BH watte?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:35 schreef Michelinmannetje het volgende:
BHFH topic?
Ja tuurlijk, maar die 50 % scheelt natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef Rouser het volgende:
Maar het doet nogsteeds pijn als je op je fietszadel springt en op je bal landt. (ook al is de kans met 50% afgenomen)![]()
Dus zal er wel geen effect optreden bij dingen die beïnvloed worden door testosteron, omdat de testosteronspiegel niet echt verandert.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef welck het volgende:
Het is niet zo een gekke vraag; als je zaadbalkanker krijgt is er een grote kans dit gebeurt maar je hoort nooit echt over de gevolgen. Ik weet wel dat je als je maar 1 bal hebt het niet al te veel gevolgen heeft voor je hormonale huishouding omdat die ene bal gewoont het kan eh...bijbenen![]()
Misschien dat het wel dubbel zoveel pijn doet, er is immers nog maar 1 bal om het hele gewicht op te vangenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef welck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar die 50 % scheelt natuurlijk
Ik had ook lopen zoeken maar niet gevonden. Dit kwam dan het dichtstbijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef Domai het volgende:
Is er niet ergens een biologie forum?
Ik heb er één en zou nu ook wild kunnen doen als ik dat wil.quote:4. als je je bal bevroren hebt dat je deze op oude leeftijd weer kun terug zetten en lekker weer wild kan gaan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |