Dan is het toch geen dilemma, grapkut.quote:Op zondag 18 september 2005 13:58 schreef MartiniRosso het volgende:
optie 3; geen van beiden
Toch loopt incest op dit moment voor ...quote:Op zondag 18 september 2005 14:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is niet bedoeld om af te geven op homo's maar je wilt wel weten wat erger is.![]()
Hoezo bizar, ik neuk liever m'n nichtje dan dat ik het met een gozer moet doenquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Toch loopt incest op dit moment voor ...
Bizar ...
WTF ....quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef babba het volgende:
[..]
Hoezo bizar, ik neuk liever m'n nichtje dan dat ik het met een gozer moet doen
Ja. Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op zondag 18 september 2005 14:13 schreef Alessandro het volgende:
Veel incest mensen op fok zeg
Woach. Als incest ook seks met één of ander mooi (achter)nichtje bedoeld wordt. Alles beter dan een kerel.quote:Ja. Ik vind het ook een beetje vreemd.
Achternichtje noem ik geen familie meer ...quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Woach. Als incest ook seks met één of ander mooi (achter)nichtje bedoeld wordt. Alles beter dan een kerel.
Ik zei dan zou ik maken dat ik weg kwamquote:Op zondag 18 september 2005 14:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus als het om je zus ging, dan zou je te keer gaan met die man in het leren pak?
Als je die keuze niet had, wat dan?quote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef babba het volgende:
Ik zei dan zou ik maken dat ik weg kwam
Doe geen moeite. Het is een latente kasthomo.quote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je die keuze niet had, wat dan?
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:35 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als je die keuze niet had, wat dan?
Wat is er nou zo moeilijk aan kiezen?!quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef babba het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of niet
Het is jammer dat je de keuze hier niet durft te maken. Ik ben namelijk wel benieuwd wat je toelichting zou zijn, waarom zou je keuze op je zus gevallen zijn? Ik denk namelijk dat dat je antwoord geweest zou zijn, alleen dat je het hier op Fok! niet durft te uiten.quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef babba het volgende:
Dat is echt zo'n punt van zal ik hem vermoorden of niet
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.quote:Op zondag 18 september 2005 14:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom zet je sex met familie en sex met je eigen geslacht in 1 keus.
het doet heel erg voorkomen alsof homosexualiteit net zo erg is als het verkrachten van je dochter.
Zeker veel marokkanen op Fokquote:Op zondag 18 september 2005 14:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Toch loopt incest op dit moment voor ...
Bizar ...
ben jij toevallig een homo die er niet voor durft uit te komen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.
ik vind het een onzinvraag met 2 onzinkeuzes.quote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is gewoon om te zien welke keuze je zou maken. Tot nu toe heeft incest de overhand. Zou alleen wel eens een motivatie voor die keuze willen zien. Maar goed.
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.quote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef zoalshetis het volgende:
ben jij toevallig een homo die er niet voor durft uit te komen?
je vraagstelling is nogal vreemd, net of je stiekem homo bent ofzo... maar dat je daar niet helemaal voor durft uit te komen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.
Ik ben geen homo ...quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
je vraagstelling is nogal vreemd, net of je stiekem homo bent ofzo... maar dat je daar niet helemaal voor durft uit te komen.
Dat is natuurlijk onzin. Acceptatie van homo's heeft niets te maken met onder dwang in je kont geneukt te worden. Dat iemand anders de keus maakt dat leuk te vinden, mij best maar dat verplicht mij niet daaraan mee te doen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Laat me raden je bent homo en kunt er niet mee leven dat mensen incest verkiezen boven een homoseksuele relatie. Het is immers toch een vorm van afkeuring van je seksualiteit door de hetero's.
dus ik ga hier niet doen alsof ik lul in mijn kont zou willen hebben. Nee, dan maar die nicht tot de zon weer opkomt.quote:
joehoe, je reageert op jezelf!quote:Op zondag 18 september 2005 15:11 schreef -Angel- het volgende:
[..]
dus ik ga hier niet doen alsof ik lul in mijn kont zou willen hebben. Nee, dan maar die nicht tot de zon weer opkomt.
De toon waarop je post geeft aan dat je niet blij bent met dit topic.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joehoe, je reageert op jezelf!
Dat gaat inderdaad voor mij op.quote:Op zondag 18 september 2005 15:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De toon waarop je post geeft aan dat je niet blij bent met dit topic.
Man: Incest > Homoseksualiteit.
Vrouw: Homoseksualiteit > Incest.
Die mensen die de onderstaande optie hebben gekozen zullen wel vrouw zijn.
Ja, ik had niet gedacht dat men zoveel moeite zou hebben met het maken van een keuze. Voor mijn is duidelijk in de Bijbel is homoseksualteit strikt verboden, maar incest gebeurde wel eens.quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef longinus het volgende:
Wat een geweldige keuzes heb je opgegeven.
ja of homo zijn. dat onbreekt nu nog in je rijtje.quote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Tarak het volgende:
Volgende poll:
Wat zou je eerder doen:Je penis afhakken Je ogen uitsteken Je armen afsnijden
Je bent dus homo, is er wel eens een situatie waar je je familielid verkiest boven de man?quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
ja of homo zijn. dat onbreekt nu nog in je rijtje.
en nu reageer je weer op iets waar helemaal geen familie instaat. kan jij wel lezen?quote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je bent dus homo, is er wel eens een situatie waar je je familielid verkiest boven de man?
Je bent er dus nog niet voor uitgekomen. Geeft niet, ik zal al niets meer vragen.quote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
en nu reageer je weer op iets waar helemaal geen familie instaat. kan jij wel lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |