Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij slikt ze wel.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij slikt ze wel.
die roest niet, met wat smeersel zo nu en dan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
Conclusie: echte liefde!
Lezen is best moeilijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Divel het volgende:
Als ze er als leerlinge op school net zo uitzag hier, kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Hier lijkt ze minstens 20. Maar als je dan als man je pikt achteraan loopt, heb je 't altijd gedaan.....
Sommige vragen er dan ook gewoon om, toch?![]()
quote:Ze kan tot 30 jaar gevangenisstraf krijgen voor haar ontucht met een 14-jarige jongen.
Ben jij dom of is dat sarcasme?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef Divel het volgende:
Als ze er als leerlinge op school net zo uitzag hier, kan ik mij er wel wat bij voorstellen. Hier lijkt ze minstens 20. Maar als je dan als man je pikt achteraan loopt, heb je 't altijd gedaan.....
Sommige vragen er dan ook gewoon om, toch?![]()
Inderdaad, ik ging er zoals gewoonlijk vanuit dat de mannen weer eens in de fout zaten. Niet dus. Hulde!quote:
Eh nou, het is andersom hè, en da mag nie van SeLang...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef just me het volgende:
Hé SeLang wat is het grootste verschil in leeftijd wat jij met één van je neukertjes hebt gehad?
Maar niet eentje waar de garantie af isquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:39 schreef linuxje het volgende:
laat die jongen toch, op een oude fiets moet je het leren zeggen ze altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |