Je weet niks van sexquote:Op maandag 18 juli 2005 18:59 schreef BlueEyed het volgende:
Na deze uitleg kan ik me goed voorstellen dat het vorige topic op slot zit!
Ik kwam erachter dat mn vriend niet van kotsseks hield.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Blokhut het volgende:
Eén keer gedaan, ik ben toen zo hard van de kruk gelazerd dat ik 2 weken in het ziekenhuis heb gelegen
Ik weet iig zoveel van sex dat ik niet eerst rondjes ga draaien op n kruk voordat ik ermee beginquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:19 schreef Blokhut het volgende:
Eén keer gedaan, ik ben toen zo hard van de kruk gelazerd dat ik 2 weken in het ziekenhuis heb gelegen
Mijn vriendin hield niet van bloed op haar rok. Toen ik die twee weken in het ziekenhuis geen bezoek van haar kreeg had ik al zo'n vermoeden dat ze het uit zou makenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:24 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat mn vriend niet van kotsseks hield.
Het is ook de bedoeling dat je veel zuipt voordat je gaat draaien.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef Jajong het volgende:
en trouwens moet je dan niet om de 20 seconde opnieuiw op die kruk gaan zitten? bij mij is dat duizelige gevoel altijd vrij snel weg:P ( nee ik doe niet aan OSTRBABANTEN maar ik draai wel es rond op een stoel ja )
Dan weet je het nu. Tequila heeft wel de voorkeur trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef Jajong het volgende:
Ja dat stond er niet bij:(
Als je echt goed zat bent niet heur. En dan duurt de sex meestal ook geen minuutquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
duizeligheid trekt toch weg na een minuut ofzo?? seks is niet na een minuut voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |