hoho, het gaat over sex met iemand die lid is van dezelfde familie. Als je op basis van jouw OP ervoor kiest om iets met een nicht uit te halen op vrijwillige basis is er helemaal niets aan de hand.quote:Op zondag 18 september 2005 19:02 schreef -Angel- het volgende:
zoalshetis waarom voel je je zo persoonlijk aangevallen? Ik vindt het niet vreemd dat de meeste mannen de eerste keuze maken. Het zijn meestal de mannen die verantwoordelijk zijn voor incesteuze relaties.
En na dit topic weten we dat de vrouw er weinig tegen kan doen -> Onafhankelijke vrouwen bestaan niet. (2)
Mja, daar heb je wel gelijk in. Je kunt mensen dan de meest verschrikkelijke dingen laten zeggen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:45 schreef Varr het volgende:
Van die onzin keuzes weer die je nooit zal hoeven maken....
"Wat als je nou MOET kiezen?" Blabla flikker op
Je hoeft niet te reageren zeg ik maar. Het is je keuze, overigens vindt ik verwonderlijke dat sommige mensen zo'n moeite hebben met het maken van een keuze. Er lopen hier heel wat twijfelaars rond zeg.quote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Allemaal van die afschuwelijke dilemma's die de mens op kwade gedachten brengt.
Nou haal je toch dingen door elkaar. Het gaat er niet om dat mensen geen keuzes kunnen maken maar dat je er een nonkeuze van maakt.quote:Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren zeg ik maar. Het is je keuze, overigens vindt ik verwonderlijke dat sommige mensen zo'n moeite hebben met het maken van een keuze. Er lopen hier heel wat twijfelaars rond zeg.
Er zijn twee keuzes: het is ene of het andere.quote:Op zondag 18 september 2005 21:31 schreef gargamel het volgende:
Nou haal je toch dingen door elkaar. Het gaat er niet om dat mensen geen keuzes kunnen maken maar dat je er een nonkeuze van maakt.
Een keuze maken betekent dat je datgene wel zou doen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren zeg ik maar. Het is je keuze, overigens vindt ik verwonderlijke dat sommige mensen zo'n moeite hebben met het maken van een keuze. Er lopen hier heel wat twijfelaars rond zeg.
hoe kan je het vermoorden van je ouders nou vergelijken met luisteren naar frans bauer?quote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel gelijk in. Je kunt mensen dan de meest verschrikkelijke dingen laten zeggen.
Wie vermoord je liever, je vader of je moeder?
Wie mogen van jou uitgeroeid worden, junks of marokkanen?
Waar luister je liever naar, Frans Bauer of Jannes?
Allemaal van die afschuwelijke dilemma's die de mens op kwade gedachten brengt.
LOL!quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef juliusbackpacking het volgende:
wat erger is? sex met familie van hetzelfde geslacht
Zolang jij in hokjes blijft denken doen anderen dat ook.quote:Op zondag 18 september 2005 23:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Conflict ik wist niet dat je homo was. Wanneer ben je er voor uitgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |