Ah, ja geil... Mit ein doppel-T...quote:Op maandag 18 juli 2005 10:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is Ost Trabanten![]()
[afbeelding]
echt kut jaquote:Op maandag 18 juli 2005 11:33 schreef JackyVie het volgende:
Je hebt kut en kut, maar dit topic is kut
Nee he? Al die ophef erover maakte me nieuwsgierig, maar inderdaad nooit weer. Hoewel ik weer niet kan zeggen dat ik er spijt van heb gehad, zoals ik al zei, je moet alles een keer geprobeerd hebben...quote:Op maandag 18 juli 2005 12:29 schreef TrashyTina het volgende:
Ostrabanten gadver! Eens en nooit weer![]()
Maar wat is het danquote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee he? Al die ophef erover maakte me nieuwsgierig, maar inderdaad nooit weer. Hoewel ik weer niet kan zeggen dat ik er spijt van heb gehad, zoals ik al zei, je moet alles een keer geprobeerd hebben...
je lultquote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee he? Al die ophef erover maakte me nieuwsgierig, maar inderdaad nooit weer. Hoewel ik weer niet kan zeggen dat ik er spijt van heb gehad, zoals ik al zei, je moet alles een keer geprobeerd hebben...
Vorig jaar met mijn toenmalige vriendin. We dachten dat we er allebei klaar voor waren, niet dus. Wil het nog wel weer een keer proberen.quote:Op maandag 18 juli 2005 06:34 schreef ICTservice het volgende:
iemand die dit weleens doet, en wat zijn je ervaringen?
Ok, dan weten we dat, maar wat is het?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit wel gekicked worden --> ONZquote:Op maandag 18 juli 2005 13:21 schreef XiChico het volgende:
HE WHAT THE FUCK IS HET
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |