als slowchat vanuit het verleden![]()
ter uwer info, ik houd er wel rekening mee.quote:Op zondag 4 september 2005 10:56 schreef SeLang het volgende:
Waarom zit hier een slotje op ?
[serieus] Anale sex en verschillende soorten eten
Het is een serieus topic en ik zie geen geklier dus het is me een raadsel waarom die op slot ging
Dat is zeker een goed idee, ik heb er zeker over nagedacht, als ik wat meer tijd heb zal ik me er zeker over buigenquote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef coz het volgende:
wil SEX in de wiki ?![]()
viel me ineens op als de grote afwezige , okok er zijn wel meer bb5 , pub, klb etcetc maar voor sex kan ik me tenminste wel een paar nuttige en/of leuke artikelen bedenken
quote:Op woensdag 7 september 2005 01:55 schreef coz het volgende:
wil SEX in de wiki ?![]()
viel me ineens op als de grote afwezige , okok er zijn wel meer bb5 , pub, klb etcetc maar voor sex kan ik me tenminste wel een paar nuttige en/of leuke artikelen bedenken
Heb meegewerkt aan de lushwiki dus ik weet hoe het werkt...heb momenteen een drukke baan en ben momenteel even in mijn eentje mod dus ik ga het even voor me uit schuiven. Maar ik heb zeker al een idee over wat voor info erop kanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:47 schreef coz het volgende:
dat laatste is bij de andere forums ook het probleem , van de mods wordt verwacht dat ze het 'even' opzetten maar de praktijk is tijdgebrek (, mss ook geen zin ) , maar ook omdat je dan eerst zelf dat hele systeem moet gaan leren ... mijn visie is dat de mods beter over de inhoud kunnen nadenken dan het zelf opzetten .. als ik iets opzet volg ik gewoon lekker de structuur van de andere onderdelen
.. ik zou zeggen registreer even (als je het nog niet had gedaan) dan maak ik wel een opzetje op jouw overleg pagina.. (ook niet a/la minuut maar toch binnenkort)
buig maar voor de sexuele inhoud (slechte humor is tof: dus wat je er in ieder geval in wilt hebben , bijv info over forum , een standjesgids+kama sutra en wat van die standaard info soa's , stichtingen , voorbehoedsmiddelen .. nouja hoef ik jou verder niet uit te leggen) en dus nog niet meteen over hoe je het moet opzetten of hoe het systeem werkt .. daar wil ik je ook met alle plezier bij helpen , dat wiel heb ik ook zelf nodeloos opnieuw uitgevonden en wil ik ook voor waken dat mensen daar hun tijd aan gaan besteden , alsin : mag natuurlijk maar kan anders
![]()
Gewoon even mailenquote:Op zondag 11 september 2005 14:20 schreef DarkDancer het volgende:
ku je hier ook terecht voor een geile slowchat een een van de mods?
Ik heb al 10x gezegd, lees de policy, dan weetje dat zo'n link niet kan.quote:Op maandag 12 september 2005 20:12 schreef DarkDancer het volgende:
waarom moet deze nu op slot?
Hoe noem je deze sexuele handeling?
ik was bezig met een serieus onderwerp!
Je gaat ook gewoon door he?quote:Op maandag 19 september 2005 15:07 schreef -Angel- het volgende:
Tevens was dit feit pas nog te zien in een programma op Discovery Channel.
Ik zie het wel.quote:Op maandag 19 september 2005 15:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit topic gesloten zou moeten worden?
Als dit gebagger uitlokt dan is dit te danken dat de Fokkers blijkbaar een subforum als Seksualiteit niet serieus nemen. Tevens kunnen de beiden topics weer geopend worden?quote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef Aventura het volgende:
als je je toonzetting nou eens aanpast kom je een heel end. zoals je het er nu opzet, vraag je om gebagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |