Graag.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:23 schreef Insomaniac het volgende:
Wat kan ik voor je betekenen, Shao?
Een lekkere spanking?.
Doe je wel eerst even een condoom om?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:29 schreef Oblivion het volgende:
*condoompjes om tepeltjes friemelt...![]()
Komt u maar...![]()
On my knees...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
!
Hoppaaa!
You like that, don't you bitch..
gastslotje gezetquote:
gastslotje gezetquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:59 schreef innovative het volgende:
ik vind ondergoed van meisjes echt geil
Dit wordt 'm niet echt volgens mij... Maar wat wil je ook met zo'n OP, 't lijkt bijna BHFH of dvdk...
Waarom eigenlijk? Omdat je het idee zelf vies vindt?quote:
Als je de reacties doorleest, en een volwassen mind hebt, zie je dat het op een Onzin-topic uitloopt, en daarvoor hebben we een apart subforumquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat je het idee zelf vies vindt?
Nee omdat het alleen nog maar slowchat wasquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:34 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat je het idee zelf vies vindt?
dat er 45 minuten niets in het topic gepost wordt, betekend niet dat het topic open mag blijven...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Er was al 45 minuten niks gepost in het topic. In welk opzicht loopt het dan "uit de hand"?
Ik vond dat het een slot verdiende. Als Inso of Aventura het daar niet mee eens zijn, dan gooien ze het vanzelf wel weer openquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja wat een gelul. Ze zeggen net dat het gesloten wordt omdat het uit de hand dreigde te lopen. En een topic waarin 45 minuten niks is gepost is simpelweg niet uit de hand aan het lopen. En er is ook al geen sprake van slowchat dan.
Ik ben het eens met AN. Het was geen kuttopic, het was zeker GEEN slowchat. Het was gewoon een fetish van TS. Nouja, prima. Er worden hier wel extremere zaken besproken. Onterecht slotje imho.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
Het is gewoon een kuttopic en het blijft dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |