quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
dan zul je er meerdere moeten kopen, want zo'n ding kan je niet opladenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
Damn, dat scheelde echt kei weinigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
Deze was eerder tonks. Lager topicnummer.
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
heb er toevallig gister 1 gekocht! een ipod shuffle van 1 gig alleen de batterij gaat maar 12 uur mee als hij compleet is opgeladen en ik ga straks 2 weken op vakantie![]()
ja maar... lezen mensen de specificaties niet als ze zo'n apparaat kopenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:24 schreef flyin-hawk het volgende:
Met een iPod mini alle nummers van een genre of een playlist geshuffled afspelen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
Dat heb ik toch uitgelegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:15 schreef Arma_Angelus het volgende:
wederom: kan ik met een ipod mini 1st gen. shuffle in een bepaalde playlist of genre?
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.quote:Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
Gast, ga naar Instellingen > Shuffle, daar kan je kiezen uit Uit / Nummers / Albums. Dan kies je nummers. Dan wil je bijvoorbeeld al je Dance nummers shufflen. Dan ga je naar Muziek > Genres > Dance en dan klik je op je play knop.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:22 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, echt... ik kan hem op shuffle krijgen, maar dan gatie dus alle nummers shufflen.... en niet alleen m'n genre ofzo...
[..]
dan staat dus de shuffle idd aan op ALLE nummers.
Waar zijn die plaatjes uit de OP heen danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Hier verder
Sleep er maar heen word automatisch omgezetquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:26 schreef Skv het volgende:
Kan je WMA afspelen met iPod?
De mate van compressie kun je in iTunes gewoon zelf instellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef BoomBoom het volgende:
1) Is de kwaliteit van AAC-compressie afhankelijk van de versie van iTunes die je gebruikt? (die info wordt nl. wel opgeslagen bij het .aac-bestand dat 'ie aanmaakt)
Voor het geval iPods in de toekomst eens hogere resoluties gaan ondersteunen.quote:2) Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten)
Firewire..quote:Op zondag 17 juli 2005 16:35 schreef fransie102 het volgende:
Ik heb een firewire-kaart in m'n PC, hoe kan ik nu eigenlijk connecten met m'n Ipod? Firewire is toch draadloos dacht ik?
als je in iTunes op het plaatje klikt wordt het groter en dan is het wel leuker als je 500x500 px gebruiktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:37 schreef BoomBoom het volgende:
2) Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten)
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
de nieuwe iPod Flea is ook wel hip
http://wm.nytimes.com/wm.(...)9_GUEST_VIDEO_HI.wmv
stoerquote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Drie maal is scheepsrecht hé?quote:Op maandag 18 juli 2005 04:04 schreef jmac het volgende:
diepe zucht. Mijn ipod is 2 weken geleden al gerapereerd door Apple, of nee: ze hebben een nieuwe aan me verzonden omdat de oude hdd het had begeven. Gebruik deze 2 weken en niets mee gebeurd, geen val, niets. Maar hij werkt niet meer. Apple logootje, mapje met verwijzing naar Apple site. ALLES uitgeprobeerd: resets, opladen, disk modes, wat je maar kan bedenken. Alleen herstellen met Ipod Updater (van 26-6) gaat niet want die loopt telkens vast als je de ipod eenmaal aansluit via het dock dus er blijft eigenlijk weinig (niets?) over. Iemand nog tips of moet ik hem maar weer verzenden richting Apple&Co?
Tering, ik heb precies hetzelfde. en ik ga woensdag op vakantie dus dan moet ik het zonder iPod doenquote:Op maandag 18 juli 2005 04:04 schreef jmac het volgende:
diepe zucht. Mijn ipod is 2 weken geleden al gerapereerd door Apple, of nee: ze hebben een nieuwe aan me verzonden omdat de oude hdd het had begeven. Gebruik deze 2 weken en niets mee gebeurd, geen val, niets. Maar hij werkt niet meer. Apple logootje, mapje met verwijzing naar Apple site. ALLES uitgeprobeerd: resets, opladen, disk modes, wat je maar kan bedenken. Alleen herstellen met Ipod Updater (van 26-6) gaat niet want die loopt telkens vast als je de ipod eenmaal aansluit via het dock dus er blijft eigenlijk weinig (niets?) over. Iemand nog tips of moet ik hem maar weer verzenden richting Apple&Co?
Leuk en aardig, maar officiëel gezien is een student iemand die onderwijs volgt op een tertiaire onderwijsinstelling. In Nederland zijn dat alleen universiteiten.quote:Winkelvoorwaarden
Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
• ik ben 18 jaar of ouder
• ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Gegevens van de school of instelling?
Ik ben verbonden aan de volgende school of instelling:
Pff, zet je gewoon UVA neer plaats Amsterdam boeien...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar officiëel gezien is een student iemand die onderwijs volgt op een tertiaire onderwijsinstelling. In Nederland zijn dat alleen universiteiten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pff, zet je gewoon UVA neer plaats Amsterdam boeien...
Stomme Apple.quote:• ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.
Maar Apple heeft geen zin om tijd en moeite daarin te steken om dat te controleren..quote:
dat gebeurt idd enkel in theoriequote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar Apple heeft geen zin om tijd en moeite daarin te steken om dat te controleren..
Ja, het is vrij triest. Op vakantie zonder Pod is helemaal saai. Ik heb maar weer een UPS-mannetje met doos besteld bij ze. Kan hij weer terugquote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Tering, ik heb precies hetzelfde. en ik ga woensdag op vakantie dus dan moet ik het zonder iPod doen
lolquote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
ghehehequote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:57 schreef Arma_Angelus het volgende:
men neme een zwarte tulp -> minijack en spuitbus met witte verf....
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
weet iemand of er voor de ipod mini ook een fm receiver te vinden is?
Receiver? nahquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij bestaan die wel moet je maar eens bij de Mediamarkt kijken.
Dat zou niet uit mogen maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik kom er net achter, zat ik voor niets te wachten.
Ik ga dus even nog flink wat muziek toevoegen voor morgen en dan eens op mijn gemak kijken. Kan ik 'm trouwens op elke pc, ook zonder geinstalleerde software, aansluiten om te laden? Deze pc wil ik straks uitzetten, maar mijn server staat aan. Daarop staat echter geen software voor de iPod. Maar dat zal niet uitmaken, toch?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt en ik heb even gespeeld met zowel de iPods als de iRivers. iPodIk ben helemaal verliefd op de 20gig kleurenscherm
Maar die is een beetje zwaar te duur en 20gig is ook teveel voor me, dus ik ga denk wel 100% voor de mini nu denk ik. Wat 'n geweldig dingetje
Heeft geen kleurenschermpje nodig om tof te zijn.
gaat hij hiermee nog harder dan dat je in itunes alles al op +100% heb gezet?quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:14 schreef astra het volgende:
[..]
Dat is dus (bij de Europese uitvoering) wél waar, maar er is wel een 'patch' voor te downloaden, genaamd GoPod
Succes ermee
Lees net dit topic nog even door, maar ik hoop niet dat diegene voor wie deze pinout bedoeld was deze kabel ook heeft gemaakt. USB is namelijk 5 voltquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:59 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Wees creatief, maak zelf een kabeltje voor je iPod, voor in de auto aansteker.
USB = 4 draden, 2 Data, 1 12v +, 1 12v -.
De buitenste draden zijn voor de spanning.
OUD!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:57 schreef Remzz het volgende:
Na de iSock is er nu ook de iFoof
http://www.2moso.com/index.php?merk=1&cat=〈=NL&nav=producten&level=2&tekst_id=6&merk_oud=3&sesact=false
Het is vast waar dat er een beperking is, maar zonder de patch gaat mijn speler toch echt hard genoeg.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:14 schreef astra het volgende:
[..]
Dat is dus (bij de Europese uitvoering) wél waar, maar er is wel een 'patch' voor te downloaden, genaamd GoPod
Succes ermee
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:11 schreef taart het volgende:
wat is eigenlijk de beste beschermhoes voor de Ipod Mini?
Is een relatief begripquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is vast waar dat er een beperking is, maar zonder de patch gaat mijn speler toch echt hard genoeg.
probeer eens de menu knop en de select knop in te houden tijdens het opstarten.quote:Op maandag 25 juli 2005 12:23 schreef Maravilla het volgende:
Hm, sinds een kwartiertje is m'n iPod er mee gestopt. Hij reageert nergens meer op. iTunes herkent hem zelfs niet meer als hij in het dock zit.Hij reageert niet meer op klikken, op ronddraaien. Ook het bekende click-geluidje ('t is dus een iPod 4G, 'oud' scherm oftewel geen kleur) hoor je niet meer bij aanraking. Ongeveer een maand oud, en nu werkt hij voor het eerst niet meer. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Hij doet het weer, geloof ik. Bedankt tonks!quote:Op maandag 25 juli 2005 12:31 schreef tonks het volgende:
[..]
probeer eens de menu knop en de select knop in te houden tijdens het opstarten.
http://www.yamipod.com gebruik het zelf niet maar misschien is dat iets?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:54 schreef Dandelion het volgende:
Welke software gebruiken de linuxgebruikers eigenlijk om hun Ipod vol te gooien?
ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:02 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.yamipod.com gebruik het zelf niet maar misschien is dat iets?
Nee die zit er inderdaad niet bij, bij de mini overigens ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:35 schreef BaggerUser het volgende:
een suffle zit dus geen lichtnet adapter bij zoals bij een gewone ipod als ik het goed begrijp ?
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee die zit er inderdaad niet bij, bij de mini overigens ook niet.
Kan je doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?
yup dat kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ah nice dan weet ik dat ook weer (mijn mini is nog onderweg). Die kun je weer kopen bij de apple store neem ik aan?
senks mên, dat is allicht goeikoper dan de apple-store...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je doen
Maar ik ben in een goede bui![]()
dus geef ik je deze link
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550&osCsid=740068866863f34848575be4a65d4a0a
PLus dat die vetter isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
of koop een normale iPod, zittie gewoon bij
tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef super-muffin het volgende:
of koop een normale iPod, zittie gewoon bij
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tja.. dat kan. MAar ik heb genoeg aan vier gig. En ook weer niet zó veel poen![]()
Een gewone Ipod of een netadapter?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:47 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een adres waar je hem ook kan halen, een of andere vrouw van marktplaats van wie ik ze ook heb.
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Net een vervangende batterij voor mijn 3rd Gen iPod besteld, met dubbele capaciteit ongeveer. van 650 MaH naar 1100 Mah. En tooltjes om hem open te maken. Ik ben benieuwd. 40 euro vond ik mijn oude beestje nog wel waard.
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje duur? heb ze goedkoper gezien dacht ik
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:24 schreef Dementor het volgende:
Ik heb die van 1100mah nu ook in mijn 3rd gen.
Het was echt makkelijk om die erin te krijgen
Nee kloptquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik heb wel batterijen gezien van 25 euro, maar die waren dan geen 1100mah.
Ik ben ook begonnen met een miniquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:25 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
iPod mini is gewoon geen iPod maar een wannabe spelertje voor pubers![]()
Gelukkig maarquote:
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zag al de handleiding op de site daar, zag er wel te doen uit ja.
Hoelang gaat ie nu mee bij jou??
OK, ik ben benieuwd. Buiten het feit dat het een nieuwe accu is is het ook nog eens niet zo'n gare van Apple, dus je zou verwachten dan het wel flink verschil zou uitmaken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb hem gister opgeladen, ik zal hem eens aanzetten het resultaat post ik later wel.
en je oma ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Aha, als nietz het kan,kan ik het zeker.
das niet uitzonderlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:23 schreef Dementor het volgende:
Kleine update: vanaf 13:10 speelt het ding en zelfs na veel geklooi met nummers skippen enzo draait het beestje nog.
Wel voor een Ipod die *ik* open heb gemaakt.quote:
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzenquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
behalve als je em via een actie kan kopen, zoals bij de grolsch laatst... Maar ja die zijn inmiddels op...quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:42 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zal moeilijk worden aangezien Apple werkt met vaste prijzen
Lol leef verder in je eigen droomwereld.quote:Op donderdag 28 juli 2005 09:41 schreef Little_Meanie het volgende:
iPod voor Star Wars nerds
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5792335492
Ik denk niet dat hij hem verkocht krijgt, aangezien iPod bezitters coole mensen zijn en geen nerds
Alleen hippe edgy people hebben iPodsquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol leef verder in je eigen droomwereld.
Het zijn de nerds die met ipods zijn begonnen in nederland.
Post eens een foto van jezelf danquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen hippe edgy people hebben iPods.
Waar?quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:08 schreef Gelderland het volgende:
ik ga ook ipod mini kopen, ik heb hem goedkoopst voor 169 gezien, iemand die hem ergens goedkoper gezien heeft
Nee jij bent een geek.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:10 schreef Dementor het volgende:
Ik ben dus al 2,5 jaar hip edgy and cool.
leuk om te weten.
Een ban krijgen betekend dat je cool bent, weblogger ook, fok verslaafd al helemaaal.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou nee, de echte early adopters van de iPod waren de Macjunkies.
En mensen met een Mac zijn natuurlijk geen nerd, aangezien Macs n00bbakken zijn.
Mensen die nerd-afkortingen gebruiken zijn ook nerds.quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan![]()
Oja Ipod mini ftl.
O?quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
nerderigheid is werken op de commandline met het liefst een hele oerlelijke saaie grijze oude bak.quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar mensen met een Mac zijn er wel vrijwel allemaal hartstochtelijk verliefd op. En dat is toch wel vrij nerderig, verliefd worden op een ding.![]()
Koop maar.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
Ik ben er tevreden overquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
ik wil ook Ipod Mini kopen...(4 GB).....is er iemand die zegt van: 'je kunt beter een andere kopen' of is iedereen er wel tevreden over
gelukkig woon ik niet in Nederlandquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
tonks is cool mèn!!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zegt de weblogger en fok verslaafde (die al meerdere malen gebanned is).
![]()
jij bent al tevreden met een CRXquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er tevreden over! Kopen dus
.
Niet kopen, want:quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:01 schreef Gelderland het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet kopen, want:Bij Apple betaal je een meerprijs voor de naam. De iPod mini lijkt op een verwarmingsbuis. De batterij gaat maar 18 maanden mee, en is niet te vervangen. Als je een iPod koopt ben je een meeloper en hoor je bij het breezah-volk. Het zogenaamde gebruiksgemak en design van de iPod is geen argument, want dit is subjectief en voor iedereen dus anders.
In plaats van de iPod mini zou ik voor een iriver H10 gaan, want:De iriver biedt meer features en functies en is dus beter. De iriver is een volwaardig UMS-device. De batterij van de iriver gaat maar 6 uur minder lang mee dan die van de iPod, maar is wél vervangbaar. Als je een trendsetter wil zijn moet je de iriver nemen, want Apple heeft de i van iriver genept.
Ja, dat valt natuurlijk onder "features en functies".quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:19 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
walfred je bent tof
wahahaha
maar je vergeet de sublieme fm radio, én opname van zowel fm als stem
edit:
het kleurenscherm!!!! hoe kon ik die vergeten kleuren en foto's, al wat je wil
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij bent al tevreden met een CRX Civic![]()
de Iriver H10 is ook een kleine 60 Euro duurder..... denk toch dat ik maar een meeloper ben en dan voor de Ipod gaquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
In plaats van de iPod mini zou ik voor een iriver H10 gaan, want:De iriver biedt meer features en functies en is dus beter. De iriver is een volwaardig UMS-device. De batterij van de iriver gaat maar 6 uur minder lang mee dan die van de iPod, maar is wél vervangbaar. Als je een trendsetter wil zijn moet je de iriver nemen, want Apple heeft de i van iriver genept.
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:18 schreef Gelderland het volgende:
[..]
de Iriver H10 is ook een kleine 60 Euro duurder..... denk toch dat ik maar een meeloper ben en dan voor de Ipod ga![]()
![]()
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!
95% van het breezahvolk die een iPod mini heeft weet nog niet eens wat een FireWire kabel isquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je bij de iPod géén oplaadadapter en FireWire-kabel krijgt! Dat zijn allemaal "verborgen" kosten!
Ga er nou niet tegen in.quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.
Ik denk dat het een beetje ehm.. sarcastisch is?quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:16 schreef tonks het volgende:
Sinds wanneer ben jij nu weer tegen iPods.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje ehm.. sarcastisch is?
Ik kreeg hem er ook wel gewoon bij hoor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je hebt zeker een "normale" ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik kreeg bij die van mij wel een oplaad adapter en Firewirekabel.
cooliejoeliequote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:13 schreef Xilantof het volgende:
heeft men hier dit ding al gezien?
[afbeelding]
Dit topic gaat toch hoofdzakelijk over de normalequote:Op vrijdag 29 juli 2005 01:15 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt zeker een "normale" ?
Bij de mini zitten ze toch niet?
zal die kennis later nog beroep doen op jou om de muziek te veranderen op zijn iPod?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb voor een kennis wat cds geript en op een iPod mini gezet (hij heeft geen computer) met iTunes. Erg fijn programma, cd erin, cd eruit, volgende cd (100 euro voor gekregen
).
Alleen staat al die muziek nog op mijn computer. Kan ik dat weggooien, zonder dat ik later problemen krijg met synchronisatie van de bibliotheek etc als ik nog een cd erop wil zetten?
Ja als je maar de juiste opties aanklikt bij het syncen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
Ik heb voor een kennis wat cds geript en op een iPod mini gezet (hij heeft geen computer) met iTunes. Erg fijn programma, cd erin, cd eruit, volgende cd (100 euro voor gekregen
).
Alleen staat al die muziek nog op mijn computer. Kan ik dat weggooien, zonder dat ik later problemen krijg met synchronisatie van de bibliotheek etc als ik nog een cd erop wil zetten?
Je moet even in iTunes in de voorkeuren onder 'iPod' de optie 'Nummers en afspeellijsten handmatig beheren' aanzetten. Dan kan je de iPod aansluiten op elke computer zonder dat er iets gesynchroniseerd wordt. En dan kan je natuurlijk ook alles veranderen op de iPod.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
).
100 euroquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:54 schreef R-Mon het volgende:
).
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 euroIk kreeg een bioscoopkaartje
Was wel voor een shuffle, maar toch
Thanks, dus het kan wel?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Syncen uitzetten.
Geloof ik. Daar zit ik ook nog mee.
En ik heb nu met zowel de mini als de 'gewone' 20gig color 'gespeeld' en ik wil de 20gigHeb alleen geeneens centjes genoeg voor de mini
Jep, ga in iTunes naar Bewerken (ik neem aan dat je Windows hebt) > Voorkeuren en dan onder het kopje iPod (indien je iPod aangesloten is natuurlijk) moet je de optie "Nummers en afspeellijsten handmatig beheren" aanvinken.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:01 schreef Cora het volgende:
Hallo mensen,
Sorry, ik heb niet alle topics nagelezen, maar ik heb toch een vraag.
Ik wil graag een iPod kopen binnenkort. 20 GB denk ik.
Maar nu heb ik een laptop met een harde schijf van 20 GB. Dus geen 20 GB vrij om muziek op op te slaan. Heb ik nu een probleem?
Moet je echt alles wat je op je iPod hebt, ook op je computer hebben? Of kun je het overbrengen en weer verwijderen van je laptop?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes,
Cora XXX
Een Magnetron frikandel voor het goede antwoord!
Geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:12 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Jep, ga in iTunes naar Bewerken (ik neem aan dat je Windows hebt) > Voorkeuren en dan onder het kopje iPod (indien je iPod aangesloten is natuurlijk) moet je de optie "Nummers en afspeellijsten handmatig beheren" aanvinken.
Nu kan je gewoon met drag & drop uit je iTunes bibliotheek je iPod vullen en de nummers die erop staan bewerken en verwijderen. Er wordt niks meer gesynchroniseerd.
Ik zou gewoon ergens een externe harde schijf van ongeveer 80 GB kopen, dan zet je daar je hele muziekverzameling op. Mooi overzichtelijk op één schijf. En tegenwoordig zijn die echt niet meer zo duur.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:17 schreef Cora het volgende:
[..]
Geweldig!
Maar stel dat ik toch alle muziek ook op mijn computer zou willen:
Ik ben nu mijn cd's aan het importeren, over mijn netwerk via mijn laptop naar een andere computer die nog wel wat ruimte heeft. Maar dat duurt zo'n 10 minuten per cd.
Is dat normaal, of gaat het rechtstreeks sneller?
Is het dan handiger dat ik zo'n harde schijf-achtig iets voor mijn laptop koop?
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar hoe lang duurt het dan om een cd te importeren normaal?quote:Op zondag 31 juli 2005 00:28 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ik zou gewoon ergens een externe harde schijf van ongeveer 80 GB kopen, dan zet je daar je hele muziekverzameling op. Mooi overzichtelijk op één schijf. En tegenwoordig zijn die echt niet meer zo duur.
10 minuten per CD is wel normaal, ik heb het nooit echt bijgehouden. Ik weet niet wat voor CD-speler je hebt in je computer (hoe snel)? Dat heeft het meeste invloed op de snelheid.quote:Op zondag 31 juli 2005 00:33 schreef Cora het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar hoe lang duurt het dan om een cd te importeren normaal?
Geen idee, 2 jaar oud. Maar als dat normaal is dan weet ik genoeg! Thanks!quote:Op zondag 31 juli 2005 00:38 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
10 minuten per CD is wel normaal, ik heb het nooit echt bijgehouden. Ik weet niet wat voor CD-speler je hebt in je computer (hoe snel)? Dat heeft het meeste invloed op de snelheid.
Dan zou ik liever de shuffle aanschaffen als je ermee gaat sporten....quote:Op zondag 31 juli 2005 11:17 schreef roobje het volgende:
Is het eigenlijk wel een goed idee om met een iPod mini te gaan sporten? Is dat niet erg slecht voor de hardeschijf enzo?
Zo kan ik het ook.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:41 schreef Kikstar het volgende:
ik raad alle iPod users XPlay aan : )) door dat progje wordt je iPod een externe harde schijf en liedjes zet je erop door simpel weg te slepen. Ook wma bestandjes kun je naar de ipod slepen want die worden direct door XPlay omgezet tot .mp3 : )
19 of 18quote:Op zondag 31 juli 2005 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel GB is er precies beschikbaar op een iPod 20gb?
Trouwens ook zonder XPlay kan je je iPod gebruiken als externe hardeschijf. En met iTunes worden WMA liedjes omgezet tot AAC, of MP3 als je dat echt wilt.
1 GB = 1.000.000.000 Bquote:Op zondag 31 juli 2005 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Hoeveel GB is er precies beschikbaar op een iPod 20gb?
En ik gokte dat gewoon! wow! ik ben een genie.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
1 GB = 1.000.000.000 B
1.000.000.000 / (1024^3) = 0,931322574615
20 * 0,931322574615 = 18,6264514923
18,6 GB dus. Tussen 18 en 19 GB dus. Zoals tonks al zei.
ja tonks wat doe je hier nog jij hoort op de uni.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
En ik gokte dat gewoon! wow! ik ben een genie.
Ja, nu nog een Applequote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef tonks het volgende:
[..]
En ik gokte dat gewoon! wow! ik ben een genie.
977 euro met onderwijskorting jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:28 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Voor ¤977 heb je een goeie iBook. Op die iBook heb ik het ook gemunt.
Veelste dik...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef super-muffin het volgende:
oke jammer.
Dan zou ik een beetje weinig overhouden, of kom ik zelfs te kort, want ik wil em ook als externe HDD gebruiken voor school en mn video's.
Dan toch maar de 60gb, ookal istie veelste dik..
Dat zegt meer over jouw collega dan over de iPodquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Veelste dik...als je em ziet valt ie reuze mee. Ik liet dat ding aan een collega van mij zien en hij dacht dat het een iPod Mini was...
Ik vond em er in de winkel anders heel dikquote:Op zondag 31 juli 2005 20:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Veelste dik...als je em ziet valt ie reuze mee. Ik liet dat ding aan een collega van mij zien en hij dacht dat het een iPod Mini was...
Nou ik dacht dat ie het wel wist, hij heeft heel lang lopen twijfelen tussen een iPod, een iPod mini en een Shuffle. Uiteindelijk heeft ie toen een Shuffle gekozen omdat de andere em te groot leken en ook niet fijn in gebruik waren i.v.m het sporten.quote:Op zondag 31 juli 2005 20:50 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jouw collega dan over de iPod![]()
Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:39 schreef PiperMaru het volgende:
Ja precies, ik heb ook nog geen zin om een nieuwe te kopen. 20mb voldoet voor mij nog prima.
Ik heb deze besteld trouwens
[afbeelding]
De Griffin AirClick draadloze afstandsbediening dus.
Iemand hier nog wat zinnigs over te zeggen?
http://www.apple.com/nl/support/quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 2 maanden. Werkt prima als je je iPod hebt aangesloten op je stereo apparatuur. Jammer dat je alleen een nummer vooruit en achteruit kan en play pause. Helaas kun je niet door je library heen scrollen om bijv. een andere artiest te selecteren. De volume knoppen gebruik ik niet....
Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?
Wie heeft advies?
de eerste generatie ipods mini hadden een accu van 4 uur toch?quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:36 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb een iPod mini sinds februari en een brakke accu. Gaat hooguit vier uur mee. Kan ik nu gebruik maken van de garantie en zeggen dat de accu niet voldoet (ze stellen dat de accu 8 uur mee kan). Of moet ik toch een nieuwe accu kopen? Wanneer ik gebruik kan maken van garantie, waar kan ik de iPod inleveren om hem te 'repareren'?
Wie heeft advies?
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het net gedaan dit weekend, die bat. vervangen.
Ik heb hem besteld bij ipodupgrade.nl, kostte 39,99 in de tooltjes.
het openmaken van de iPod is redelijk makkelijk, beetje pielen om grip te krijgen onder de randjes, maar daarna is hij zo open. De rest is een eitje.
Wat ik nu gezien heb gaat ie zeker veel langer mee dan voor de upgrade, over hoe lang hij meegaat vergeleken met de iPod toen in nieuwstaat weet ik nog niet, maar dat post ik van de week wel.
Al met al, gewoon doen dus.
Nou ja, tot 2 weken geleden had ik dat ook nog, dat hij het wel 2 dagen heen en weer naar mijn werk deed (in totaal 2 uurtjes ofzo) maar dat was opeens weg, hooguit 30 min ofzo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
Sorry, daar kan ik weinig mee.quote:
Als je daar niets mee kunt ben je een minquote:Op maandag 1 augustus 2005 13:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik weinig mee.
Iemand ervaring met mn bovenstaande beschreven probleem? Valt dit onder garantie? Waar kan ik de iPod inleveren om evt. de accu te vervangen?
Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je daar niets mee kunt ben je een minkukel.
Wat voor inkoopactie en waar??quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:35 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga je voorbeeld volgen dan. er is nu een inkoopactie (misschien bestel ik hem zelf wel) en mijn 3rd gen ipod doet het niet zo lang. hooguit enkele uren. Op zich ligt hij hier vaak genoeg aan de pc, maar ik heb liever dat dat niet zo noodzakelijk is natuurlijk
Omdat je ook eerst het product moet selecteren.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het zou prettig zijn om een antwoord te hebben op mijn vragen. Niet afdoen met een simpel linkje. Wordt naar mijn weten niets geroepn over batterijen.
Dock is voor mij onzin gebleken, heb hem ook weer verkocht. Alleen als je echt van plan bent je iPod vaak als speler op je stereo te gebruiken heeft het een beetje nut vanwege de uitgang. Of je moet HEEL gehecht zijn aan het feit dat ie zo mooi staat als je hem oplaadt...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:25 schreef super-muffin het volgende:
is zo'n dock geld nutteloze geld verspilling?
of juist heel cool/handig?
Daar ben ik idd al een tijdje mee bezig, maar niks schijnt te helpen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:29 schreef CherryLips het volgende:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301267 ?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
is het mogelijk om de ipod(20gig / 4 g) als externe hd te gebruiken?
om bijvoorbeeld via windows verkenner games/films er op te zetten
Ja, in iTunes kan je dit aanzetten. Je kan ze natuurlijk niet op je iPod (af)spelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:53 schreef desertspider het volgende:
is het mogelijk om de ipod(20gig / 4 g) als externe hd te gebruiken?
om bijvoorbeeld via windows verkenner games/films er op te zetten
nee echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:00 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk niet op je iPod (af)spelen.
Ja, ook al gedaan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:47 schreef Poepoog het volgende:
Heb je al de nieuwste "firmware" erop gezet?
Bij Apple zelf of bij een webshop?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:27 schreef tonks het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt als je je ipod wil laten repareren? van ene hoor ik dat je meteen een nieuwe krijgt en een ander zegt 2 weken
Ik heb het gevoel dat mijn batterij verneukt is namelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij Apple zelf of bij een webshop?
Bij Apple heeft het een keer 2 weken geduurd bij mij.
Ik kreeg toen wel een nieuwe...
Eigenlijk zou je gewoon een Mini-USB->USB kabel hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:32 schreef desertspider het volgende:
hallo
ik heb deze camera : foto
en de ipod 20 gig/4g
nu wil ik deze aan elkaar kopelen via dezen kabel : ipod kabel
MAAR deze kabel past niet in mijn camera
mijn vraag: bestaat er een verleng stukje of een andere mogelijkheid om die camera toch aan de ipod te sluiten?
de ingangen/uitgangen(2 stuks) die op de camera zitten zijn klein , rond en er past een koptelefoon in(niet daar voor bedoelt) boven deze ingangen staat: a/v out(gele ingang) en de andere: digital l/O(l kan ook een 1 zijn en de 0 kan een o zijn)
alvast bedankt
desert spider![]()
//edit
http://www.recenzje.net.pl/fotos/sony_dsc_f55.jpg
plaatje waar je de ingang van kan zien(zie dat zwarte en dat gele)
en de links geedit zodat de link wat minder er lay-out verne*ken.
Oeh.. hebbe hebbe hebbe!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Updateje: iPod 3rd Gen draait na 3 dagen woon/werk verkeer nog echt top! Batterij staat op 80% ofzo. Ik ben weer helemaal verliefd.
Aan een ieder met een rotte batterij, doen die upgrade! tis simpel en goedkoop.
die past er ook niet inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon een Mini-USB->USB kabel hebben.
[afbeelding]
Dat hebben de meeste camera's tegenwoordig. De Mini-USB kop in de camera en de normale USB kop in de camera-connector en gaan met die banaan...
Mocht je die kabel niet hebben zou ik even informeren bij de electro of fotocamera zaak..
kort gezegt: ik kan maar 16 fotos maken en heb niks aan de photo dinges in de ipodquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:49 schreef super-muffin het volgende:
ik weet niet of dat gaat werken, want je camera moet ook nog een bepaalt protocol ondersteunen. En ik denk niet dat het gaat met een A/V out.
Ja maar dat is kleurenfirmwarequote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Tonks, het is 18,5gb in plaats van 18,6gb die je vrij hebt
Ook al die resets gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:44 schreef JimBob het volgende:
Bah, sinds poosje komt mn iPod niet meer in beeld, laadt alleen op.
Kutzooi, alles al losgehad, niets werkt.
Mediamarkt heeft ze in alle kleuren...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Gelderland het volgende:
bij welke shop (online of ergens in NED) kan ik mooie covers kopen van de IPOD mini?
Was je garantiebewijs inmiddels verlopen? Anders kon je toch je iPod weer inleveren en vragen of ze eens een goede batterij erin willen monteren? Ik heb het probleem nu ook en ben het van plan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Updateje: iPod 3rd Gen draait na 3 dagen woon/werk verkeer nog echt top! Batterij staat op 80% ofzo. Ik ben weer helemaal verliefd.
Aan een ieder met een rotte batterij, doen die upgrade! tis simpel en goedkoop.
Een negerinnenvagina die bloed?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef desertspider het volgende:
[..]
zwart en rood , wie bedenkt dat?![]()
ok, weet jij of iemand anders ook hoe duur de Ipod Mini bij de media markt kost én wat een cover voor de Ipod mini kost?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft ze in alle kleuren...
gewoon ¤199 geloof ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:13 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, weet jij of iemand anders ook hoe duur de Ipod Mini bij de media markt kost én wat een cover voor de Ipod mini kost?
broekzakquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:30 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt je iPod gewoon in je broekzak stoppen als je bij het vliegveld aan het inchecken bent hoor
beetje uitleg er meschien?quote:
of andere mensen die tegen je aan lopen(je weet nooit he)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Maar wat is er mis met je broekzak? Ik weet niet hoe klungelig jij bent, maar tijdens het inchecken loop ik iig niet overal tegen paaltjes op enzo
Uhm sorry hoor tonks, maar ik adviseer hem alleen maar een ander speler dan de iPod te kopen, doordat de iPod niet kan wat hij wilquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:56 schreef tonks het volgende:
Geqxon dit is het iPod topic kun je je negatieve commentaar laten tegen mensen met serieuse vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |