Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Ik heb een keer iets gedaan waarvan ik eigenlijk niet weet of het helemaal normaal is. Ik heb eerder dit jaar op een vrij mooie dag toen ik in mijn sportbroekje een keer met de trein reed (ik zeg niet welk traject) in een coupe waarin ik alleen met een moslimmeisje met hoofddoekje zat mijn lul die fier omhoog wipte onder mijn sportbroekje vandaan gehaald zodat zij er naar kon kijken. Ik las zelf de krant en keek een beetje erlangs heen en ik zag dat zij staarde met grote ogen naar mijn lul. We waren vrij dicht bij het station en ik liep na ongeveer 1 minuut de coupe uit en ben de trein uitgestapt, terwijl zij bleef zitten.
Ik deed dit omdat ik een beetje zat te fantaseren of ze me geil vond en ik wilde weten of er onder zo'n preuts en devoot moslimmeisje misschien iets opwinding of een bepaalde reactie zou zitten.
Ach, ik hoef het niet te zien, maar je gaat je gang maar. Het is weer eens wat anders.
As the officer took her away, she recalled that she asked, "Why do you push us around?" And she remembered him saying, "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."